Friday, August 7, 2015

BBQ 日

週年過後,我地緊要補償番比兩個女啦。我地本身已經約左朋友星期日來我度BBQ加玩水,好衰吾衰 hannah開始流鼻,而emma當然走避不及啦,所以都開始病,好彩未算得上好嚴重,所以朋友們都照舊來玩。 搞一個BBQ真係吾易,又要買又要整又要setup又要煮,好彩朋友們都有幫手,不過老公就辛苦D係烈日當空下煮野,辛苦哂。  當日天氣好好呀,我地早上放水,隔左一陣D水已經暖,佢地可以玩水我地又可以安安樂樂食下野傾下計,至重要係 emma訓左兩個鐘,我就可以休息兩個鐘,爽到無朋友呀,哈哈哈。  夏天好快就過啦,時間過得好快, 希望係今年既夏天再玩盡去,再同朋友仔一齊玩啦!

題外話,我地個日叫我d friends來玩, 佢細佬又無拿拿話佢都或者join一陣,又無份夾錢又無份幫手,哼, 跟住佢個女又想玩水,佢7 歲大啦,佢係咁跳落個泳池度,完全無諗過有其他小朋友係入面,有個好似emma咁既 age,  比你咁撞都跌入水啦,痴線, 跟住佢細佬又無拿拿攞條水喉射佢地,喂,大佬,你個女就話唔怕凍je,  我有其他friend係到架,可唔可以consider下其實細個既小朋友? 係諗自己,自私,哼!

9 月份係summer既最後一個長假啦, 未計劃好,都唔知點算。  其實呢邊真係好悶,唔似得hk有咁多唔同活動,就算去旅行(日本呀,韓國呀) 都方便到暈。  希望快d諗到有咩好做啦,唔想白白浪費左呢一個長假。


emma妹妹而家最愛走來走去,跌到損手爛腳啦,不過依舊咁開心

近排成日都學D大既打筋斗,真係睇見都牙煙

呢位妹妹同emma差不多大,但一D都吾怕凍,好勇敢!

三個toddlers就一齊玩水,不過都係自己玩自己多,哈哈
好難得可以一齊玩,呢幾日已經feel到涼左,真係吾想夏天咁快走呀,嗚嗚


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

19 comments:

  1. 我都係咁話,好想夏天唔好咁快完,各天唔好咁快嚟呀呀呀!!!

    等Emma大DD,可以考慮帶佢去gymnastics classes, 或者佢會有興趣喎!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 已經feel. 到完左,唉,有無搞錯呀!!

      Delete
  2. Honestly, I don't know why his brother 攞條水喉射 the kids. Jaylee was in the pool and it's dangerous. BTW, we had fun on that day. Thanks for inviting.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I duno either..someone is always selfish and i cant control.

      Thx for coming yanyan

      Delete
  3. 不過外國地方大,可以隨時BBQ和游水喎!
    BBQ好開心,我好耐無試過啦。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 但其實我地呢邊d 水唔暖架,所以去沙灘都係齋曬

      Delete
  4. 你朋友個細佬又會咁嘅。。。 唔理其他人。。。
    BBQ 真係幾多嘢攪,又煮得耐。我哋好耐冇 BBQ, 先嗰排燒咗一次,之後都係覺得打邊爐方便好多!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係我老公細佬呀,好鬼衰。
      係呀, bbq 都多野搞,但就幾開心既。

      Delete
  5. 係呀, 玩盡佢, 留下開心的回憶, 下年兩隻又大哂架啦
    同埋希望妳地個trip成行啦~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 下年又會係唔同玩法,但應該方便好多呀!

      Delete
  6. Mrs Wu...最緊要兩個女玩得開心, 大人辛苦小小都無所謂 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都係既,其實我又唔算得上辛苦,哈哈,仲幾 relax tim

      Delete
  7. 夏天係好應該去玩,一於同兩個囡一齊玩盡佢﹗

    ReplyDelete
  8. 嗚嗚嗚。。。好可惜病o左join唔到,希望可以o係summer 完之前再同大家玩啦!

    ReplyDelete
  9. Emma高左咁多啦,暑假最開心就一定係班小朋友啦,冇BBQ D相既

    ReplyDelete
  10. 嘩,個水池好大啊,我都好想玩 ^^

    ReplyDelete
  11. 時日太快,不知不覺emma妹妹已經咁大個啦!高左好多呀!^^

    ReplyDelete