Tuesday, July 21, 2015

下(玩)水禮

上星期真係熱到癲左,有成90度,但感覺係110度,雖然我係中意夏天,但呢D咁熱既天氣又真係令人吃不消。 本來係打算去沙灘架,但見天氣又好似真係熱得恐怖,怕佢地曬親,所以我地決定轉戰去backyard度玩水算啦。  我地個pool, 真係用得少之有少, 其實夏天吾長,有時weekend出街又吾會用到,有時天氣差又吾會用到, 所以難得我地無街出天氣又OK,拿拿臨拎出來用下先啦! 雖然D水都仲係好凍,但個日天氣咁熱,浸左隻腳落去一陣就覺得好舒服,哈哈,佢地兩個開頭都無浸架,但之後爸爸抱佢地入去,幾秘鐘後就玩得忘形,哈哈,而我地都enjoy左一個鐘頭,其實同佢地一齊真係好開心,當然吾係佢地cranky時候啦。  

Hannah而家大個,反而多發脾氣,成日都會為少少事吾中意而發脾氣,呢一下我真係好吾中意, 吾係所有野都要比佢,同埋吾係所有野都係佢,佢當然成日搶亞妹既玩具啦,但呢個係必經階段,我都無得控制,只可以不停解釋佢聽吾可以咁做,不過我照講,佢照聽,但係咪當我唱歌囉。 而係學校,老師評語係,佢所有野都OK,但都會發脾氣,同埋會玩衫玩鞋而吾專心上堂。  其實佢係屋企都係咁,但我地點教都吾聽,希望老師會有DD幫助啦! 

anyway, 有時同佢地,都吾駛去邊D地方玩,只要一家人開開心心我覺得已經好滿足了。



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

20 comments:

  1. 睇見都覺得佢哋玩得好開心呀!:)

    NY 嘅backyard同多倫多好唔同呢,果然係串金尺土嘅大城市!我哋通常係草地架!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實如果住係long island個D,會多D草地架,不過我自己無所謂,因為吾想打理咁多,哈哈

      Delete
  2. 睇相都feel到佢哋玩得好開心呀﹗好認同一家人開開心心就夠﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,佢地真係玩得好開心,我地兩老又有得輕鬆一下

      Delete
  3. 原來NY都咁熱架?
    其實會唔會Hannah細個時被人就慣左,依家脾4較難改呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都係熱一個月左右,吾似得HK,熱咁耐呀!
      可能係啦,佢始終係第一個,所以比我地就慣吧,唉!

      Delete
  4. 夏天玩水就最開心....小朋友開心就爸媽放心....!

    ReplyDelete
  5. 你就好啦。。有後園,小朋友就可以喺果到玩!
    其實我都有,不過喺樓下之嘛 =p

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈哈哈哈,你係hk 仲方便啦,天氣仲熱d, 唔駛羨慕

      Delete
  6. 咁熱玩下水就最消暑!
    Mrs Wu唔好勞氣同心急,慢慢教啦,如果老師都察覺有問題又肯幫手,你又意志堅定,遲D應該會好D~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,所以個日真係要去玩陣水降温。
      希望大d 好d 啦(成日不停安慰自己)

      Delete
  7. 夏天玩水正呀!你嗰邊仲熱過我呢邊!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁岩個兩日,今日又涼左少少呀。

      Delete
  8. Mrs. Wu:
    ~她們兩個一齊玩得好happy呀!!
    ~你住個區, 都唔錯, 周圍都好乾淨

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢地真係玩得好happy呀,不過可惜夏天好快完lu

      Delete
  9. 香港熱左好多好多個月啦, 好好珍惜唯一熱的玩水時光啦 ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唉,HK就好,仲咁熱,羨慕呀!!!

      Delete
  10. 香港真係好難開個POOL來玩,雖然我都想買個。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我見有D blog友住村屋就有,不過好似D大型屋苑都有泳池玩,吾駛自己搞咁煩啦!

      Delete