Monday, June 22, 2015

小霸王

唉,我都吾知點解會生左個小霸王出來,開頭睇佢個樣,真係好楚楚可憐咁,而家覺得,原來佢係扮豬食老虎,真係驚鬼左佢呀! 

事緣係好多時,佢都比較上頑皮,好似我地住3樓,有個露台,夏天時有時會開左度門留番個紗門吹下,佢可以有能本事開左度門自己出去,係,度門個lock係有D鬆,但hannah從未試過夠膽咁做,好彩個次hannah叫我話我知,如果吾係我都吾知呢條女出左去,嚇鬼C我。  跟住,佢又開哂我D櫃玩,雖然以前hannah都試過,但佢無咁放肆囉,以前我叫hannah吾好搞,佢都會停,呢個......真係要隔離佢囉。  再者,佢成日都中意搞垃圾筒,叫佢又係吾聽,跟住仲抄哂D垃圾出來,真係激鬼氣! 佢真係一D都吾驚,如果吾比佢搞,佢追幾條街打你,跟住就爆喊,唉,邊有D咁既人架???? 最勁係,佢自己可以係張椅到爬上去,再爬上去張枱度玩,真係好鬼得人驚,雖然話就話佢自己可以落黎,但始終都係危險,萬一跌穿頭我真係大喊呀! 兩姐妹,一個天一個地,好鬼誇張! 佢再大D真係吾知點教呀! 我覺得佢係會influence Hannah多過 Hannah influence佢, 同埋大個返學,佢一定係成日比人投訴話打人個位,唉! 


媽媽,我其實好乖架,嘩哈哈!

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

19 comments:

  1. Mrs. Wu, 係時候施以極刑啦,哈哈,講下笑o乍!

    妹妹性格真係活躍好多呢!都唔駛太担心,我朋友嘅兩個女,大嘅細胆、細嘅大胆,大嗰個依家雖然成十三、四歲,但性格依然咁穩陣。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我係怕唔知點教個細咋,hannah 反而無咁驚。

      Delete
  2. 其實Emma個樣都似似地架:p

    ReplyDelete
  3. 我哋妹妹同EMMA一樣都係小霸王黎, 而且一唔鐘意就會打人咬人, 明明屋企無人係咁做架, 都唔知佢係邊度學番黎, 真係唔知點教好, 唉~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都想知佢地係邊度學,真係可以自己學咁勁? 我都吾知點教呀,都吾聽我講野既

      Delete
  4. 我家妹妹都係曳啲啲過哥哥。。不過對比你呢位,原來妹妹都OK乖喇。。
    慢慢嚟啦。。。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係wor, 你屋企個D真係濕濕碎,或者係我地吾識教卦 :P

      Delete
  5. On the flip side, she can stand up for herself, and that's a good thing!

    ReplyDelete
    Replies
    1. ya...that's the only good thing, but for us as parents, will throw up blood one day

      Delete
  6. 第二個係唔係惡啲???南瓜妹都係幾惡……

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我覺係囉,不過我自己係妹,又吾覺好惡wor, 哈哈

      Delete
  7. 聽好多人講,第二個都係活躍啲、惡啲,都唔知點解。

    ReplyDelete
  8. hahaha, 平時唔覺, 但依張真係影到Emma好鬼調皮~~ :p

    p.s. 我屋企絕對Matthew比Chloe淘氣一萬倍!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢真係好鬼曳架!!!!!!!!!吾好比佢握左!!!!!
      Matthew吾係淘氣,係活躍咋嘛 :P

      Delete
  9. 通常細嗰個會曳D㗎,我就係最佳人板,我媽花咗好多心機調較我㗎,如果唔係學壞咗都似啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係? 我好乖架wor...都係做細個個,嘻嘻,咁你媽點調交你? 比Dtip我 ;)

      Delete
  10. Mrs Wu....小朋友就是這樣頑皮, 好聽的是可以叫活潑, 主動, 求知慾強...唔好聽就話霸王, 放任.....
    只要妳好好發揮 hannah 的好奇心來教導她, 啟發她....她將來會是個聰明, 醒目的女強女....

    ReplyDelete