Tuesday, May 5, 2015

禍不單行

今個月真係好惆悵,本身我就已經病左成兩個星期,又咳又流鼻,不過咳就令我好辛苦,好似chok住條氣咁,到而家都係架,不過我已經慣左,可能加上天氣時凍時熱,真係好易令人病呀,所以我兩位小姐又病病,唉! 其實Hannah又吾算太嚴重,都係咳同流鼻,所以食幾次藥就無事,至於Emma, 可憐既佢,又比其他人傳染,因為佢D cousins又喉嚨發炎,搞到佢生哂飛滋,睇見就陰功,加上因為痛,所以連食野都無食,開頭仲飲奶,但之後因為佢係咁痾水,真係成身都係,所以我地又要停埋奶,所以佢真係除左飲幾啖粥水外,都幾日無食過野,我記得好似無幾耐前佢先去完睇醫生,又係同一個問題,我懷疑係藥物敏感,真係令我極心痛! 見佢成身軟哂真係陰功, 真係寧願病個個係我自己,發燒都發左幾日,餵藥都餵到驚呀! 希望過埋呢幾日佢會好D啦!!! 

不過weekend原本我地約左朋友去睇櫻花,就因為Emma病病我地就要取消,而我地星期六就留係屋企湊女,但時間過得真係慢,我地就決定星期日去玩,雖然emma病病,我地都吾好哂左咁好天既一日啦! 我地去左個children museum玩,吾知係我地早定點,無咩人,不過佢地都好似吾多岩玩,最好玩既就係有個地方比你玩30 mins, 即係你可以坐係度睇小朋友玩,而佢地又吾會走到出去架。  個度算係比我地少少時間休息,哈哈, 而個museum居然無野食(我以為起碼有人賣D cookies),得個cafeteria...所以我地就玩左一陣後,就走去食野lu....其實個日天氣好,應該出外行行,但因為Emma仲病,怕佢吹風,所以轉移去室內。  來緊呢個星期天氣都好暖,希望佢地吾會再病病啦!

因為病病,只可以係後yard玩陣


玩到隻腳硬哂,哈哈哈


可愛的小豬,你想做工程師呀?

病到R哂頭?


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

9 comments:

  1. U went to Long Island children museum? It's a nice museum.

    ReplyDelete
  2. hope emma get well soon~~~~~
    病好快啲食多啲補返數

    ReplyDelete
  3. 成日咁病真係好煩, 你地要身體健康呀~~~~~

    ReplyDelete
  4. 如果懷疑妹妹有葯物敏感,一定要記低(影低)隻葯名,下次見醫生最好問埋隻葯仲有無D咩遠親近親,記低D名,等醫生下次唔好用,最緊要自己要有備份,萬一去睇其他醫生,都可以即時講比其他醫生知。

    其實我老公都有呢個問題,好多時去睇醫生為咗醫一種病,食葯醫好呢種就會因為葯物敏感而引發第二種病,所以佢盡量會睇返同一個醫生,至少個醫生有病歷可跟,而且毎次試新葯,老公必定"兇"個醫生睇清楚成份先好開,盡量減低葯物敏感出現嘅可能性。

    ReplyDelete
  5. Hope Emma feel better soon!

    Emma must be extra sensitive in general, is she?

    ReplyDelete
  6. 好慘好慘好慘! :(
    其實美國會唔會有中醫? 始終中藥以草本為主, 可能會天然冇咁易敏感啊

    ReplyDelete
  7. 希望你哋一家唔好再成日病,尤其係兩個小朋友要健健康康呀﹗

    ReplyDelete
  8. Mrs. Wu:
    ~小朋友病, 都好慘!! 好返時, 真係食返多啲, 保返下先得!!
    ~個Museum, 我見Hannah 玩得好開心!!

    ReplyDelete
  9. 又病咁慘,希望佢哋快啲好返晒!

    ReplyDelete