Wednesday, August 25, 2010

一路好走

經過了數日看新聞關於菲律賓的事﹐ 真係令我好心酸。 雖然係呢度D人唔係好知發生咩事﹐ 但我作為香港人0既一份子真係好難過。 本來一家人開開心心去旅行點知... 無論菲律賓警察有幾廢﹐ 人都已經離開﹐ 希望佢地會保守其他人﹐ 唉﹐ 我相信我都唔會去菲律賓﹐ 可能今次0既事令我覺得菲律賓好唔安全﹐ 加上好似無枉管﹐ 警察又唔多掂﹐ 令我真係失哂信心。我覺得其實可能係個差佬知道好多警察高層0既野﹐ 點知比人炒左﹐ 之後咪想攬住大家一齊死﹐ 想叫D 記者埋去採訪又唔得﹐ 諗住爆大鑊﹐ 所以維持左咁耐﹐ 之後D警察想殺人滅口﹐ 叫埋HK D無辜人陪葬。 雖然都未必係事實﹐ 但真係好似呀! 0個個總統笑笑笑﹐ 白痴呀! 個度D人當事發地點係旅客區﹐ 係唔係白痴GA?? 如果個陣WORLD TRADE事件又有D咁0既人﹐ 真係會比人打死!! 年年0既9月11日我地都有memorial, 個個都好傷心呀!! 呢幾日都落雨﹐ 我相信係個天都令我地0既人心痛而流淚。

RIP, 一路好走

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

No comments:

Post a Comment