Friday, August 20, 2010

Orlando Trip with friend & family

結完婚之後同左屋企人AND香港朋友去左ORLANDO玩幾日﹐ 我相信我都唔會再去﹐ 因為 1) 我唔玩機動遊戲 2) 差唔多好多THEME PARK都去過 3) 我想去第二度玩。 




我地今次去左Disney Hollywood studios, yeah!




呢個係disney其中一個SHOW﹐  類似講特技啦﹐ 好勁呀!!




睇下佢地玩水玩火就知好勁啦!!哈哈!




我好想去呀﹐ 不過要排成90分鐘﹐ 算吧啦!!! 唯有影張相當去左玩



之後個日去左Universal Studios!! 好玩過disney.....


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

4 comments:

  1. 哈哈你就黎都唔想再黎...我就幸都幸唔到....嗚....
    [版主回覆09/20/2010 23:11:00]去得多好悶呀! 你可以去HK 迪迪尼﹐ 哈哈!

    ReplyDelete
  2. 我都幾鐘意迪迪尼 不過真係幾貴..!
    而家諗緊搞唔搞通行証好._.
    btw都係儲緊錢去外地睇雪..!
     
    [版主回覆09/21/2010 23:21:00]我上次去HK迪迪尼唔駛錢wor, 你快D識人係個度好野啦!! 不過都無咩好玩 外地睇雪? 你中意雪? 好鬼煩!! 如果好似switzerland 個D 雪山咁就好靚﹐ 如果唔係普通落雪就真係好普通﹐ 掃雪開車真係煩到你死呀! 有一年架車比D雪封死左﹐ 要成班朋友一齊先掃到﹐ 真係想死呀!

    ReplyDelete
  3. toy story o個個好好玩架~~~我等左個半鐘.....
    [版主回覆10/11/2010 21:54:00]係呀﹐ 我無等呀﹐ 因為已經好累啦!!

    ReplyDelete
  4. 係呀﹗我都覺得Unviersal Studio好玩過迪迪尼喎~~~
    [版主回覆06/23/2011 03:03:00]迪迪尼好似比小朋友玩,唔係好岩我。

    ReplyDelete