Monday, December 13, 2010

又到聖誕

唔經唔覺仲有一個多星期就聖誕﹐ 真係好快呀! 今年係第一個非單身0既聖誕﹐ 哈哈! 有咩唔同? 咪又係一樣 本來今年唔打算買禮物比對方﹐ 但佢又突然間買左隻錶比我﹐ 我又當然唔可以空手而回啦。 本來上個星期同佢一齊去行街﹐ 佢見到件down jacket想買﹐ 不過又覺得好貴﹐ 所以最後都無買﹐  我作為老婆0既當然唔想佢失望﹐ 有日同朋友食飯前去左買﹐ 開頭以為好高興呀!! 打算比個surprise佢, 點知....原來我買錯左呀!!! 我見件件都係差唔多款﹐ 真係好難分﹐ 算啦﹐ 好彩有得return咋!  之後我就上網買左第二件比佢﹐ 不過唔中意再換﹐ 哈哈哈!!

而家仲有同事&
佢屋企人0既禮物未買﹐ 真係諗到頭都爆! 好煩~ 大家有咩idea呢?

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

1 comment:

  1. 提議- 整餅.....pack 好一人一包送比同事:D
    屋企人....hm....好難唸喎, 因為都唔興既
    [版主回覆12/15/2010 00:58:00]咁高難度? 算啦﹐ 我好懶﹐ 哈哈!! 雖然係一個好好0既idea, 不過等我學好煮藝先

    ReplyDelete