Wednesday, December 8, 2010

台慶頒獎禮

前幾日睇左台慶頒獎禮﹐ 哈哈﹐ 有D無聊﹐ 不過無野做咪睇下lor, 又可以睇下人地D靚衫。 不過有D頒獎嘉賓好無聊﹐ 所以都勁快。對賽果有D滿意有D唔滿意啦。最佳劇集無可能係 "公主嫁到"啦﹐ 一套無無聊聊0既劇﹐ 笑又唔係特別好笑﹐ 係得D衫同頭飾幾靚﹐ 先值得一看。而配角都唔覺得法拉有機﹐ 我覺得佢個角色吃力不討好﹐ 我唔多中意﹐ 好煩! 不過當然為醒哥同9姑娘開心啦﹐ 又一次証明自己0既實力同演技。有時寧願睇D有演技0既人做戲﹐ 因為真係勁﹐ 話喊就喊﹐ 好中意楊怡﹐ 因為犀利妹做到好入戲﹐ 又或者我本身都中意"談情說案"呢種查案劇﹐ 仲有林呢!!!!!一個字﹐ 正!! 

其實可能如果我係HK未必會坐定定看電視﹐ 因為出街大把野做﹐ 不過我地呢D係外地放逐0既人 ﹐HKTV 就係其中一個娛樂呀!

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

2 comments:

  1. 我也是 係HK 不 坐定定看電視, 但在加州常看DVD, youtube...
    [版主回覆12/13/2010 23:32:00]係呀﹐ 因為HK實在太多野玩

    ReplyDelete
  2. 如果被我頒最佳劇集 我會頒俾巴不得爸爸呢類...吾會一味溝女x)
    btw我自己真係好鐘意施拾壹呢個角色 杜汶澤演譯好到位抵死!
    [版主回覆12/20/2010 22:39:00]i didn't watch  巴不得爸爸..i hate woo han e lol  did 杜汶澤 even get nominated? 

    ReplyDelete