Tuesday, September 27, 2011

6 weeks

今日終於去左做檢查, 發現我真係有左BB 六星期,我既感覺好難形容, 因為又好擔心BB身體, 又好擔心將來問題,不過呢件係一件開心事, 所以要記低佢。 醫生話預產期係5月21日,唔係卦,同我家姐同一日?哈哈哈, 我覺得好奇妙呀!如果真係5月,就真係好多5月BB啦。 老公當然好開心, 由第一日話佢知呢件事,佢個反應真係好特意。下年就開始新既家庭,真係好難以置信,希望我既身體同BB會健康地成長。 
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

No comments:

Post a Comment