Monday, September 19, 2011

好忟

今日真係好忟, 原因係本來唔駛我做既野,因為個條廢柴無返, 搞到我要幫佢做。 講真,我真係唔知頭唔知路,平時都係幫佢入下數, 而家要做唔難,不過我真係唔明佢做緊什麼!佢做野只顧自己,用既format唔係平時公司用開,係佢自己常用既format, 喂, 無理由全公司就哂你架!! 自己唔明又扮明, 其實都係同一樣information, 都唔明有幾難明。 明知老闆聽日要去開呢個會,專登今日唔返, 話去client度, 超,其實佢自己唔明但又唔想衰比我地睇,咁咪扮去client度,避過呢劫。 其實我寧願自己由頭做到尾, 因為我起碼明白個client,唔需要問佢。真係好X煩呀呢碌廢柴!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

2 comments:

  1. 襯佢唔係度改哂佢 format jek. 廢柴係男定女?人定鬼?
    [版主回覆09/20/2011 03:08:06]哈哈,真係比我改鬼左。
    佢係一碌男鬼柴 XD

    ReplyDelete
  2. 呢個廢柴出現率好高 =.=
    [版主回覆09/20/2011 21:19:23]哈哈,唔好意思,因為我既工作佔我一日大部份時間,所以係blog上真係曝光率高D :P

    ReplyDelete