Wednesday, November 2, 2011

買樓

無錯,已經決定左同我既in law同埋佢細佬一齊買樓,我知我明所有問題一定會發生,但最最最最最唔想就係比人搵笨!

點解? 因為開始時,佢父母想賣左而家住緊既地方,買埋同一齊住,幾個月前我都唔想架,因為至憎就係同其他人住,不過當我發現佢地打算將全部賣樓既錢來買間新既,我真係唔可以益左佢細佬個家,因為譬如賣樓價係$500K,佢地買既兩家庭可以$700K有或低,咁佢地咪只不過供$200K,而將來間屋仲係佢細佬個名,嘩,佢地既算盤都打得好響喎!
係,我認我係cheap, 但原來我地有份既野突然比人地搶哂,點都講唔通呀! 加上遲D小朋友來臨,我地更加需要錢同地方,所以橫掂都係,搶番我地應得既野都好,唔駛同佢地客氣。我已經同老公講,我一定要自己一家既apartment, 我唔要成日見到佢地! 

係,我都知係一個煩惱,都有問題存在,但為左將來,我地都無辦法,佢家人係真係好怪既一群,因為日日講既野都唔同,今日同我講一定要3房一廳,之後就話而家兩房都OK,但之後又話兩房係要將個廳間多一間房出來,我好唔明,點解成日都要改裝?其實你可以無廳,間多十間8間都得tim,你自己中意! 跟住打黎同我講要大家互相遷就,我心諗,係呀,就哂你就最好啦,short short day, 邊個就我地呀? well,而家都係要靠我地兩個,因為佢地借錢有限,所以都係要靠我地啦。 Anyway,  如果真係住得唔開心,我會租比人住,自己搵地方搬,成日話我地好少溝通, 你地又可時有同我地溝過? 真係激氣!

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

5 comments:

  1. 唔可以話係CHEAP 點都要為日後打算下嘅 ~~ 但相見好 同住難呀 ><"
    [版主回覆11/08/2011 22:17:44]actually our relationship is better after we have baby and going thru this nasty time with his family. I am really glad our baby bring us even closer ^_^
    thanks!
    [小陳太回覆11/08/2011 11:16:18]Sometimes, husband get in the middle is very hard of him also. I understand coz we are like this sometime too, it's not about money tho. I hope things will go well, but sometimes it is not about money, it's about relationship. If you and your husband's relationship begin to change, you might want to make some changes. Coz no money can buy back the relationship. Sometimes it is scary how powerful other people is to our life. Good luck.
    [版主回覆11/03/2011 05:27:47]其實明架,我而家成日見到佢地都唔多開心,不過為左BB,我地都要張就一下,唔緊要啦,我唔想見就唔見,我想見咪比下面囉!放心,我EQ好高,有咩會同老公發洩 XD

    ReplyDelete
  2. 最後你都係決定一齊住 ...... 都有你既諗法既。我就幫唔到你D咩架啦,總之我會支持你啦。
    [版主回覆11/04/2011 02:05:17]好煩呀,見到咁多人就唔中意,不過都唔係為自己only,所以頂硬上!

    ReplyDelete
  3. 雖然話係一家人...但咩都顧左自己個家先至重要囉...唔駛話自己cheap.....撐你ga
    [版主回覆11/04/2011 22:13:23]哈哈,有時我真係幾cheap架,不過呢個時勢,儲多個錢傍身最重要,多謝你撐我呀!我都要努力打呢場仗呀,嘩哈哈!

    ReplyDelete
  4. 係咪即係樓上樓下咁呀?係嘅話都可以喎,刪埋門咪自己屋企咁囉。
    [版主回覆11/05/2011 00:26:24]係呀,即係好似condo, 有幾個單位,每一家庭一層,不過我唔理佢地啦,我同老公點都要自己一層,唔駛煩!

    ReplyDelete
  5. Hope everything goes well - it's never easy to have "business" with family, just make sure everything writes clearly before buying it (and get mortgage - for example what if they don't pay rent on time, but the mortgage is based on your family's credit). Take care and relax, enjoy your pregnancy and don't think too much :-)
    [版主回覆11/06/2011 22:57:56]thanks, i understand totally and i'll make sure everything is on paper so later on they can't deny their debt. If they're not able to pay their mortgage, either i m taking over their house or rent it for someone. We don't have enough money to pay for them anyway.... Wish them luck!

    ReplyDelete