Thursday, December 12, 2013

三十八週-生產前最後一張大肚照


未曾公開過,因為覺得好肥好腫,不過見今胎好似無點post大肚相,同埋上胎陀Hannah個陣都有post,為左公平起見,點都要post一張既,起碼第時Emma大時知道我陀佢時係幾咁大個肚同辛苦呀!不過最慘既係,肚紋真係多到....連大脾都有,有無方法整走佢呢??? 

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

30 comments:

  1. You looked great!

    Sorry, I am no help for scratch marks.

    ReplyDelete
  2. 真心架,海豚兒覺得Mrs. Wu大肚look都一樣咁索喎! ^^

    ReplyDelete
  3. Mrs Wu大肚啲手腳同面都仲咁瘦,邊樹肥腫喎!
    嘩大脾都有,繼續揸肚紋膏果啲得唔得呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 手腳真係瘦,一d bye bye 肉都無!好羡慕~_~
      我之前之后都有,現在有麻肚腩添!
      我無肚纹,幫唔到你la!

      Delete
    2. 其實下身巧肥,不過遮住哂咋。
      肚紋真係好樣衰

      Delete
  4. 38週時你都好fit者...
    d人話生完都一直keep住搽肚紋膏, 過多一排就會淡色架喇~

    ReplyDelete
  5. 除左個肚超大, 其他地方都唔覺得你肥WOW~~~你生Hannah個陣有無紋? 我個陣顧住查肚, 無查大比, 肚一條紋都無, 大比爆到7彩, 之後查肚紋膏只可以減淡, D人話一有紋就跟成世><

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有呀,今次都勁查都無用,勁多!慘

      Delete
  6. 靚媽媽,陀B都咁索!小高真係要自我檢討!><

    ReplyDelete
  7. 個肚真係好大丫,不過唔腫喎

    ReplyDelete
  8. 個肚真係大呀~~~~~
    但係都唔係肥啦~~~~

    ReplyDelete
  9. 邊肥WO,對腳不知幾幼呀 LOVE LOVE

    ReplyDelete
    Replies
    1. 邊夠你呀!不過我真係要減減先得啦

      Delete
  10. 索媽..好快會瘦返架啦....
    我仲有幾星期要捱呀..嗚嗚嗚...唔知會肥幾多?

    ReplyDelete
  11. 你啲手手腳腳咁瘦都話肥??不是吧??
    我就已經豬咁

    ReplyDelete
  12. Mrs Wu, 生完keep做收腹運動就會收番.....到時一樣是索媽...!

    ReplyDelete
  13. 我都覺得仲係靚女一名, 都無大肚婆啲面腫腫鼻紅紅樣。
    依家搽多啲有VIT E CREAM有無用呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無咩作用,都係照查住先啦,希望會有奇蹟,哈哈哈!
      其實上次去你屋企打邊爐已經好肥........

      Delete
  14. 唔覺得妳肥腫喎, 其實重左幾多磅?
    去紋度, 真係冇乜計, 搽野都唔覺好有用, 都係等時間過~~
    p.s. 我第一胎爆了, 第2胎反而冇事

    ReplyDelete