Tuesday, December 3, 2013

激氣

岩岩比老公激親,真係搞到我好吾開心。 坐月既日子已經吾算太好過,夜晚又要起身餵夜奶, 真係精神一般咋。雖然平日Hannah都係比99湊,因為要照顧咁多人真係無可能。 而家佢已經吾多痴我,其實我明既,我之前又大肚,無能力去照顧佢,而家生完又吾可以抱住,不過我都有陪佢讀書同玩,都算係咁啦,最吾開心既係,好似老公吾多明白我,個女而家晚晚都係佢tum訓覺,所以個女一吾見佢就發脾4。 今晚佢去個廁所,亞女又發脾4,之後佢去完廁所出黎見到咁既情況,就叫我陪個女多D。我個刻真係好吾開心,個女本身好痴我,而家因為細女出世而比老公講到我好似特登吾理佢咁,佢有無想過我感受呢? 以前個個weekend邊個照顧個女,係我,個個weekend邊個可以訓到王朝白晏,係佢,邊個餵個女,係我,邊個換片,都係我,邊個煮埋野食比佢地,又係我.....點解佢可以講D咁既野? 真係令我好吾開心....不過又如何,佢吾會覺得係一個問題,因為佢吾識咩係appreciation! 

算啦,發洩完畢,又係時候訓陣等今晚餵奶! 
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

25 comments:

  1. 有冇同Mr Wu傾番?你要湊個細又要餵人奶,佢好應該幫手照顧Hannah B啦,畀我一定發火呀!

    ReplyDelete
  2. 唔好勞氣啦!坐低同Mr Wu傾吓,或者突然間要佢照顧Hannah佢都有D壓力呢!所以咪忽略咗你嘅感受囉!你同佢講番,等佢明白你的情況,有時男人係粗心大意一Do架喇!你要提點吓佢先得o架!-/

    ReplyDelete
  3. 唔好激氣...可能你老公又要返工又要湊囡, 個人攰, 所以先會咁者!!
    我老公間唔中湊囡湊到攰時, 都會發下我脾4架, 但轉個頭就會無事.
    呢個時候, 最緊要多D休息, 盡左自己努力做好本份就得啦, Hannah遲早都係會痴番媽媽你既.
    妹妹岩岩出世, 一個人好難兼顧到湊兩個, 同你老公溝通下, 唔好憫唔好憫.

    ReplyDelete
  4. 大家都係想囡囡好,你好叻架啦~~係囉,係度發洩完就唔好記住,費事傷身又傷心,我地錫番你:-*

    ReplyDelete
  5. 第二任媽媽唔好激氣,會影響人奶份量啊! 可能連成份都會改變!:P
    d男人係咁,唔明白事理,生了第2個后,尤其要餵人奶,要分散注意力同時間去第二個b到,依個時候老公要幫手湊大b啊!
    如果再有下次,扮"溫柔"同佢講"不如你餵人奶,那我就有時間陪多d Hannah"麻! 有d人要講反話先聽得明白!:P

    ReplyDelete
  6. 遲下坐完月,家姐又會痴返你架啦
    唔好嬲唔好嬲

    ReplyDelete
  7. 有時男人講出口O個句未必係我地諗既意思, 而女人又係敏感度高D, 所以唔好為左老公既說話而唔開心.

    得閒的話同佢傾下啦, 我覺得佢係錫你同兩個囡的, 只不過唔識點表達.

    ReplyDelete
  8. 天底下嘅男人都係咁架喇, 我坐月嗰時不知同蛇仔爸拗幾多交, 不過呢,唸返轉頭, 我唸佢都係冇心嘅, 坐月時女的固然情緒會波動, 但男的其實可能都有不少壓力嘅, 屋企多個人, 做爸爸嘅責任大咗, 經濟上可能又要唸, 所以大家體諒啦
    唔好動氣, 大家都係為對女同為個屋企好
    笑返啦

    ReplyDelete
  9. 性格嘅嘢都幾難改,唯有使出MRS WU神功.....左耳入右耳出

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢招係對付吾中意既人,但對住自己老公就做吾到 :(

      Delete
  10. Ask your husband to take care of Emma, and you can take over Hannah.

    How's that?

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha...i wish...
      he has to go to work next day....

      Delete
  11. 搵日可以的話,兩公婆出去食飯拍拖或大家平心靜氣時好好傾下⋯如果唔講清楚好易出事的,真的!我希望妳地一家4口過得開心快樂

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我知架,但真係好無時間,特別係坐月期間

      Delete
  12. 可能Mr. Wu需要多些時間習慣兩個女兒嘅routines,慢慢調教啦!
    祝福妳!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 或者啦,我地都要D時間去adjust, 不過佢有時講野吾經大腦

      Delete
  13. 加油呀!! 唔好勞氣唔開心啦
    同你老公傾下個問題,等佢都了解你多d ma

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係好少呀,好無時間!!不過會努力去維繫

      Delete
  14. Mrs. Wu, 唔好咁介意啦....發洩又無事呀 !! 加油, 努力.....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好彩都仲有班人聽我發洩下....多謝你地!

      Delete
  15. 唔好唔開心,佢都係一時晦氣說話姐,有個NB係屋企,兩公婆都休息唔夠一定燥,慢慢傾吓點去處理啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 或者係啦,又或者我吾夠訓心情差.......希望快D可以sleep thru the night, 咁我就有覺好訓

      Delete
  16. 冇計, 第2胎真係冇咁矜貴, 我老公已經算係顧家, 但對妹妹都好少照顧/理會的, 咁我放產假時都明白再累都好, 自己唔駛返, 佢就要返工, 係要辛苦自己多D喇! 不過表達上佢實在可以做好好多, 試下「吱」D時間一齊傾下啦, 因為生左兩件真係好難再有二人時間, 但咁樣真係唔太好的~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係勁難吱時間呀,除非等到大女訓左,亞媽幫手睇一睇個細既,如果吾係,真係吾駛旨意出街呀!

      Delete
  17. 靜心地告訴他,這個月要同甘共苦去面對的,日後才有好日子過,他再發難給他耳光.

    ReplyDelete