Saturday, November 30, 2013

TO我的愛女- Hannah


日日見你為睡眠而struggle, 呢D日子真係吾好受。 媽媽見到你日日都好累而又訓吾到我真係好難過,我好想知道原因,都希望如果有機會,我寧願訓吾到既係我。 我只係想你開開心心健健康康成長,見到你咁辛苦我都好心酸,亞女,你乖D啦!爸爸媽媽已經好累了.......今晚你超快地由crib爬出來,我們真係心都離....希望你無整親啦!

媽媽上
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

30 comments:

  1. 點解佢唔訓呀?
    佢呢排都係咁?

    ReplyDelete
  2. Hannah b仲係晚晚都扎醒定點呀?宜家係咪婆婆睇住見唔到媽咪先咁呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 唔係,係老公睇,晚晚如果見唔到人就喊

      Delete
  3. 會唔會試下搵BABA陪佢訓幾晚先? 我仔自從病完都訓得唔好, 有人陪住佢訓佢會訓得淋D

    ReplyDelete
  4. hannah會唔會係晏晝瞓得多咗,所以夜晚瞓得唔好?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都想,晏晝訓得半小時咋,吹脹

      Delete
  5. 會唔會她鼻塞呼吸不順,試 試用影指test一下她的鼻呼吸,如不太通便睡得不好了.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都不是這原因,是佢自己本身睡眠質數差

      Delete
  6. Mrs. Wu, 唔好勉强,當然做父母梗係想佢瞓得好。我唔係想嚇你,我個仔由細都瞓唔好,乜嘢法寶都試過,到佢十三歲至唔嚟揾我哋,而家佢巳經係大人,點樣難過嘅日子都會過去,盡量唔好俾咁多壓力自已,加油呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 十三歲???? 真係嚇親,可否分享一下佢點樣訓吾好??

      Delete
    2. 我哋唔想佢同我哋瞓,所以陪佢瞓著至走,但佢一陣就醒,喊住過嚟,都試過放棄俾佢同我哋瞓,大個啲叫佢自已瞓,點都唔肯,陪佢瞓著,佢半夜又行過嚟,到佢十三歲至唔行過嚟。我個仔兩歲時都試過喊到跌落床,佢瞓唔好,我哋就瞓唔好,呢啲苦况唔係好多人明,我都以爲自已有乜做得唔好,但我唸係個細路易醒又要黏住人,咁你同Hannah一齊瞓,佢好唔好啲呀?記住唔好俾壓力自已呀!

      Delete
  7. so sweet, 媽媽唔好太擔心, yan姨姨會為hannah bb禱告~~

    ReplyDelete
  8. hannah bb 係咪唔中意訓覺嫁 ?? 點解會咁既呢

    ReplyDelete
  9. 會唔會係唔夠安全感想大人陪住?佢平均一日瞓到幾多個鐘呀?

    ReplyDelete
  10. Can she sleep well if she sleeps with you?

    ReplyDelete
  11. I sleep with the 5yo, and my husband sleeps with the 2yo. If either of us leaves, they will get up within a minute looking for us.

    My 2yo goes to sleep at 11 and gets up at 8 on a good day. She naps for a couple of hours.

    Maybe Hannah doesn’t need that much sleep?

    Is she actually sleep on the bed with your husband? Maybe she likes the body contact?

    ReplyDelete
  12. 媽媽你一定好擔心啦,希望大大下會有好轉啦

    ReplyDelete
  13. 希望HANNAH B 既睡眠質素好D, 咁爸媽都冇咁辛苦.

    有時TAREBABY 瞓唔到, 我睇見都心痛, 其實自己又好累喎... 加油!

    ReplyDelete
  14. Emma & Hannah同不同一間房呢?...Hannah見妹妹瞓佢可能會瞓的,又或者見妹妹未瞓,讚下佢乖過妹妹可能又會乖乖瞓的...

    ReplyDelete
  15. Hannah 身手好敏捷,不過你地一定嚇c 了.....
    希望 Hannah 做個甜睡寶寶,日日有覺好瞓啦 ^^

    ReplyDelete
  16. 希望Hannah的睡眠質數可以有所改善啦!會唔會日間俾佢去放吓電,累D晚上會好瞓D呢?

    ReplyDelete