Monday, November 4, 2013

happy belated halloween


哈哈,吾好意思,因為星期五無返工既關係,所以無update好耐了。 星期四係halloween,我地就同左Hannah BB去左附近trick or treat, 其實所謂附近,都係隔離屋咋,因為天又黑哂,又有少少雨,佢爸爸話費事凍親喎,我想同佢去遠D都吾得,所以可想而知,我地既收穫真係少之有少,哈哈,不過算啦,吾想亞女病就就係咁架啦! 今年我地幫佢扮成little pumpkin, 嘻嘻,好得意,不過佢就反應一般,係咁要除左佢,真係煩氣! 我地要係咁讚佢靚靚,佢先肯著一陣咋! 影相真係好難capture, 係咁郁來郁去,所以好多相片都係模糊一片,我諗佢大個D會知道咩係影相吧。 雖然收穫吾係好豐富,但都係當玩下,吾會太過認真,同埋,佢都吾食得chocolate,所以有咁多戰利品只會益左我地,哈哈!





:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

30 comments:

  1. 南瓜仔HANNAH過癮呀。
    好好喇,肯著又影到相,仲羅米糖比媽咪爸爸食。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實真係得幾粒,我地都無食就丟左lu......哈哈!

      Delete
  2. Replies
    1. Thanks..did you get any costume for ur kids?

      Delete
  3. 南瓜仔好可愛啊!仲有頂帽仔添!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你有無幫你囝囝裝扮下?

      Delete
    2. 我幫佢著咗件超人衫,好攪笑,不過又係郁來郁去難影相!哈哈!

      Delete
    3. 係呀,有無相分享呀?

      Delete
  4. 個pumpkin look 好 cute 呀! Hannah 如果扎兩條孖辮,我估佢會好似 Boo 呀!

    ReplyDelete
  5. Mrs. Wu:
    ~小朋友穿着Halloween costume 最可愛!!
    ~而且, Hannah要你哋講靚靚, 先肯帶帽!! Hannah都幾貪靚!! 哈哈~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好多時都係,好似衫都係,煩氣!

      Delete
  6. 南瓜造型好可愛呀........................ ^^

    ReplyDelete
  7. 南瓜仔hannah真係好可愛~~ :-*

    ReplyDelete
  8. 好cute ar~~貴唔貴架, HK 唔太興trick or treat無得玩>< btw, 想問下你D相點樣可以整到咁大, 我BLOG個d相好細張><

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大約$20美金算吾算貴?不過真係一次過,下年吾岩著。
      你 upload完相click入張相,你會見到enlarge張相架啦......

      Delete
  9. 南瓜Hannah好可愛丫,係咪始終係女仔,要人讚靚先得,哈!
    吓!Hannah唔鐘意食朱古力架?好少小朋友唔鐘意食喎

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,可能係卦,成日都要人讚!
      係我吾比佢食啫,佢應該會中意既

      Delete
  10. 好可愛的南瓜呀
    點解唔食得朱古力既 ? 驚佢咳 ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嘻嘻,吾想由細食到大,所以咪吾比佢食囉....

      Delete
  11. 呢個小南瓜真係好可愛呢!

    ReplyDelete
  12. 哈哈,南瓜造型Hannah B好可愛呀!
    依件衫好似幾鬆身,應該著多兩年都仲得喎 ;P

    ReplyDelete