Monday, November 11, 2013

假期完結了

咁就放左4日假啦,嘩,時間過得真係好好好快呀!我仲沉醉於吾駛返工又吾駛湊B既生活,哈哈,幾美滿! 不過作為媽媽,當然吾係想特登吾理個女啦,同兩老出街實在太多野做,所以唯有拎落去比99湊,我就同兩老出街! 星期四行左足足一日(真係好似9至5咁),我早上有個doc appt, 檢查完就同兩老係唐人街飲茶,好耐無試過啦! 跟住就同兩老去左midtown行街,估不到係行行下就已經成點幾兩點,可能因為早上飲左茶,所以吾覺肚餓,但行到兩點幾時,已經打哂鼓啦! 多謝lala既介紹,我就同兩老去左食韓國野,好味呀,特別係個seafood pancake, 雖然我吾應該食咁多carb, 但我真係忍吾到口,哈哈,算啦,食埋呢一排就無得食,坐完月都仲要餵人奶,所以....



我地叫左seafood pancake, 一個石頭窩飯同埋一個squid..
真係飽到上心口。 






我真係發覺我成年行既路都無咁多,哈哈,平時都係放工行番屋企,有時lunch都懶得行(因為天氣凍),不過有人陪點都行得開心D既.....所以我覺得都係值得,雖然返到屋企隻腳好酸,但都係開心既一天。 
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

27 comments:

  1. I like Han Bat too. Sometimes I go to this restaurant with Lala.

    ReplyDelete
    Replies
    1. food is good there.....thanks for lala's recommendation, hehe

      Delete
  2. 流沙包好"流"喎,正呀!
    能夠與父母一起過一些 quality time, 真係孝順+乖女! 兩個女兒都似妳孝順就好啦~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,我都有反叛時間,不過最後都會係孝順型,嘻嘻。
      我都希望呀,兩個都咁錫我就好啦!

      Delete
  3. 放假的日子真係过得好快,不过,相信你好快就开始放產假了,对吗?
    HK係放10個星期+出2/3人工,US的不同吧?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,返埋下星期咋。 間間公司都吾同,我就無人工,係拎disability咋....將會超窮!

      Delete
    2. Mrs Wu記得你話美國生B有個孖泵送,我以為對孕婦產婦啲福利好好喎,乜公司選擇性畀唔畀人工架 @@

      Delete
  4. 睇caption仲以為妳放完產假tim...但心諗冇理由丫
    幾時開始放產假呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嘻嘻,只不過係請左兩日假陪兩老咋...
      返埋下星期就放啦!

      Delete
  5. Seafood pancake 好正啊!
    可以同雙親食吓飯,傾吓計,真係 happy la~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,好開心架,就算無咩做都無所謂啦!

      Delete
  6. 行下好, 易D生, 不過行足一日又太累啦, HAHA

    ReplyDelete
  7. 嘩....我至愛既流沙包呀...睇到我宜家好想食添~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都好中意,不過而家要減磅,吾可以食啦

      Delete
  8. 繼續食多d好野呀, 餵奶初期真係食得好清.. (雖然我依家已經又放鬆左~~ :p)
    我都想知妳幾時放假, 應該差不多啦?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 坐月就真係無得食.....不過一個月,應該好易過!返埋下星期就放啦!

      Delete
  9. 放假嘅日子真係眨吓眼就過~=D7
    個流沙包好似好好味,睇到我好肚餓

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無錯,快到無朋友!
      咁你lunch去食多D啦 :))

      Delete
  10. 散步.....對大肚婆好呀 !
    有人陪散步, 又傾又講, 身心都有益..!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,我都中意散步,不過而家天氣開始凍,所以係屋企行多D

      Delete
  11. 難得可以去下街ma,行多d當散步啦 ^^

    ReplyDelete
  12. 真好,難得放假可以充充電真係good呢 ~

    ReplyDelete
  13. 其實咁放假應該攰過返工,不過最緊要開心 :D
    就黎放假同可以見到細妹啦,好期待呀 :)

    ReplyDelete
  14. Mrs Wu, 恭喜啊~~ 好耐無來探你~~ 依家才知道你有了BB~~ :)

    ReplyDelete