Wednesday, November 27, 2013

生產過程and Emma BB @ Day 9

大家好呀,好耐無update, 湊住個newborn BB係忙D架啦,大家見諒!雖然係咁,但我都好開心見住個BB大,原來不知不覺已經一星期啦,還記得上個星期係醫院既地獄生活,好彩而家已經返到屋企休息+坐月。 不過覺得今次坐月無上次咁辛苦,可能已經expect係點,同埋今次真係無咁緊張。

講番生產過程,仲記得星期一淩晨時份突然覺得有D怪痛,之後開始感覺怪怪的,就叫醒老公同佢講,我話可能生得,所以我第一時間衝去沖涼同洗頭。之後食左少少野同執個走佬袋(係,我之前完全無執過,哈哈,因為真係吾知執咩好!),點知突然間,突然好多水出,成條褲濕哂,原來穿左羊水,所以立即叫醒老公同亞媽同我99,我同老公and亞媽就即刻去醫院,而99就負責睇住Hannah BB. 去到醫院,可能因為已經成4am, 所以無好多人,不過去到既時候已經開始有陣痛,但未係好嚴重,醫院既醫生檢查完後,見我開左五度,就立即送我去delivery room, 之後咪等囉。 其實個陣已經開始痛,但都係忍,無計,我老公同亞媽話,如果忍到既就吾好用epidural啦,點都會有side effect, 同埋老公話,你之前個胎都無用,咁呢胎都吾駛啦,就係咁,我無打無痛,雖然有一秒係好想好想打,但係又覺得,其實打個枝無痛反而仲驚,因為見到個枝針超長,仲要打入腰骨,聽到都恐怖!!! 所以,都最後決定咬緊牙關吾用。 到5點多D我個ob來幫我檢查,佢話都係開左5度,如果以呢個speed,可能要成12點先生得,我即係心都實埋,因為個陣已經開始痛,吾知係BB錫我定點,我同BB講,你快D痛多D啦,如果吾係媽媽就有排捱呀,同埋,我都吾知頂吾頂得順!話哂又5點至12點都成7個鍾,要痛咁耐我諗我會暈呀! 說時遲那時快,見完醫生之後BB就開始令我係咁痛,10分鐘之內痛成幾次,經過上次既經驗,我知道呢隻痛係差不多要生個D痛,再隔左一陣大約7點鐘左右,我覺得係時候再push啦,咁就叫醫生check下,點知真係開哂啦,我個刻真係thank god, 如果吾係有神既blessing, 真係吾知要等幾耐。 不過反而覺得push既時候辛苦過上次,吾知點解呢,可能因為上次一入到醫院就要生,吾駛等,但今次就係產房等左一陣先生得,真係度日如年呀,同埋,醫生話我有D血管突出左,同埋穿左羊水都一段時間,所以要盡快生個B出來,如果吾係,我就可能會嚴重出血,而BB都會有危險。聽完之後,即係好緊張同埋用盡力去push! 好彩,push左大約30分鐘,BB就係早上7:25分正式出世,生完之後真係喊左出來,因為覺得真係好Q辛苦呀!!!!!!!!!!!!!!!!雖然吾係第一次,但就係因為知道上次幾痛所以又怕。不過見到個BB又即係好安慰。 

對住Emma BB已經一個星期,基本上佢都係食同訓,好少時間係清醒,除左換片可能佢吾中意外所以喊,其他時間都好少喊,希望keep住啦,哈哈! 至於餵奶方面,開始時都係餵formula, 到返到屋企因為湯水同休息夠,所以而家都係餵全人奶,可惜既係BB吾多中意埋身,咁我唯有做泵媽啦,哈哈,無所謂,反而中意泵多過埋身,因為知道佢食到有幾多,可以就到時間呀! 


不過成日都覺得好似陪Hannah少左好多,因為我又吾抱得佢,坐係地下陪佢玩又話吾得,咁無計啦,所有粗重功夫都係我老公同亞媽做,我就負責照顧Emma BB啦! 其實,我真係好好好掛住個女,雖然係好多功夫,但見佢日漸成長真係好感恩。  明天係我地呢邊既感恩節,雖然因為坐月而未能夠食餐好既同埋出街,但希望坐完月後可以陪多D Hannah BB,  令佢開心D。 開始時擔心佢見到妹妹會點,但當第一日係醫院返屋企,佢見到妹妹時佢就不停叫妹妹妹妹,真係好鬼sweet, 同埋,我地叫佢錫淡妹妹佢又會錫,佢真係好抵錫呀! 我地而家開始叫佢get involved, 好似叫佢幫手拎件衫比妹妹呀,拎個奶樽比妹妹食呀,咁當然啦,所有野都係我地睇住之下而做,不過佢都好肯幫手,我都好安慰呀! 總之,而家有女萬事足,我真係真係好錫我兩個女架!!!!!!!









:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

36 comments:

  1. 再次恭喜!
    Emma好可愛!
    恭喜上奶亦成功,及Hannah 又係個锡妹妹又幫得手的好姐姐!

    ReplyDelete
  2. Hannah咁幫得手,妳就可以更安心休息啦!
    Congrats!

    ReplyDelete
  3. 恭喜你, 兩姊妹真係好SWEET~ 第時你地3個女人去行街, 雞啄唔斷咁, 真係羨慕C我喇~~

    ReplyDelete
  4. Mrs Wu好勁呀..咁快就生左, 好彩Emma BB錫住媽媽, 唔洗要你痛7個鐘咋, 抵鑽+抵鍚~
    希望我細B都一樣對媽媽咁好啦!!
    Hannah BB肯錫鍚妹妹, 又肯幫手都唔錯啵, 但佢太細個, 你地都要多d照顧番佢既情緒呀, 因為佢開始識野, 而且我見好多朋友都話, 當細佬妹返左屋企之後無耐, 哥哥姐姐唔多唔少點都會呷醋, 唯有盡量抽多D時間陪佢, 等佢知道爸爸媽媽唔會偏心, 兩個都錫啦.
    另外想問下...你話頭幾日都係餵奶粉, 之後返屋企先開始全人奶, 咁上奶會唔會慢左同少左架, 因為雖然我今胎都打算餵人奶, 但其實頭幾日係E院, 我都唔想太辛苦, 我想餵番奶粉先, 不過同事們話咁樣唔太好喎...我又無做奶媽既經驗, 所以想知多D呀~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁其實我係醫院都有比佢啜,不過見唔多夠喉,所以補奶,我又唔覺少咗奶,休息足都好重要呀,加油!有咩想知fb我

      Delete
  5. 生得咁快Emma B都好錫你啦!
    我都明白好似對大果個冇比到咁多時間,不過慢慢就會好啲架喇!!加油呀!
    Hannah 好乖會幫手喇,一定會好錫妹妹啫~

    ReplyDelete
  6. congrats! 對我黎講咁樣已經生得好快架啦~祝emma bb健康快樂肥肥白白!

    ReplyDelete
  7. 多謝呀,希望你都一切順利

    ReplyDelete
  8. 妳描述得好仔細,我一路睇一路好似陪緊妳生仔咁⋯好痛:p
    Hannah係一個好家姐喎,咁錫細妹,妳可以放心晒啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大個比番亞妹睇,同埋怕自己將來老人痴呆咁都會記得,哈哈。
      希望hannah 真係一個好姐姐啦!

      Delete
  9. I am surprised how much you remembered your labor. All I remember about the my last au naturel birth is I wanted to kill everyone!

    Is your husband on paternal leave?

    有女萬事足 <- agree 100%

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha I can't never forget my experience..
      Yes, he is on paternal leave for two weeks.

      Delete
  10. 你好快手呀~係咪快過上一胎? Hannah 都好接受emma bb, 你唔駛擔心佢地會呷醋啦~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都算係,不過感覺上辛苦過第一胎

      Delete
  11. Mrs. Wu
    Emma 真懂事, 無令妳辛苦, 好順利出世....真為妳高興...!
    祝妳一家身體安康, 事事如意 !

    ReplyDelete
  12. 恭喜Mrs.Wu,Emma妹妹都好醜(opp)喎!....D 相會郁ge好搞鬼哩!

    ReplyDelete
  13. 恭喜Mrs. Wu & family!! 祝願兩姊妹健康成長,永遠相親相愛!
    仲要讚Mrs. Wu叻叻!自然生產無添加!!!

    ReplyDelete
  14. 辛苦哂mrs Wu! 痛楚過後依家一家4口幾幸福♥

    ReplyDelete
  15. Emma B好可愛呀^^
    Mrs Wu好堅呀第二胎都見痛先執走佬袋,好彩趕得切咋!
    做全泵定埋身都冇所謂啦,有得繼續歎媽媽奶就得啦係咪^^

    ReplyDelete
  16. 今次坐月無上次咁辛苦,可能已經expect係點,同埋今次真係無咁緊張 --> 非常agree呀, 聽妳分享進度都好好, 而且兩姊妹又幾似好可愛呀, 真係幸福的媽媽, 好好繼續休息+enjoy埋產假啦!

    p.s. 不過妳又會唔執走佬袋咁大膽o既? :O

    ReplyDelete
  17. 你真係好犀利,2次都係順產!!
    hannah好乖女好抵讚,佢哋2姊妹一定好好感情

    ReplyDelete
  18. 恭喜恭喜啊Mrs.Wu , 你真係好叻﹗﹗好好休息呢﹗

    ReplyDelete
  19. 恭喜哂,真係見到都好開心,希望南瓜仔都會好錫南瓜妹啦

    ReplyDelete
  20. Hannah好抵鍚呀﹗要keep住咁乖咁錫妹妹呀﹗

    ReplyDelete
  21. 恭喜恭喜! 你覺得佢地兩姊妹似唔似樣呀!

    ReplyDelete
  22. 好可愛呀,你好叻呀
    我睇完段野有少少驚第日要生小朋友的時候添

    ReplyDelete
  23. congrats! 睇你寫都覺得好痛。
    生仔真不易呀。
    不過見到BB可愛又健康,咩都抵啦。

    ReplyDelete
  24. Mrs.Wu恭喜晒啊!你之前讲果個免費奶泵有冇啊?你未買左问保險公司clam返錢?

    ReplyDelete
  25. Mrs Wu, 真係好替你們一家高興!歡迎Emma, 可愛bb!:D
    I miss Hannah too, 好快佢會識得疼妹妹了 yeah ~ 你自己多休息保重!>3

    ReplyDelete
  26. Mrs Wu,你好叻,我覺得順產的媽媽真係好叻,犀利利喔~
    生左好好休息,你一定好快靚番 ^^

    ReplyDelete