Tuesday, November 5, 2013

重獲新生

星期六終於等到亞媽過來啦,真係開心! 本來星期六打算同埋Hannah BB去接婆婆機,點知呢個衰妹搞極都吾肯nap,到最終成2點幾先肯訓,而訓左一陣我亞媽就打來話到左,咁唯有叫99幫手睇一睇,我同老公就去機場啦!見到我父母,真係好開心架,更加好似即刻鬆哂,因為有個人可以幫我手呀! 我個晚...真係好輕鬆,平時我吾到10點幾都吾駛旨意做自己野,個日,真係搞掂哂D野都仲好早,仲有時間睇埋巨輪結局,真係超超超爽呀! 有人幫我洗奶樽,有人幫我做哂D野,搞到個日...我同老公都話好似好得閒咁,有D吾慣,哈哈哈!不過見到佢地真係好開心,雖然點都會有少少磨擦,但我同我屋企人好易相處,所以無問題! 好彩Hannah BB見到公公婆婆都無喊,係有D怕啫,不過熟落左就成日叫我亞爸玩波波,哈哈,好得意!

星期日搞左個小型baby shower, 不過真係好累,所以係十分是但....不過好多謝大家既來臨同大家既禮物,特別係多謝yanyan山長水遠來到,嘻嘻,招呼吾到呀! 因為係amazon整左個registry, 其實有D禮物已經係shower前收到。感動既係有兩個blog友就算來吾到,都send左份禮物比我(你知你係邊個架啦,嘻嘻!) 而我自己本身D朋友,一係話吾得閒,一係就放飛機,所以我都放棄左佢地! 只不過覺得,我同佢地識左咁耐都咁對我,真係心都淡,而我同blog友真係識左吾係好耐都咁有我心,真係好難得! I love you both!!!!!

公公教玩,估不到兩個都咁有耐性!





                                                                          有人係度搞搞震....





:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

46 comments:

  1. 恭喜,終於得到婆婆來幫手,甘你真係要好休息一下。我阿媽就唔鍾意來住,甘唯有我返去住一排抖下,好明白你重獲新生的心情,真係世上只有媽媽好。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁你幾時返去呀?你老公捨得?

      Delete
    2. 我就返,暫定返四個月,哈哈,佢唔捨得都冇辦法,我真係想休息下,同好掛住屋企人。

      Delete
    3. 一定啦!返到HK休息多D呀!

      Delete
  2. Yay! I bet your husband is glad your parents came too.

    Are your parents excited about having another granchild?

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha he is very pleased!!
      i guess they are excited...hehe, but at the same time worry about us

      Delete
  3. 世伯、伯母一起來幫手,真係太好!
    那快d休息多d呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我爸會返HK,係我亞媽留低...
      不過都好,可以休息下

      Delete
  4. 哈哈,用重獲新生嚟形容!快 D 好好休息啦!
    Btw, 塊地抹得好乾淨,好"令"呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係真架,而家朝早雖然都會比BB嘈醒,但起碼無咁rush, 有個人幫下手呀!

      Delete
  5. Mrs. Wu:
    ~爸爸媽媽都黎, 你舒服好多!!
    ~其實,我都覺你似bb, 父母係身邊, 開心好多!! 你老公慣唔慣有你父母在家中!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢都不知幾中意,因為佢可以少做D野,有個幫手真係好吾同呀!!!

      Delete
  6. 恭喜哂呀! 終於一家團聚啦!佢哋見到妳同孫女一定好開心啦! ^^

    ReplyDelete
  7. 有自己人喺身邊係唔同D,有傾有講,開心好多!

    ReplyDelete
  8. 重獲新生恭喜哂!! 又, 妳間屋好大呀, Hannab同細妹真係幸福~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,係真係重獲新生架!
      好大咩?你間都好大呀!

      Delete
  9. 你屋企好大呀~~你要趁機休息多D呀~~~~

    ReplyDelete
  10. 原來Mrs. Wu父母一齊黎,咁就好啦,佢兩老睇住就安心同可以瞓番好教 ^^
    哈哈,見到Hannah B推櫈,點解BB咁鐘意將啲野推黎推去 XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無覺好訓有時係因為腰痛,所以都無咩大幫助架!不過佢地係度我朝早就方便D....

      Delete
  11. 襯自己亞爸亞媽係度幫手, 你要多d抖下啦...
    幾時都話自己父母係最好既, 哈哈~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無錯,世上只有自己既父母好,哈哈

      Delete
  12. 嘩!我鐘意妳個open kitchen :p
    原來爸媽都嚟埋,又開心時,妳又舒服好多啦
    妹妹出世後會唔會考慮請姐姐呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. open kitchen有好有吾好啦....
      係呀,不過亞爸好快就返HK,留番亞媽咋....
      吾請啦,實在太貴!

      Delete
  13. 有爸媽幫手真係好好多嫁! 我坐月時爸爸日日過黎, 媽咪直頭O係我屋企瞓, 夜晚都係佢照顧TAREBABY, 所以有屋企人幫手真係好好嫁!

    你要好好休息呀! 加油~

    ReplyDelete
  14. Good 呀,咁可以鬆下啦,唔洗咁辛苦麻~~
    Mrs Wu,你家個廚房超~~~~大啊,煮野一定好happy~~ ^)^

    ReplyDelete
  15. MR WU你終於都可以抖吓,瞓番覺好架喇=D7

    ReplyDelete
  16. 我地嗰日都玩得好開心。thanks for inviting

    ReplyDelete
  17. 原來UNCLE都嚟埋,咁就真係開心喇。

    ReplyDelete
  18. Mrs. Wu, 終於有親人來幫妳, 真開心....妳可以多點休息, 補充番這年多來無覺好訓的日子

    ReplyDelete
  19. 有屋企幫手真係好好多,你自己要多休息!
    ps. 每次見到你個廚房都好好好興奮架!^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,真係好爽,哈哈!
      個廚房吾係好大架咋

      Delete
  20. 有父母係身邊, 果然係開心好多同舒服好多~
    見到你開心番~我地呢班blog友都代你好開心呀~

    ReplyDelete
  21. 咁父母留幾耐幫你手呀 ? 會等埋妹妹出世嗎 ?

    ReplyDelete