Thursday, November 14, 2013

最新update - 38週


今日剛剛去產檢,檢查完後原來已經開左兩度,即係距離BB出世既日子不遠了。 醫生話應該會係下個星期度,不過當然只係estimate, 隨時生都吾定架! 幾時都吾重要,重要係一切順利,BB健康呀! 如果我呢幾日無出post, 大家知道點解啦,嘻嘻嘻! 感謝大家對我既支持,希望係未來數個月會有機會出post, 就算無相,都應該會寫下野既....最擔心係吾知Hannah 會吾會掛住我,因為佢吾可以去醫院探我架,我實掛C佢呀!!!!!!!!大家比D力量我,我會撐落去架!!!! 好緊張呀,期待BB既來臨!!!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

28 comments:

  1. BB 好快出嚟囉!希望一切順利!

    ReplyDelete
  2. 祝生產順利, 個個健健康康.

    ReplyDelete
  3. Mrs. Wu:
    ~聽朋友講, 第二胎生比第一胎更順!!!
    ~祝你一切順利!!

    ReplyDelete
  4. 嘩!好緊張丫,眨下眼細B出細啦
    一定會順順利利的

    ReplyDelete
  5. 加油呀mrs wu~!!!! 期待bb出世呀!

    ReplyDelete
  6. Mrs Wu加油...期待妹妹既出世, 祝順順利利!!

    ReplyDelete
  7. 祝母女平安,生產順利!!
    支持妳! will pray for u!!!

    ReplyDelete
  8. 加油~~ 期待妹妹平安出世~~~

    ReplyDelete
  9. 加油! 開左兩度仲要等下星期? 我開左兩度, BB幾個鐘後就出左世lu~~~

    ReplyDelete
  10. 加油呀。。一切順利呀~!!!!

    ReplyDelete
  11. 加油呀 !! 好期待妹妹出世呀

    ReplyDelete
  12. 祝生產順利, BB 合作唔洗媽媽太痛就出世! all the best!

    ReplyDelete
  13. Mrs Wu~~~~ 同你一齊緊張呀,等你呀~~~ ^3^

    ReplyDelete
  14. Mrs.Wu, 一切順利 !
    幫新BB改定名未呀 ?

    ReplyDelete
  15. 開左兩度仲要等一個星期@@
    好緊張呀,Mrs. Wu一切順利,我地都等住見細妹呀 ^^

    ReplyDelete
  16. 加油呀﹗一切順利呀﹗好期後見吓妹妹呀﹗

    ReplyDelete
  17. Wow.......... you can do it GIRL!
    We will waiting your good news!

    ReplyDelete
  18. Mrs. Wu加油~~期待妹妹嘅來臨 =D7

    ReplyDelete
  19. 好緊張,好緊張呀~
    加油~等你的好消息&祝一切順利!

    ReplyDelete