Wednesday, November 6, 2013

如釋重負

自從亞爸亞媽來左,屋企都好似多左好多生氣,可能平時我地真係成隻zombie咁,放工返到屋企真係想拿拿臨整暈個女我地就可以休息下。 而家我地有兩個大人幫手睇住個女,我同老公就可以輕鬆少少,不過沖涼同訓都係我地自己搞掂,但點都好似得閒左好多咁! 

今日就同佢地兩老係office附近食日本野,真係好耐無試過得大人一齊食野啦,多數都要湊埋個B,又點會食得輕鬆,所以今餐,真係爽,哈哈! 味道OK啦,不過同父母去食真係好開心,傾下呢樣個樣就咁過左成兩個鐘,嘻嘻! 真係架,如果開心的話,食咩都真係無所謂! 



cousin姐姐愈來愈壞,我叫佢吾好做既野,佢就同我講,我會講比婆婆聽(即係我亞媽),佢都傻傻地,我亞媽得鬼閒睬你,如果係我亞媽湊你,睇你仲有無咁得戚! 睇下佢搞到Hannah BB點............



好彩Hannah BB無喊,自己係咁玩....



明天開始請幾日假陪屋企人,應該無機會update架啦,大家吾好咁掛住我啦,嘻嘻嘻!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

37 comments:

  1. 放假玩得开心d!
    cousin姐姐坏,可能想引人更多注意同关心!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 吾知佢,而家連叫我地都吾叫,好無禮貌

      Delete
  2. 記得 cousin 姐姐細個好乖,唉! 希望返學後會好轉啦!
    好好享受家庭樂啦! 字裡行間都感受到妳的好心情,讚!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,佢以前都好D,而家真係.....
      同家人一齊真係開心D

      Delete
  3. mrs Wu難得一家團聚緊係陪下家人啦,掛住你同Hannah B就梗架啦,遲啲補相補數啦 ;P
    Cousin姐姐……唯有希望佢唔好教壞Hannah B,或者當成反面教材咁教Hannah B囉

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我一定吾可以比Hannah變成佢咁,如果吾係真係會比人話無家教

      Delete
  4. 哎呀⋯會唔會妳生家妹妹後先update㗎...Miss U ar
    Cousin姐姐係咪成日恰Hannah ar?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 一時時啦....姐姐心情好咪同佢玩囉

      Delete
  5. Mrs Wu, 你好嗎?這陣子,小高實在太太太忙,沒空來看看你們,一切安好?
    世伯伯母過左來探你們?太好,多對手又多對眼,可以輕鬆些。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,真係好耐無見!
      有個人幫下手真係吾同好多

      Delete
  6. 嘩..乜Cousin姐姐咁衰架, 蝦Hannah b都有既~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢就係貪佢吾識野所以咪蝦囉.....之後我都話番佢,不過佢依然係咁既態度!

      Delete
  7. 睇見真係替你開心!好好享受哩段輕鬆啲嘅時間啦~~

    ReplyDelete
  8. Replies
    1. 嘻嘻,你都快返LA,應該都開心呀!

      Delete
  9. 平時我地真係成隻zombie咁 --> 應該係因為唔夠訓, 趁依段時間好好抖啦! 妹妹出世後又會好忙了~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係好吾夠訓架....而家真係勁休息!

      Delete
  10. so long time so see^^(應該係我太耐無黎睇你個Blog~sorry)
    點都好~希望你快d順順利利生B!

    ReplyDelete
  11. Have fun in your mini-vacation!

    Are your parents watching Hannah during the day now?

    Did you send Hannah's cousin to time-out?



    ReplyDelete
    Replies
    1. My parents are on vacation too...my in laws still watching my kid for me.
      me? how can i send her to time-out? It would be her parents job

      Delete
  12. Mrs. Wu:
    ~enjoy your holiday with your parents!!!
    ~你幅食物相,係咪拉麵黎??你個邊拉麵都很不錯!
    ~雖然, Hannah 表姐, 唔太好, 會玩弄hannah 小面仔, 但我覺Hannah 嘅態度幾好, 自己理自己之外, 又唔會反博, Hannah 表演無興趣, 表姐會自然行開. Hannah 好乖!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,佢都吾知發生咩事....姐姐真係好壞呀!

      Delete
  13. 終於食到拉麵,開心哂啦!
    今日微微雨,希望無影響你哋行街。
    HANNAH性格幾隨和,比SY實咬返人轉頭。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,不過我覺得ippudo應該好味D,下次試下!

      Delete
  14. 哎呀....mrs wu.....我會好好好掛住你架..... ^3^~~~

    ReplyDelete
  15. 表姐咁衰既蝦HANNAH
    不過HANNAH好彩都唔理佢,唔好學埋佢D衰野>"<

    ReplyDelete
  16. Long time no see, this is Tea Tea from Yahoo blog. I already move in Blogger, but I have no idea I cannot add you in blogger. Can you add me in there? My blog is http://flywithteatea.blogspot.com/

    I am happy to see you again, and we did not talk for long time

    ReplyDelete
  17. cousin 姐姐咁整 Hannah 嘅... 好彩 Hannah 無喊無唔開心...

    ReplyDelete