Wednesday, November 13, 2013

超picky

上個星期去左朋友個生日會,佢地book左個場,有好多野玩,不過都吾太岩Hannah BB玩,到佢大D就應該OK既.....不過佢見到咁多人,又點會玩,成日又做左樹熊,連地都吾想落,哈哈! 不過臨走之前,叫佢錫啖朋友個仔仔,點知佢地真係錫錫,仲要係咀,爸爸即刻面到黑哂,同個女講左幾日吾可以咁錫人架,唉...亞女又點識,不如你下次阻止啦(如果你咁care)......



  


問下大家,有咩方法影到佢地D小朋友相呢?我次次影親都超懞,因為成日走來走去.....

我發覺Hannah BB真係好鬼picky!!!之前買既衫,吾中意隻色就吾著,而家開始凍,打算比佢著連腳個隻one piece, 點知晚著親都依嘩鬼叫,我比佢著都係怕佢夜晚凍親,如果吾係,我真係吾care.....之前又買左個sleeping bag,不過係隻腳可以伸出來,比佢夜晚訓無被都吾怕,點知又係咁,C都吾肯著......真係好鬼煩!!! 而著鞋又係,買新野比佢佢都吾中意, 小姐呀,你隻腳會大,我都吾想買新鞋比你架,不過你著開個對吾岩著,張就下啦! 好彩到最後佢都屈服,不過要係咁讚靚靚先得......真係好彩吾係買左好多footed one piece, 如果吾係真係超浪費!

 

吾知係咪因為個heat既關係,Hannah BB夜晚訓得仲差,晚晚起身, 又有時會乾咳,但我地已經吾係好大heat, 同埋都有用噴水機,都吾知點解...今晚試下吾開咁大個heat會吾會好訓D......

今朝起身換衫,換完之後吾見左Hannah, 原來呢個衰妹捐左入床下低,真抵死! 不過床下低咁糟糟,真係吾想佢捐呀!!!! 而家超中意玩hide and seek, 佢好多時都hide係門後面,好懶玩呀!! 




:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

19 comments:

  1. Hannah is opinionated!

    My daughter will only wear clothes that she likes. I stopped buying clothes for her unless she is with me. I am sick of returning clothes.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Glad i am not the only one hahahha
      I haven't returned any...thought the little sis may like it....(finger crossed!!!!)

      Delete
  2. 係咪女仔貪靚啲嘅呢?我細個出街要用條毛巾懾喺背脊,要扮超人,如果唔肯出街。
    就嚟有妹妹陪HANNAH玩HIDE AND SEEK 喇。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁型?不過你係女仔,吾係應該扮小忌廉個D?嘻嘻....

      Delete
  3. Protective daddy, haha. BeBi kisses my coworkers and my hubby didn't stop him. LOL

    ReplyDelete
    Replies
    1. haha...of cos, your bb is a boy!!
      wait until you have a girl, then your hubby will do the same :P

      Delete
  4. 哈哈咁大個玩具(床)可以玩捐山lon,Hannah B好難忍住唔玩喎 :))
    乜Hannah B多人唔肯落地玩架?怕陌生?不過遲啲有細妹一齊玩下,應該好啲呀。
    我地都驚肚B用嘴嘴錫人,所以教佢錫錫係用個額頭輕撞一下 :D

    ReplyDelete
  5. 中間有張相相會"郁"好似3D書籤咁,好有動感!
    唔知佢係揀顏色頂係D質地唔C服,佢唔鍾意呢?!

    ReplyDelete
  6. 嘩..人仔細細就已經咁貪靚, 識揀自己鐘意既衫褲鞋襪喇!
    咁媽媽以後要帶埋佢去買先得啵~

    ReplyDelete
  7. 哈哈, 女仔貪靚ma... 瑤瑤豬都會揀衫同鞋著, 唔鐘意既時候會係咁"nono" 再加擰頭擰到頭都甩咁滯... ~X(
    依家我會試下俾2件衫佢自己揀 (其實2件都係差唔多既野), 佢揀完之後就唔會nono 啦...:D

    ReplyDelete
  8. 爸爸咁快呷醋啦...哈哈~~Motion picture好得意呀~
    BTW,如果想影小朋友無咁懞,較快啲相機個快門或者Set "Scene"影動態都會好啲,不過當然要睇下你相機有無得咁較啦;)

    ReplyDelete
  9. Mrs Wu, 終於搵返你~~
    Hannah 好貪靚~~ 好有主見~~ 叻叻~

    ReplyDelete
  10. 媽媽反而比爸爸更开通呢!
    可以改買d包到pat pat,唔包脚吗?
    一仔同我地瞓,开冷氣,我要冚被,一仔同爸爸都無冚被,但会用條大毛巾打橫冚住個肚仔law,而佢d手手脚脚都係依然暖架,因佢同爸爸一样係”自發暖爐”。

    ReplyDelete
  11. Mrs. Wu...Hannah 現在已咁愛玩, 再大D, 妳就追住佢地追到妳氣咳......!! 但這樣才開心喎.....
    妳用DC影, 想唔會懞....最簡單的就是在室內影時, 必定用攝光燈.....咁個快門就會變快, 會易捕捉到一瞬間的相片.

    ReplyDelete
  12. 兩位小朋友咁細,佢地都唔知鍚咀咀唔好既....
    Hannah咁犀利丫,識揀鐘意顏色的衫來著,佢係咪鐘意粉紅、紫個D色呀?
    鐘意捐床下底玩?...哈哈哈...咁似我隻貓既....
    係呢度覆妳啦,我個餐海鮮餐係香港仔食架

    ReplyDelete
  13. (問下大家,有咩方法影到佢地D小朋友相呢?我次次影親都超懞)最好請教fatty 哥或試試把相機在scene setting,set在sport的功能上,那快門便會加快,hannah便清的,長遠解決是買單鏡機如canon xxx,costco 看看,拍什麼也快靚正,但要睇真,有些機不能拍video,但現在大多都可以拍高清video (1,080)的了,很多有了小孩的家長也忍痛買了,而妳有兩個千金更加要買,等她們有美好的回憶.

    ReplyDelete
  14. 首先你話我影啲相得唔得先?哈哈唔準話唔靚㗎,實情係好難影㗎,小檬郁唔停㗎,我有時扮呢喺鏡頭後面扮同佢喳。有時又申舌。。。翁鼻。。板醜樣(其實唔使辦。。哈哈)

    ReplyDelete
  15. Hannah又幾貪靚嫁wo,不過咁快識分既

    ReplyDelete