Thursday, October 31, 2013

倒數階段


今個星期已經36週啦,即係仲有大約一個月妹妹就出世啦!對我來講應該係好事,因為陀到後期真係好心力交瘁,一來係自己腰痛,二來係大公主晚晚既喊聲嘈醒,又點有可能有息好休呢? 雖然我知道老公已經好盡力比我去休息,但始終自己係亞媽,聽到Hannah BB喊我又點忍心吾理呢? 今日去見完醫生,又重左幾磅,唉,有無搞錯架? 我已經好少好少食野,生完之後真係要減肥呀! 37週就full term, 即係隨時可以生架啦,希望細B努力加油,比媽媽舒服地生產啦! 

今個星期係我既baby shower, 不過講真,我真係將所有野搞到最minimum...因為真係好好好累! 野食方面,同老公傾過,佢話寧願出去cater好過自己整,始終佢係想錫住我,吾想我太辛苦,我明白! 所以我要做既野都係搞下decor 同party favor....其實呢兩樣野可有可無,不過既然要搞,就搞少少啦....party favor都係打算買D candy咋,我都懶到花咁多錢搞咁多花臣啦! 其實都吾係有太多人,大部份都係自己屋企人,同埋少量朋友,是但啦,我都吾要求得太多,當係一個party請人返來玩下就算啦!

奉上Hannah BB近照一張,郁來郁去真係好難capture到呀!



cousin姐姐之前比人complain成日玩頭髮,所以比人剪左個冬菇頭,哈哈! 好慘呀!



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

38 comments:

  1. Mrs.Wu 終於up date 啦!...partly玩得開心D....妹妹出世後想玩也沒有時間了..cousin姐姐剪得好短(ha ha!成個小丸子)...Hannah好似都幾高大(快高長大嘛!)..倒數就要每日一篇了!..good night!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 日日一篇有D難度,都無咁多野寫啦! :P

      Delete
  2. Have fun @ your shower!

    Can't even play with hair at school? One of my HK classmates used to play with her hair at school, no one ever complained.

    ReplyDelete
    Replies
    1. thanks....
      i guess it's a combination of everything...first, disturbing classmates to listen, she doesn't pay attention and always play with her hair...that's one of the reasons.....

      Delete
  3. Cousin 姐姐見到自己剪成冬菇頭,有無喊呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 又無喎,因為佢知衰,哈哈!
      不過真係好肉酸 :))

      Delete
  4. Mrs. Wu:
    ~你真係三年抱兩, 時間真快, 妹妹就出世, 而家, 應該諗咗妹妹個名, right??
    ~其實, Hannah 都幾多玩具玩, 依代啲小朋友, 好開心!!
    ~你哋好捨得幫小朋友剪一個冬菰頭, 我以前唔捨得剪自己把長頭髮㗎!! 剪短頭髮時, 表姐有無cry?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 已經諗好左,不過未公怖,嘻嘻!
      係呀,呢個年代真係好幸福,佢地好多野玩架!

      Delete
  5. 可能只係重左D水份啫..媽媽天生瘦底,好快瘦得返啦~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我邊係天生瘦底? 我飲水都肥架!

      Delete
  6. 真係好快就到啦,都係嗰句,真心希望妳有多D休息機會啦~~~
    預祝生產順利,快、靚、正!

    ReplyDelete
  7. Mrs Wu 呀,唔緊要啦,依家有得食就食多d,生完先減啦~~~ 到時生完、keep fit 中就冇得食咁多架啦,依家食多d 啦 ^0^~~
    cousin姐姐真係好慘啊....佢長髮靚 d~~~ ><""

    ReplyDelete
    Replies
    1. 但我而家食多又比醫生話,好慘!

      Delete
  8. 你咁累都攪baby shower~勁呀~~~你執好走路袋未AR?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都係好minimum既野,好似請朋友黎食餐飯咁咋.....
      未呀,一D都未執過,哈哈!

      Delete
  9. Mrs. Wu
    嘩, 好快又生得啦...!! 預祝妳 生產順利, 一下攪掂, 產後苖條, 容光煥發.
    岩唔岩聽呀 ??

    ReplyDelete
  10. MRS WU你幾時開始放產假?
    我都梳咗冬菇頭廿幾卅年,無陰公。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我打算係11月最尾個星期放呀....好期待又緊張!

      Delete
  11. 真係好快呀,轉眼就到左36wks
    加油呀!! 好快就見到妹妹~~

    BTW,冬菇頭,又真係幾慘.......

    ReplyDelete
  12. 好緊張呀, 唔知二小姐會唔會更加似妳??

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,又似我? 都好既....我都吾係咁失禮啫,哈哈哈! :))

      Delete
  13. 時間過得真係快,妹妹就快出世啦,到時記得post相上俾我地睇下

    ReplyDelete
  14. 話咁快就到咗36weeks,好快就見到hannah妹妹,期待中...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都期待中,不過仲有好多野要做呀!

      Delete
  15. 嘩, 時間過得真快, 咁快又36週了~~加油呀靚媽~

    ReplyDelete
  16. 時間過得快!!好期待妹妹出心世呀
    e家肥唔緊要啦,等bb吸收多d呀ma
    第日先減啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 但我就成日比醫生話我過重....驚!

      Delete