Monday, October 7, 2013

有無搞錯?


上篇講左佢兩公婆出外旅遊,留低兩對仔女比我99湊,點知最震撼既係,原來佢兩對仔女星期六要去check up, 要4大長老(4個grandparents)同佢地兩個小朋友去,陰功! 好心啦,明知佢地要check up既,一係就postpone佢地個check up, 一係就postpone你自己個trip, 有咩理由要4個老人家同孫去見醫生架? 你作為父母係咪真係可以比少少責任心呢??????? 雖然吾係咩大不了,都係打針咁樣,但係,我覺得作為父母連呢D少少既時間都比吾到小朋友,咁點解仲要咁呢? 我吾覺得去旅行去玩係大哂,你而家犧牲幾年既時間陪佢地,到佢地大D你想佢痴住都無可能呀,唉.....我係覺得佢兩個小朋友慘咋! 再加上係,cousin哥哥打完針針發燒,呢D時間又係邊個照顧? 原來又係99.....唉.....我好明白湊住一個病既小朋友有幾辛苦,晚上聽見cousin哥哥喊左好多次,我戥99慘之餘又覺得呢對父母真係好不知所謂! 雖然係人地既事,但我又吾想放係心入面,同老公更加吾會講,咁唯有係呢度訴下我的不滿啦! 
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

35 comments:

  1. 哈哈哈四大長老。可以抬轎去。
    對父母有無日日打嚟睇吓啲細路點?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁我又吾知喎.....但我覺得點都好,自己小朋友病你都想自己照顧住卦....不過或者人地吾係咁諗!
      話時話,睇個醫生啫,駛吾駛咁多人去????

      Delete
  2. 搞錯呀,竟然丟底仔女去旅行

    ReplyDelete
  3. 而家好多人都好無責任感,我成日都會因為咁好嬲,都唔明點解D人可以咁無責任感

    ReplyDelete
    Replies
    1. 吾好嬲,一樣米飼百樣人呀....佢地既心態係無得變架啦!

      Delete
  4. 唉!可能佢兩公婆都係 baby of the house, 被寵慣啩?!
    不過,唔好諗咁多,最緊要妳倆唔係用同一方法帶小孩就好啦!
    Hannah 好D未呀? 希望佢好番咁妳哋有多D時間休息啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我無咁好彩,有人幫我湊...不過我都吾想下下靠人既
      好好多啦,thanks

      Delete
  5. 真唔明白佢地點解要生仔?
    佢地係咪有咗先結婚㗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢D都有責任心的人,我懷疑都冇打算要小朋友,但意外有咗,冇計啦

      Delete
    2. 咁點解仲要生第二個呢??

      Delete
  6. 佢兩公婆無药可救,但喬在又偏偏係一对!
    慶幸小朋友仍有肯照顧佢地既四大長老!
    可想將來小朋友心智发展多少会被依对自私的父母影响,只希望小朋友大d会自己識諗,不会變成太偏激!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 地兩公婆真係鑊鑊新鮮鑊鑊金, 真係好難理解佢地的心態呢... 好同意一仔媽的comment, 只希望cousin哥哥大個唔會受到太多負面影響~~

      Delete
    2. 見到cousin哥哥就慘....見到cousin姐姐都慘.....真係wish them luck呀!

      Delete
  7. 依兩個人真係經典,咁樣不如當初唔好生!肚B check up我同老公都會一齊請假,我覺得係大事黎喎。
    唔怪得你真係想返香港,我覺得佢地霸住啲資源之餘,都好教壞細路@@

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,其中原因係吾想對住佢地,第二係我都想有人幫下手啫,不過你地講到HK而家咁亂,我都係睇定D先!
      去check up我都覺得要父母去,除非係emergency,又返緊工啦.....自己去見醫生點都穩陣D,不過佢地見完都吾記得醫生講D咩,咁同自己吾去都無分別既,哈哈

      Delete
    2. 不過你話你媽咪都要幫緊家人湊B喎,可能都要共識左先。唉,見到宜家正苦咁無能,尤其教學都不嬲畀人彈到嘔,反正Hannah B都開始大要返學,真係唔急於一時呀。不過又要考慮埋細妹嘅……

      Delete
  8. 兩公婆好好福氣, 有一對仔女, 唔洗點湊, 又有四大長老俾佢地點...
    真係夠晒爽!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 爽到無朋友.....點解吾生多幾個,哈哈哈

      Delete
  9. d人咁都得,一D責任心都無!
    HANNAH BB好D未呀?你地都要好好保重呀~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有D人係咁架啦,持住有人幫手湊咪咁囉,慘得過又有人肯湊,哈哈!Hannah無咩事啦,thanks

      Delete
  10. 真係天外有天,人外有人,咁做爸爸媽媽都有嘅,真係睇到我火都嚟埋

    ReplyDelete
    Replies
    1. 冷靜D冷靜D.....呢個係佢地攞黎,佢地將來自己受番

      Delete
  11. 我睇到你既POST, 真係O晒咀... 咁既父母都有既...

    ReplyDelete
  12. 其實有時想去玩,想鬆鬆都係人知常情,可理解,但真係要攞返d責任心出來囉!一下就改期...再唔係咪唔好去住...點解可以讓老人家辛苦?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 因為佢地做野都吾理後果,自己中意就做....好自私既行為!

      Delete
  13. 要 出 動 到 4大 長 老 又 真 係...;/...奇 怪 0既 係 , 4大 長 老 又 唔 會 覺 得 過 份 0既 ? 唔 通 有 孫 睇 就 大 過 天 ? 其 實 你 99成 日 幫 手 睇 住 cousin 哥 哥 &姐 姐 , 佢 0地 0既 公 公 婆 婆 又 唔 會 jealous要 求 湊 返 幾 日 ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我反而覺得公公婆婆吾多想湊,當玩下就好,要湊真係幾辛苦!

      Delete
  14. i have no comment on them haha
    She's feeling much better now, thanks

    ReplyDelete
  15. 唉!有D父母就係咁,都唔明佢係放心定係根本唔緊D仔女,我自問就做唔到喇!陪到梗係陪,只係有時返工無計先要靠D老人家啫。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 完全同意呀,不過佢地吾係咁諗卦....

      Delete
  16. 咁都得呀..
    1D責任心都冇既

    ReplyDelete
    Replies
    1. 而家D父母似乎大多係咁......可悲 :(

      Delete