Tuesday, October 8, 2013

回復正常

經過了抗戰個多星期,Hannah BB終於都回復正常啦!雖然都仲未係食到好多野,但起碼吾駛24小時陪訓同抱,個陣真係抱到手軟腳軟呀! 星期六我地就同佢去park park玩,雖然都仲未係recover好哂,但見有得玩就即刻生蜢哂,連亞媽係邊都吾知,哈哈! 不過我地作為亞媽,真係寧願佢地走來走去都好過要24小時服侍!








我發覺自病完之後,佢又去左另一個階段,原來佢靜雞雞已經識發好多音,以前教佢波波都係跟住我地講,而家問佢, B for 咩呀,佢會答波波,哈哈,好得意! 佢又識講Apple,指住對socks叫勿勿,叫cousin哥哥做哥哥,真係錫哂你呀! 不過琴晚佢抓爸爸,爸爸一句no佢就含住D眼淚仲要怕怕咁望下爸爸,個刻真係又覺得好笑,又覺得可憐.....呢個楚楚可憐樣,同佢細個時一模一樣! 希望大個吾好引C哂D男人啦,哈哈!

呢張係佢細個既時候影既,之前post過係yahoo blog, 而家再post係因為同琴晚個樣好似呀! 



而琴晚臨訓前,而家係由爸爸負責,爸爸會唱有隻雀仔跌落水,而Hannah BB就會跟住一齊唱,雖然吾係好有個音樂係度,但個節拍係個隻歌,哈哈,真係好好好得意呀!



朝早起身見到佢,睡姿十分優美,哈哈 




星期日晚上,約左一班NYC9去打邊爐。多謝lala準備哂所有野,佢真係好利害,一手包辦哂所有野食同clean up, 令我地呢班帶住小朋友既C9可以worry free咁去enjoy, 不過既然有小朋友,當然都無得點食架啦,哈哈,不過我都慣左同老公輪班,大家輪流食,無計!Hannah BB就玩得好開心呀,我地有成5個小朋友,Hannah BB係最細個個,雖然未係好玩得埋,但見到咁多小朋友佢都開心既。其實我想佢同多D小朋友見面同玩,到佢返學時就無咁怕啦! 希望下次再有咁既機會同BB出去見下世面啦! Thank you again Angela! 

呢張相個個都望鏡頭(包括小朋友),好勁呀!!!




:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

34 comments:

  1. 好 野 ~hannah b好 返 晒 仲 升 0左呢添 ! 好 多 野 都 識 講 仲 會 同爸 爸 一 齊 唱 歌 呀 ~~好得 意 溫 馨 呢 !!<3
    好 期 待 細 b出 世見 到 你 0地 一 家 四 口 開 開 心 心 健 健 康 康 快 快 樂 樂 !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好快啦...快到你吾信!
      希望下個月會一切順利啦!

      Delete
  2. 好嘢 hannah 好返啦,仲識多咁多嘢添!叻女!mrs wu 要好好休息吓啦!:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 基本上而家搞掂哂D野就訓....完全無時間做其他野,不過寧願有得訓好過無,哈哈

      Delete
  3. 回愎正常就好了!
    Hannah B小時候個样似男仔呢,但好cute!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 題外話,記得你問过如果轉工,可以轉什么工吗?最近我ny同学告知我找不到影樓影BB相/大肚相,但hk好hit呢!当然有平有贵啦!

      Delete
    2. 咦,原來無覆你!
      咁你係咪叫我幫人影呀?嘻嘻....不過呢邊個D真係好吾得,如果下次返香港我一定會影!

      Delete
  4. Hannah BB 病完之後成個樣大個女哂!
    囡囡好番,希望 Mrs. Wu 有多D時間準備下胎D"濕升嘢"啦!

    ReplyDelete
  5. 恭喜晒!Hannah終於都好番,真戥妳地開心
    原來妳都好多中國朋友喎
    其實Hannah識唔識聽/講廣東話㗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 吾係好多咋,基本上好多都係第一次見面.....
      我地同Hannah講中文架....我想佢學識廣東話同國語

      Delete
  6. hannah好番就好喇...啲bb扭計時個嘴形真係好好笑呀! 哈哈...

    ReplyDelete
  7. 做媽媽真係最怕小朋友病,自己辛苦唔緊要,最肉赤係見到小朋友辛苦

    ReplyDelete
  8. Hannah精神返就好啦, 原來佢細細個已經咁表情豐富得意, 真係好鬼楚楚可憐好正! :D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係,佢自細都係咁,哈哈,好鬼搞笑!

      Delete
  9. hannah好番真係一天都光晒~
    睇返啲相,hannah真係大個咗好多

    ReplyDelete
  10. HANNAH 原來講咁多嘢喇?好叻女,MRS WU快啲教埋 HANNAH 講 LALA 啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你要見佢多D佢先記得架,lala.... :D

      Delete
  11. 睇住小朋友一天一天成長, 真係開心極的, 雖然有時會因小朋友病了而擔心.....但痊癒後, 咁就又高興小朋友跨越一關....
    Hannah , Mrs Wu...努力,加油。。!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係,見又過左一關真係好開心! 見到佢就已經好開心啦!

      Delete
  12. 好返就好啦! 最怕小朋友病... 睇見佢個樣好辛苦但我地又幫唔到啲乜...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,佢地病最辛苦係我地.........

      Delete
  13. 扁嘴樣咁可愛,女人見到都心動喎^^
    好番晒就好啦,唔洗媽咪咁辛苦

    ReplyDelete
  14. 好期待細B出世呀 >3<
    幾時係呀?

    ReplyDelete
  15. 你們的聚會很開心喎!見到Angela ..原來她住得咁近妳!

    ReplyDelete
  16. 琴晚我都打邊邊,好開心呢 ~
    Hannah BB好番哂就好啦!^^

    ReplyDelete