Friday, October 11, 2013

搬blog

終於算係完成左搬blog啦,開頭仲以為好難,睇到blog友成篇野真係睇到頭痛,好彩而家差不多要比哂D野人做,我無咩做咁就係office搬,又可能而家yahoo無咁多人搬,所以download條link真係5分鐘就搞掂...而家搬哂過來,下一步係搬相,雖然肚B媽係blog度有埋圖,但吾知點解去到find image then replace by個個step就stuck左,佢話無image喎.....係咪我整錯左呢? 吾該大家幫幫我啦! thanks!!!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

28 comments:

  1. 我唔係好明你個情況,邊度stuck? 點樣stuck?

    ReplyDelete
    Replies
    1. notepad 選項中選 Find and Replace
      Find: ../images
      Replace 剛才copy好的網址 (例如: https://drive.google.com/abcegfiglos/images)

      呢個step吾知點解整吾到....我export去notepad到,但係到find 既時候,佢話搵吾到..images/.....我都吾知點做!

      Delete
    2. 我assume你已經用blogtrans將你y blog備份個file由MT轉成XML, right? 記住轉咗之後要另傳新檔, 個檔案名最後要加".xml"

      到你去notepad時, 你要open嘅file係有".xml"嗰個file. 見到一大pat字, 至去Find and Replace, 喺Find嗰欄打"../images", 如果你之前做得啱, 應該會見到notepad喺大pat字中搵到其中一個有../images嘅內容, 要搵到先可以replace你google drive啲相嘅地址. 然後揀replace all. 做完呢個動作之後, 你再find, 就唔會再搵到任何../images, 因為已經被replaced咗.

      但係如果你做唔到上面個steps, 千祈唔好去blogspot匯入你新blog, 你不停匯入, 只會重複匯入, 匯入係無得un-do嘅, 要你逐篇delete, 所以千祈唔好係唔係都走去試吓匯入.

      如果你notepad find and replace做唔到, 我勸你由頭嚟過, 除咗yahoo俾你個備份folder之外, 其他files移開先唔好幾十個files confuse自己. 可能你之前將MT備份轉XML時出錯.

      Delete
    3. 我已經import左兩次啦,所以而家D野係重覆左,激死我!或者我重新要整多次啦!

      Delete
  2. 睇下豆丁個 blog 啦! 好 informative! 希望幫到你啦!
    http://seeddauding.blogspot.ca/

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我睇過好多吾同既人講,不過到相個度又真係吾知點解吾得...或者要再整過!

      Delete
    2. 妳試試睇下面條 link 呀,豆丁早兩日教搬blog圖需知,希望幫到忙啦! 因為我自己無搬blog經驗,所以唔識,浄係可以refer妳去勁人到咋!
      seeddauding.blogspot.ca
      refer to 10/23/2013 網誌: 最新 yahoo! blog 備份須知: 圖片網址問題
      希望成功啦!

      Delete
  3. 哎呀,唔好意思,幫唔到妳><

    ReplyDelete
  4. 我都未正式搬,Mrs Wu 你好快手呀!叻叻 ~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我成日都以為你搬左tim.....加把勁呀小高!

      Delete
  5. 好叻呀, 我unzip 咗files, 未得閒轉做blogger format , 無你咁叻呀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係跟人地架咋....我邊算叻!都未係好成功

      Delete
  6. 我跟bubibu好成功呀﹗有圖step by step~
    http://bubibububu.blogspot.hk/2013/09/yahooblogger-1-blogtrans.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,我都係跟佢架...不過去到相個度就stuck左...或者要再整過!

      Delete
  7. 我都係搵dondon 整,我乜都唔識

    ReplyDelete
    Replies
    1. 整到D icon, 不過D相仲係咁....死啦,而家好似import左兩次,我D old post全部都係duplicate左,大鑊!:((

      Delete
  8. 你就好啦,我仲未曉呀....嗚嗚......

    ReplyDelete
  9. 我都仲未搬blog, 好似好多野攪

    ReplyDelete
  10. 如果你用blogtran轉format應該有images架,不過我最近發現有時notepad個「find」功能會search唔到。
    一係麻煩少少,試下將notepad內容全選,再copy and paste落wordpad或word,睇下search唔search到images?如果得就照樣replace all,貼番響個notepad開出黎個xml file先save。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我而家整到想嘔,不如你幫我整,哈哈哈!:D

      Delete
    2. 嘩....好複雜....嗚嗚.... T.T......

      Delete
    3. 如果我吾整D相,咁我就搞掂啦.....其實都無我想像中咁難,不過而家stuck左就頭都痛

      Delete
    4. 你信得過我嘅話我可以架 :P
      啲相咁珍貴,唔好唔整啦,不過就真係整好晒先再import啦,我見你已經有好多篇,到時有排delete呀

      Delete
  11. Mrs Wu,我明白你的情況(我也是找不到images),我也重覆做及試,第四次才成功。你記得DELETE之前不正確的網誌及留言,不然會重覆出現。

    ReplyDelete
  12. 我都未整好曬,過多個星期再整下先得

    ReplyDelete