Monday, October 21, 2013

媽媽 VS Hannah BB

係yahoo blog度,之前post過我以前既一張相同Hannah BB,個陣覺得都吾似既,而家比99剪左個新髮型,簡直見到佢好似見到自己一樣,駛吾駛咁神似呀!!!!!!!!


呢張係之前係yahoo blog post過既,個陣可能太細個仲未係好似


呢張係前幾日影既,呢個角度我都覺得激似,連我屋企人都話超似呀!


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

38 comments:

  1. Replies
    1. 真係一模一樣,想話吾係我生都吾得,哈哈哈

      Delete
  2. Mrs. Wu:
    ~真係好似呀!! 又會剪到個髮形咁似你以前.
    ~女仔似媽咪,會靚啲架!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可能係個髮型累事....不過似我都吾係咁差啫 :P

      Delete
  3. 好似呀!
    不過時代唔同,Hannah BB 應該無緣見呢款電話lu,哈哈!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁當然啦, 不過個髮型依舊, 哈哈

      Delete
  4. 好似AR~~, 連髮型都跟到足, 似媽咪好, 靚女呀~~~

    ReplyDelete
  5. Replies
    1. 哈哈,多謝你讚Hannah, 順便讚埋我 :P

      Delete
  6. Replies
    1. 應該再長D就無咁似..而家日日話佢好似話緊自己咁 :P

      Delete
  7. 你唔講,我以为你幫Hannah B 影緊怀舊相添:-P

    ReplyDelete
  8. 好似呀, 好多人都係第一胎似爸爸, 第2胎先似媽媽, hannah又會咁似妳o既!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好彩似我啫,哈哈! 不過一出世時個個都話似爸爸 :P

      Delete
    2. 我覺得上面似爸爸,下面似妳喎
      但髮型就一樣一樣,妳係咪照住妳細個張相,幫Hannah剪架?

      Delete
    3. 哈哈,吾係我剪架,係我99傑作,不過無所謂啦,個個小朋友都係冬菇頭 :))

      Delete
  9. 嘩.....真似, 真的一模一樣 !
    hannah , 又是靚女啊 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,咁你係咪順便讚埋我係靚女先? ;)

      Delete
  10. 似到好神奇呀。 但我又認唔出嗰個BB女係你細個,女大十八變

    ReplyDelete
  11. 似呀..真係好似你細個果時呀

    ReplyDelete