Friday, October 18, 2013

34 weeks

呢幾晚無拿拿個肚會拿住痛,好似M痛咁,但又吾係好利害。之前第一胎既時候都有呢D痛,不過已經吾記得幾時發生了。肚痛+腰痛真係搞到我訓吾到,三點幾已經醒左,之後就去左搵個女訓,點知搞搞下隻腳無拿拿抽筋,真係攞命呀! 搞到我今朝真係吾想起身,想係咁訓落去....唉,第二胎真係幾辛苦,要照顧小朋友之餘仲要照顧自己既病痛。仲有六星期到咋,今日去見醫生同佢講,佢叫我休息多D,同埋腳部按摩下...其實我都知,但無奈一日只有24小時,真係想休息都幾難呀!

近日好搞笑,我上次係old navy買左D衫比Hannah, 有一件係綠色既,吾知係咩原因,次次拎出來,佢都吾肯著,係佢吾中意隻色呀,定係咩呢?細細個就咁picky, 大個D都吾知點算......睇來我下次買衫,都要同埋佢去先得啦! 

又到weekend啦,希望大家有個愉快既週末 
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

29 comments:

  1. 我果時都試过幾天咁痛法,以为係假宫缩,后來先醒起係食錯野,係去开大既肚痛才对!
    腰痛,有無用”肚腹帶”(唔記得係未叫依個名),去承托下?聽聞会有幫助。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 無呀,費事買,而家都差不多生得,吾想唗錢....

      Delete
  2. 聽落似係假宫縮, 唔理佢都ok, 不過腳抽筋就真係冇計, 我係次次叫醒老公幫手按咋...
    仲有個幾月咋, 加油~~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 而家老公要陪訓,所以無係我身邊,慘!

      Delete
  3. 34w?咪就生得?
    加油丫,捱埋佢,妹妹好快出世啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,好快咋.....不知不覺!!!!

      Delete
  4. 咁快就34WEEKS啦?加油呀~~BB好快同你地見面^^
    似乎HANNAH開始有主見呢,媽媽開始頭痛啦~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係煩C呀....以後買衫佢吾中意我就退,吾好煩,哈哈

      Delete
  5. 好快啦! 妹妹就嚟面世啦! ^^
    希望妳可以"爭取"到多D休息時間啦!

    ReplyDelete
  6. Hannah有冇睇迪士尼的史力加呀?...她鐘唔鐘意史力加呢?...綠色可能令她聯想到這些卡通人物的..我自己就不喜歡史力加了!...倒數六星期..好似好快..祝一切順利!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,佢無睇過呀,而個隻綠吾同sherk個隻綠....不過佢D taste佢自己中意啦,勉強吾到

      Delete
  7. 哈哈,所以性格喜好唔多唔少都係生出嘅。女仔我估都係鍾意啲粉色啲嘅顏色;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 諗住成日都係著個幾隻色轉下style,點知.....煩!:-w

      Delete
  8. 仲有大概兩個月, 加油加油!

    ReplyDelete
  9. 話咁快已經34w,hannah妹妹好快就出世,加油!!!!

    ReplyDelete
  10. 好快呀~你會順產? 緊唔緊張呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 呢便多數D人都係順產,除非你有問題啦! 都有少少緊張,不過吾諗就無事

      Delete
  11. Mrs Wu~~我找到你啦~~~~~
    原來你都搬咗過來~~~
    但係我加唔到你做BLOG 友仔gei?!?!?!

    ReplyDelete
  12. 加油啊Mrs Wu。
    咁細個就識揀衫著,有自己STYLE都好呀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 太過有主見有時都吾係好事,哈哈!
      吾聽教聽話就C得啦!!!

      Delete
  13. 應該係假宮縮啦,放鬆D唔使特別理,BB好快就出來啦,加油呀﹗

    ReplyDelete
  14. 咁快有假宮縮,可能唔駛38週妹妹就出世啦...你要多D休息呀~~~
    湊住個大既再陀個細真係堅辛苦!!!我超級明白你感受
    仲要成日唔舒服真係好慘

    ReplyDelete
  15. Mrs Wu, 可以既話要爭取多d時間休息!
    hehe...Ma B又係咁...細細個只鐘意粉紅色,不能接受其他顏色...不過大大下就好好多了!

    ReplyDelete