Friday, October 4, 2013

抗戰後記

雖然抗戰左96小時,但其實之後既個幾日我地都無休息過,因為Hannah BB都仲係吾舒服。 醫生係就係配左D藥比Hannah BB食,但我地又吾想成日餵藥,同埋佢地個D藥都係止痛,吾會好番架,所以我地就盡量比D凍少少既野佢食,等佢口入面既菲滋好番先啦! 唉,呢幾晚訓都係晚晚責醒,吾知係咪痛既原因定係吾舒服,係咁喊,唉...有一晚12點醒左成三點先訓....陰功呀! 佢而家吾止係口入面生菲滋,連佢耳珠下面都比佢整損哂,好似infected左,吾知係痕定點,不停幫佢查消炎藥膏都無點好轉,希望佢會快D好番啦.....呢個星期真係擔心到喊左幾次,見佢咁樣真係超級勁心痛,抱起佢就已經知道佢輕左好多,呀...真係好好好心痛呀!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 


後面仲爛呀,不過好難影到....慘!



不過要讚既係,多謝老公既愛護,因為佢而家夜晚做左湊B公,我先可以有覺好訓咋。雖然BB喊我都會醒,但起碼佢會自動自覺去睇下抱下,吾會踢我去,咁我已經好心滿意足啦! 可能佢見我呢排精神好差,戥我辛苦啦! 

又8下人地野,前日樓下兩公婆無拿拿話去旅行,好似去十日喎,我開頭聽99講話佢地婆婆幫手湊,點知琴日返到屋企,咪又係我99湊,真係湊足24小時,陰功! 我自問就無咁既心丟低我個女去旅行咁多日,仲要成日話無錢無錢,早排先去完cruise, 而家又去歐遊,邊有父母做得咁爽架? 我就真係好耐無去過旅行,一來大住個肚吾方便,二來真係無多餘錢呀! 算啦算啦,吾恨得咁多,有人又肯幫佢地湊,佢地又吾會吾捨得咁咪得囉。 琴日cousin姐姐喊,話好掛住爸爸....唉,見到咁既情形,真係心酸呀! 
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

43 comments:

  1. 陰 公 豬 ...見 到 都 心 痛 ...淨 0甘 睇 個 傷 口 好 似 都 好 返 7788喇 ~唯 有 盡 量 唔 好 俾 hannah b R 佢 ...可 能 會 痕 ? 問 0下 醫 生 有 無 止 痕 藥 膏 ? 希 望 hannah b 快 0的 好 返 健 健 康 康 ~~
    真 係 要 讚 0下 mr. wu! 讚 到 曉 飛 就 會 幫 多 0的 手 ~~hahaha..XDD
    我 都 見 過 有 0的 父 母 都 會 捨 得 放 0的 小 朋 友 自 己 去 旅 行 架 呢 ...佢 0地 有 佢 0地 諗 法 都 唔 理 得 0甘 多 喇 ~~不 過 都 證 明 你 99係 信 得 過 先 會 放 心 擺 低 仔 女 0係 佢 度 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,Mr. Wu 好抵赞!要赞到嘵飛先会继续!

      Delete
    2. 哈哈哈,咁誇張!有毛有翼啦!!!

      Delete
  2. Mrs. Wu:
    -見到小朋友咁,自己都辛苦!! 見到隻耳咁. 我都登Hannah 痛!! 希望快快好啦!!
    -今次你老公抵讚, 比你入睡,自己揍返!!分工合作. 你試下讚下佢啦!!
    -你唔好理啲無責任感嘅人, 有啲人個心會好捨得離開自己啲小朋友. 你現在, 全心照顧Hannah. 因為你現在嘅付出, 小朋友係會感受到你嘅愛的!.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢已經好番好多啦!
      其實我講出來都係同人分享我既感受,吾覺得佢做既野係正確,更加吾會去做,因為真係知道小朋友細個係極需要父母愛護,同埋,我老公細個時就係咁,所以佢更加明白個種感受!

      Delete
  3. 吖呀,希望 Hannah BB 快D復原啦!
    你嗰到D Target 有無 California Baby 呢個牌子嘅產品呀? 我家姐D小朋友係 SF 都係用佢,organic 之餘對皮膚亦好温和,可能會幫到D。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我有呢隻呀,不過吾關隻cream事,而家用爽身粉查耳仔等佢吾好出咁多汗痕

      Delete
  4. 睇見都心痛啦,果啲位又好容易R損喎,希望Hannah b快啲好番晒啦>"<
    止痛藥係for菲滋嗎?得嘅咩!如果用吻百密果啲菲滋膏搽下得唔得呀?(不過唔知美國有冇@@)
    Mr Wu抵讚,要keep住呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 吻百密?咩來架?
      我都無比止痛佢食,吾知work吾work呀!
      老公一時時啦....

      Delete
    2. 用黎塗菲滋架,Hannah b菲滋好番味?
      http://www.rabbit.com.hk/product.php

      Delete
  5. ear infection 会出面痕吗?有無再睇医生比藥搽呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我同學在美国做藥劑師。她話可以用Benadryl (liquid), Antihistamine 成份. Not steroid. Baby can take it for itching or running nose。Baby 唔用cream,怕会high dose.

      Delete
    2. Also her doctor told her to give 3ml when her one yr old son was sick with cough and running nose last month. And 飲完依隻藥会好眼瞓。

      Delete
    3. 佢痕可能係第二種原因.....不過查左消炎就好好多啦!

      Delete
  6. Hannah bb真係慘啦,希望佢快D好啦,佢好番你地都有覺好訓啦
    唉...妳老公細佬兩公婆真係得!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 已經好番好多啦!
      佢地兩個既野仲有下篇講,哈哈!

      Delete
  7. 人地的野理唔到啦, 不過Hannah真係好慘呢... 依個大小的bb控制唔到自己"R", 再唔好一定要搵醫生睇呀!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 已經好好多啦.....個幾日真係驚呀!

      Delete
  8. 嗚...陰公豬...希望Hannah 快D 冇事啦 ><
    嗯,其實你奶奶係咪冇叫過佢地幫手啊? 所以佢兩公婆成日老逢咁....可能佢地以為你奶奶冇出聲即係攪得掂喔....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 99係搞得掂,但有時D野要過得人過得自己囉(我覺得),就算我有時幾累都好,我都吾想煩佢因為自己生既小朋友緊係要自己負責啦!

      Delete
  9. 生菲滋好痛架,仲耳仔都損埋,不過肯定MRS WU仲心痛。
    快啲好返啦HANNAH B。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我真係心痛,同埋都好累呀.....
      希望佢真係快D好番啦!

      Delete
  10. Mrs.Wu 過了多天Hannah好番未呀?..損咁大撻一定又痛又癢了....
    我個Yahoo Blog寫了最後一篇懷念篇了...請你過來簽名留念丫...http://blog.yahoo.com/_X4F3SHDSAJSJOKUHWPK5CUWWLM/articles/1220871/index

    ReplyDelete
  11. 真係好心痛,希望HANNAH BB快快好返
    小朋友一病,真係希望病個個係自己...

    ReplyDelete
  12. 嘩...見到都心痛呀, hannah b 你要快d好番呀!!

    ReplyDelete
  13. Z睇到你啦!點知睇到bb 吾舒服。咩黎架。小心身體。等細b 出世一起去好過。佢地真幸福呀。我們呢d 咁有責任的媽媽係無咁有福架啦

    ReplyDelete
    Replies
    1. 有時太有責任就係咁,哈哈哈!!!

      Delete
  14. 要快d好反呀!! 一定忍唔到手會r嫁

    ReplyDelete
    Replies
    1. 好彩好好多啦......可能佢個排痕,所以訓吾好!

      Delete
  15. 好大撻下喎...內外都受傷, 慘慘呀hannah...
    果兩公婆真係幾爽. 我都想做到咁...不過做唔出呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 後面仲勁呀,不過呢幾日查消炎好左好多啦!
      我仲未數完佢地架.................下篇再來,哈哈!

      Delete
  16. hello~好耐無探你, 估唔到見到hannah病左>< 希望快D好番, 我都成日受飛滋折磨, 知道真係好痛苦~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你去左邊呀?你個新blog呢?

      Delete
    2. my new blog: http://yausfamily.blogspot.hk/, 但仲未係好識用, 點樣先可以俾人CLICK 去我個名就可以link到去我blog? 同埋收唔到reply既e-mail notification, 好煩AR~~~~><

      Delete
  17. Try California Baby Calendula Cream - a godsend for sensitive skin. Target carries it.

    Good job to your husband! Did you tell him how much you appreciated him for helping out?

    ReplyDelete
    Replies
    1. I have that cream at home but i think it's not because of the cream....
      haha, of course....i told him i really appreciate and i really need sleep

      Delete
  18. ee睇到都肉赤,更何況係媽媽! 大人生飛滋都已經辛苦,更何況咁細個bb,希望hannah可以快快好返!

    ReplyDelete
  19. 嘩...嚇一跳,點解Hannah BB耳背損成咁?睇到小高好心痛...加油加油!要快d好返!

    ReplyDelete