Wednesday, October 9, 2013

2014最新髮型


今朝起身笑到我肚痛同流眼水,哈哈........

媽媽,我既最新髮型,靚吾靚呀?



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

37 comments:

  1. Mrs. Wu, 妳又開始搬 blog 過來哩...!!

    ReplyDelete
  2. 呢個髮型就算要GEL 都有D 難度呀! KEKEKEKKE!

    ReplyDelete
  3. Mrs. Wu:
    -證明Hannah瞓得好淋啦!!個頭飄日成咁. 我見到都忍唔住笑!!

    ReplyDelete
  4. XD
    Hannah BB 令我諗起憶蓮首歌"瘋戀我吧! 來瘋戀我吧!"
    下次會唔會係學友嘅"頭髮亂了"呢? 哈哈!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我仲以為呢個造型就係頭髮亂了tim,哈哈

      Delete
    2. 呢個其實應該係Einstein ,哈哈!

      Delete
  5. 嘩!好正喎,係Hannah 自己設計?真叻女,wahaha

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,自篇自導自演,好有potential...哈哈

      Delete
  6. 依個造型唔係一般打風喎,係有層次質感加點型格,原來Hannah B係個hair stylist黎架XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 原來佢中意做hair stylist?? ummmm....我都吾會反對既,最重要佢中意,哈哈哈

      Delete
  7. 好型呀個頭! 你都考慮整番個同佢襯埋母女頭啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我怕我整左無佢咁型,都係比個女做型女算,我做佢背後個個,哈哈

      Delete
  8. Mrs. Wu, 你屋企梗係長期打風, 如果唔係無理由Hannah B成日都係咁既髮型既, 哈哈~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我諗都係長期打風狀態...可能佢細個,所以個頭搞成咁,我同爸爸都無咁易比D風影響到 XD

      Delete
  9. Hannah B 㗎髮型真係次次新款喎!

    ReplyDelete
  10. 哇哈哈, Lei 個髮型好得喎~

    ReplyDelete
  11. 哇,好型啊!2014新趨勢!嘻嘻嘻

    ReplyDelete
  12. 我真係好好好鐘意睇Hannah BB的打風頭,一次比一次厲害,好好笑!XXD

    ReplyDelete