Tuesday, October 1, 2013

安排

呢排可能比Hannah BB搞到無覺好訓,先至諗到如果生完第二個之後點算好? 而家先識驚,因為可能而家佢晚晚訓覺都好差,真係無哂睡眠時間,到有兩個既時候,想take a break真係幾難呀! 妹妹初出世都仲OK,到妹妹大約一歲到,Hannah BB已經兩歲多...希望到時佢會識照顧到自己啦! 其實最重要係佢識講野,咁我地起碼自己佢發生咩事呀! 琴日一個鐘頭喊醒一次,吾知係口痛定咩野,唉,真係好陰功(大人同小朋友都係),又吾知有咩方法幫佢,希望佢D菲滋快快好番,我想見番健康既Hannah BB呀! 

其實我好想我亞媽可以留低幾年幫我手,到佢地大D返學就應該好好多。 不過我都明白我亞媽要係香港照顧我爸,又要幫我家姐湊佢個B,唉....點解咁慘我地大家吾住埋同一個地方呢? 我吾係話我99湊得吾好,但佢有空餘既時間都吾會放落我地度,只會係人地度,我有時想偷下懶都真係無咁既可能,夜晚同朋友食飯已經係好耐無數既事....雖然我明白有小朋友係咁架啦,但我都想有一日過番D正常生活,所以做FTM一定無可能,吾係吾想對住小朋友,而係我怕我無咁既耐性呀! 又或者係,我而家大肚要湊B真係難上加難! 見到平時其他blog友,weekend時有時會同埋小朋友見下grandparents, 我地既weekend就只有我地三個人,絕小會一齊去飲茶呀,一齊出去呀...我覺得真係好大分別,而我都好期望可以咁做! 唉.....可能係近日實在太累, 所以係度轉牛角,希望到時真係可以handle到兩個小朋友啦!如果吾係,我諗呢五年內,都幾難有安樂茶飯食呀! 
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

35 comments:

  1. 係喎, MRS WU你點解一個人過咗嚟嘅?
    同自己父母個個禮拜去飲茶就開心,同老公父母,免得就免。
    你家姐要唔要你媽咪幫?你爸爸過埋嚟嘛。 不過又真係好難,我爸爸媽咪都唔鍾意喺度太耐,嫌悶。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 以前係一家人一齊過來,不過我爸同家姐就無逗留,係我同我媽,而我亞媽都因為要返香港照顧我亞爸所以走左返去。 而家得我一個,好似好慘咁...唉!
      我係想同我家人去飲茶,吾係佢地囉!
      我家姐都需要,所以吾知點做好,好煩好煩!我亞爸係香港有野做緊,吾會咁快過來呀......呀,真係好頭痛!

      Delete
  2. Is Hannah better?

    My parents watch our children during the day, but we are mostly on our own during the weekends/nights because I want my parents to have a break. If one of us has stuffs to do at night/weekend, we have to make sure the other one is free to watch the kids. Plus, I want to go home asap; otherwise, I feel guilty for not spending time with my kids.

    Good luck!

    ReplyDelete
    Replies
    1. I hope she's better....i can't stand these sleepless night... I m exhausted everyday and drag myself to work. Well, I was like you before but now I guess I am preg so I want to take a break also.... how old are your kids? Do you live with your parents?

      Delete
    2. My son was 2 when I was pregnant with my younger one. He was in daycare, so he was sick every week. My husband was sleeping with him when he was sick. I didn't want to get myself sick while pregnant.

      You might want to stay away from Hannah for a while until she fully recovers.

      You can do it!!!

      Delete
    3. Perhaps I should have my hubby to sleep with her instead.....cos every night she cries and i am exhausted!
      who takes care of ur kids now?

      Delete
  3. 努力呀, Hannah 媽媽!
    有時候,情況唔同,都無辦法同其他家庭比較,唯有 make the best out of your situation, right!
    希望 Hannah BB 快D好返,媽媽就唔洗咁擔心啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 海豚兒講得o岩, 最希望hannah快快好返!! 其實都要慶幸陀的係妹妹, 應該會比仔仔好湊, 同埋兩姊妹之間的感情會好好多架, 所以relax啦

      Delete
    2. 希望只不過係呢排勁無精神導致出來既情緒病啦!
      不過,如果有個人幫下手又真係好大分別既....

      Delete
    3. 相見好,同住難,"如果"媽媽喺度又可能有其它問題,既然她不在身邊,就減少了有機會發生的磨擦嘛!
      Sorry, 我都知我嘅思想係比較荒島文化,即獨家村! ^^

      Delete
  4. 加油呀Mrs. Wu! 其實我都明白如果有媽媽係身邊真係會輕鬆勁多呀! 我有時見我呀姨湊BB,我都係到諗如果我婆婆無幫手唔知我呀姨會點算。但我想講我見好多人都係婆婆會幫手多過嬚嬚,因為好多時婆婆都係錫自己個女唔想佢地辛苦幫得就幫,但嬚嬚多數都係錫D孫多D好少會顧及到個媽咪,所以我同我媽咪講如果第時你唔幫我手湊BB我應該唔會生 跟住我媽咪話我痴線 哈哈

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係咁諗,所以99通常都吾會點幫手架啦,我都無得依賴......你媽媽一定會幫你,放心啦!

      Delete
  5. 可能Hannah近來唔舒服妳才亂諗嘢,遲D應該冇事啦,妳千祈唔好亂諗丫,到一定有解決方法的

    ReplyDelete
    Replies
    1. 或者係,真的好疲累....累到想嘔
      點解而家見唔到你個blog 嘅?

      Delete
    2. 我改左blog址丫
      http://olivianlo.blogspot.hk/

      Delete
    3. 睬,等我仲以為你咁耐都吾寫blog

      Delete
  6. 希望hannah快啲學識幫手湊妹妹。 到時你就唔洗咁辛苦喇!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 望就咁望,佢病少D我都已經開心啦!

      Delete
  7. 我好明白你,你一個對三個(你老公)真係難咗啲。瞓得好真係好緊要,希望hannah可以一教瞓到大天光,你就會好啲。有冇瞓之前同佢唱吓歌仔,等佢relax1啲 ??
    唔好轉牛角尖喇。而家雖然辛苦,但我相信好多父母都要挨過呢段日子,到佢地大啲就會唔同哂。諗吓佢地比你嘅快樂啦!!
    加油

    ReplyDelete
    Replies
    1. 仲有5年要捱呀!吾怪得知D人可以一夜白髮,我相信我都就快係咁......
      你有你媽媽照顧,我真係十分羨慕! 始終自己媽媽係最好架!

      Delete
  8. 小朋友有妹妹可能會早熟D, 話唔定HANNAH B 第時會幫手照顧妹妹呢~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我吾望佢識照顧妹妹,希望佢識自己照顧自己已經好叻

      Delete
  9. 情況未必你諗住咁差,妹妹出咗世,hannah自然會學識幫手,唔好諗咁多,開開心心咁期待妹妹出世

    ReplyDelete
    Replies
    1. 但無人幫手真係會C架!!!!!!!!!

      Delete
  10. 其实有無諗过search 下附近有無人会part time 照顧BB呀?
    一仔爸返shift,我地都係一個月得一個星期日家庭樂架!
    不过,如果個個星期日出街,我都唔得,因为日日要返工,都想有一日在家抖一抖!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都吾得,我點都要休息多D....
      應該有,不過聽人講好貴呀....我又邊有咁多錢去請!

      Delete
  11. 湊NB加埋要湊Hannah b一定會好忙,我覺得要同Mr. Wu傾下,一定要一人mark一個如果唔係唔得掂呀!
    之前你媽咪都有過黎湊下Hannah b,如果細妹出世,你媽咪有冇時間黎一排呀?當陪你坐月都好呀

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢會過來,但都吾會長久,我都希望佢可以過來幫我幾年,到D小朋友大佢就放監......點都係自己亞媽方便好多!

      Delete
  12. Replies
    1. 我都吾想.....不過有時吾到我吾諗....

      Delete
  13. 唔好再諗"如果媽媽嚟幫我? 如何奶奶公平啲? 如果如果"..... 繼續咁諗, 你怨氣只會愈來愈多, 對你自己情緒同你兩公婆感情都無幫助.

    細囡都就出世, 諗都無謂, 咬緊牙關, 捱幾年就捱幾, 生得出嚟要預咗係自己責任, 唔好預會有人幫. 同人比可以同更差嘅人比, 好多單親又要全職返公又要湊仔呢.

    諗得多又乜都改變唔到對自己有百害而無一利.

    ReplyDelete
  14. 生菲滋真係好痛喔,希望Hannah 快d 好返啦 ><
    三個人都開心丫,可以同Hannah & 你honey 影多d 相麻,不過都明白當中的辛苦,Mrs Wu 加油,我支持你~

    ReplyDelete
  15. Mrs. Wu:
    ~Hannah依個年齡, 真係難觸摸, 希望她快啲recover 啦!!
    ~我記得你話, 你家姐係香港有菲傭, 咁你家姐都要你阿媽揍B? 不過, 你阿媽, 黎美國都唔可以太耐. 幫都只是一陣. 不過, 你一有時間就照顧Hannah. 小朋友係感受到你嘅溫暖. 第時Hannah大咗,會同你好close.
    ~加油呀, Mrs. Wu 唔好亂諗呀!!

    ReplyDelete
  16. 如 果 有 媽 媽 0係 度 幫 0下 手 都 真 係 幾 好 , 不 過 幫 都 係 暫 時 , 到 頭 來 都 係 要 靠 自 己 呢 ~ 而 家 有 多 餘 0既 時 間 就 好 好 休 息 唔 好 亂 諗 野 喇 ~身 體 要 緊 啊 ! 小 朋 友 病 病 係 避 唔 到 0既 , 其 實 小 病 都 係 好 事 , 可 以 加 強 佢 0地 0既 低 抗 力 :) 準 備 返 學 時 對 細 菌 作 戰 啊 :)
    其 實 而 家 有 你 99幫 手 都 唔 錯 啊 , 見 佢 都 湊 到 hannah b 肥 肥 白 白 聽 聽 話 話 呀 !:) 佢 其 實 都 唔 係 奉 指 要 幫 你 ...所 以 你 賺 0左 架 喇 ! ^_< 凡 事 向 好 0個 方 面 諗 , 無 野 係 解 決 唔 到 0既 , 睇 0下 你 肯 唔 肯 付 出 /改 變 ~ 加 油 啊 !!

    ReplyDelete
  17. 唔駛驚、唔駛怕...到時自然搞得掂!不過有多對手真係會好好多,尤其bb剛出世果兩星期!Mrs Wu, 加油呀 ~

    ReplyDelete