Wednesday, October 16, 2013

唱歌仔

呢排成日見Hannah係度口嗡嗡,以為佢係度做咩,原來佢唱歌仔呀,好好好得意!!! 有時食飯前無咩好做,我地就同佢一齊唱歌歌,我地唱head, shoulder, knees and toes...佢又會一齊做手勢,雖然未係好準確,但都覺得超得意! 唱if you are happy and you know it, 佢就會拍手手,嘻嘻嘻, 好搞笑。 等我下次有機會video比大家睇啦! 見到咁既情況,就想像佢大個讀幼稚園個陣,一定有D christmas show, 到時佢就會吾知扮咩,同小朋友一齊唱歌歌,呢個感覺.....真係好期待


potty train進度OK啦,其實都係我99幫我湊,所以佢有無potty train我都吾知架,聽佢講有時poo poo就會有樣睇,咁我都見到既,不過佢成日都便秘,出來既poo poo真係又長又硬,佢會一路poo一路喊,好慘!問過醫生又話比佢試下先,或者食多D菜呀,果汁呀令佢既poo poo無咁硬,如果吾係就要拮pat pat啦,我吾想咁囉,因為吾想佢慣左用野幫助,除左咁仲有咩辦法呢?  而pee pee, 我99話有時食完奶隔一個鐘叫佢去廁所,佢就會pee pee到,所以佢話有時都吾用片片喎...我吾清楚呀,佢幫我train我就要信佢啦,反正我自己係屋企既時候我點都會幫佢用片片既....費時有accident發生要我善後,哈哈! 

我地有時同Hannah BB係99度等食飯,發覺cousin哥哥都吾會同人玩,好似我地上次一齊唱歌歌,Hannah BB同cousin姐姐都玩得好開心,但cousin哥哥好似無反應咁,搞搞下自己坐埋一邊玩玩具......我之後返屋企同老公講,話佢係咪有少少自閉? 點解咁講?因為我同事個niece都係有自閉,佢都係吾會同人講野,自己坐埋一邊玩,我老公話我痴線,點會....但我只不過覺得好奇怪,因為有邊個小朋友吾中意同小朋友一齊玩? 而佢只會同玩具做朋友? 我當然吾會同人地父母講啦,人地父母覺得無問題咪得囉,我只不過係覺得佢再係咁落去吾知會點。 我當然吾係詛佢啦,我自問都吾係成日見到佢,只不過有時見佢,又吾出聲,又吾同人玩,比平常既小朋友有D分別,希望佢只不過係有少少delay speech啦,而吾係咁嚴重啦! 上次4大長老同佢佢check up, 醫生就話佢可能成日都睇電視所以個腦轉吾到,不過我見親佢,佢一見到電視開左呀,電話video呀就會目不轉睛,真係好鬼focus架! 希望cut down電視之後會有好轉啦! 
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

21 comments:

  1. 我個仔都成日便秘,D便便好硬同深色,有時抹pat pat好似有少少血跡,好惨,果汁一口都唔饮,而家我唔歺歺都比飯仔佢食,飯,蕉,芝士,紅蘿蔔,麵包會加劇便秘,菠菜我覺得都有影響,鐵質太重麻,食多D青豆,梨,提子,西梅,蕃薯最勁,食完聽日D便便好軟,無一路去一路喊。至於电視呢,真係又愛又恨,不過我盡量唔比BB看,真係对佢百害而無一利。
    有時間睇下啦,獲利良多:http://m.parenting.com.tw/article/article.action?id=5048461

    ReplyDelete
  2. Mrs. Wu:
    ~好鐘意啲小朋友, 唱歌仔做動作,我想像到, 會好cute
    ~通常,小男孩, 學習進度無女仔快!! 不過, 小朋友太focus一樣事物, 又真係唔太好.

    ReplyDelete
  3. Hannah 開始 potty train, 好叻喎!我覺得西梅同豆對便秘幾有幫助,同埋要多飲水。
    有D小朋友係靜D,不過只專注電視就唔太好。。。醫生建議兩歲以下都唔應該睇電視。

    ReplyDelete
  4. 哎呀, 知先 hoptpot 嗰日叫 Bebi 同 Hannah B 一齊表演 head and shoulders kness and toes!
    唔比細路仔睇咁多電視真係有道理架。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,我都盡量小比電視Hannah睇,雖然佢係我肚入面都成日睇TVB,哈哈!

      Delete
  5. 好想妳快D post段片上嚟,聽Hannah唱歌仔丫
    係咪Hannah唔鐘意食菜,所以屙唔到,不過好多小朋友都係咁,我以前細過都成日桔pat pat

    ReplyDelete
  6. 好期待睇 Hannah BB 載歌載舞 video 呀!
    Cousin 哥有無D不停做重複動作行為呀又或者強迫自己幫D object stack up or line up? 男仔機會係高DD。
    不過,都可能係佢比較 laid-back, 暫時對身邊事物未有太大 interest。

    ReplyDelete
  7. 好似話...唔好比細路睇咁多電話, 因為睇得多佢地個腦會轉得慢D架喎!!

    ReplyDelete
  8. 快啲upload hannah唱歌啲片嚟睇吓喇
    hannah鍾唔鍾意意食生果? 食多啲生果,飲多啲水應該會好啲

    ReplyDelete
  9. 係架, 歲幾的bb開始講越來越多, 越會唱好多歌仔, 超可愛, 不過都好難錄, 我都錄唔到matthew呢~
    便秘真係要飲多d水呀, 唔渴都要俾, 當然多菜多果就更好!

    ReplyDelete
  10. 哈哈,一定好得意,快D 錄來睇喔 ^3^~~
    會唔會因為 Hannah 、cousin 姐姐都係女仔,所以cousin哥哥先唔想一齊玩 ? @@"

    ReplyDelete
  11. 識唱歌仔好得意! 一路poo一路喊? 要飲多啲水同食生果呀...
    cousin哥哥應該唔係自閉咁嚴重既...可能係性格問題啫. 之前參加左個兩歲生日會. 個主角全程都淨係自己玩玩具, 好勤力咁砌puzzle, 玩rody, 無同其他大人細路互動. 我地都有懷疑過係咪有問題...不過而家睇落應該只係內向小小.

    ReplyDelete
  12. 我個仔都勁鐘意聽head, shoulder, knees and toes, 同if you are happy and you know it, 差不多日日聽, 攪到我都識唱=.=

    ReplyDelete
  13. How to have the emotion icons in the blog?

    ReplyDelete
    Replies
    1. you have to input some script....let me email you

      Delete
  14. Try giving Hannah Sunsweet Ones prunes. It tastes good and helps with her constipation

    ReplyDelete
  15. 小瀅唱Row Row... 成日都唱

    ReplyDelete
  16. Mrs Wu, 小高好想聽Hannah BB唱歌仔呀!把握時機拍底分享下 ~
    Ma B好細個就對音樂感興趣,我仲拍底左d...一得閒又翻聽,真係聽極都唔討厭!:D

    ReplyDelete
  17. 咁細個就便秘...飲多d果汁食多d菜睇下有冇幫助

    ReplyDelete
  18. 一仔都喜欢happy首歌,会跟住做動作!
    便秘?有食多d菜吗?每日一個生果吗?
    一仔食蕃茄或carrot,便便都会軟身d!

    ReplyDelete
  19. Mrs. Wu, hannah 一定好有音樂感. 咁妳就要多D播音樂, 唱歌仔來培養囡囡的天份啦

    ReplyDelete