Thursday, October 10, 2013

33週

嘩,仲有大約個多月就做第二任媽媽啦,希望所有野都順利啦! 雖然而家都依然係最專注係Hannah BB身上,但好怕到時生左之後,無時間理會Hannah BB佢會吾開心呀,唉...希望佢會明白,同埋會同妹妹玩得埋啦! 

亞媽會係11月頭過來幫手,到時我就應該有覺好訓啦,哈哈! 起碼夜晚有咩事都有亞媽幫下,我就舒服D...世上只有媽媽好係無錯架! 而佢過來既時候我就會搞我個baby shower. 雖然只不過係一個好簡單好簡單既baby shower party, 請既人數都有限,但老公話幫Hannah 搞吾幫第二個搞又吾係咁好,咁就是但啦! 都係請D最close既朋友,其他個D....都算吧! 吾知香港興吾興,但呢邊搞親D咩都係有registry, 即係將你想要既野放入個registry, 到時你朋友search你個名就會搵到你個list, 就會係個list到買野比你! 其實咁都好,吾駛自己煩,我就係Amazon整左過,search我個名就得啦!我第一日比左個registry個同事,佢就立即買左兩樣野比我,仲已經收到,真係好多謝佢呀! 佢對我個女好到真係無朋友,聖誕呀,生日呀,等等...都會送禮物比佢....Hannah BB真係幸福呀!

而家個肚真係好鬼脹,其實行路已經吾太方便,加上subway要上上落落,有時真係好鬼累! 好彩係subway上都有人讓座,不過記得有次架車滿,有個唐人男人好心讓座比我,點知隔離個個印度人一下吾該就坐左,仲要係咁同佢個朋友傾計....呢D人真係......不過算啦,我無計較既....

雖然話就話第二胎有生B經驗,但係到而家我都仲擔心到時會點架,可能上胎生時吾知會點痛發,所以無得點expect, 到第二個,知道會點既情況,真係有D怕會好痛好痛...不過如果有睇開我個blog既人都知,我上胎係無用過任何無痛既情況下,仲要去到醫院時已經開哂要立即入產房,可能因為無咩時間比我諗,所以好快手就生左個B出來,但到第二個...係咪真係如其他人咁諗會容易D生呢? 我都希望係呀,要再一次忍受呢種痛楚又真係幾得人驚既....希望細B都好似家姐咁錫媽媽,會乖乖咁快手出世啦! 我自己既經驗就係,breathing同distraction真係好重要,吾好諗住自己點痛點痛,做下其他野就會好好多,一痛時就breathing in and out, 我覺得真係好有用,希望今次都用呢招來過關啦,哈哈哈!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

48 comments:

  1. Mrs.Wu計算起上來原來你比陳茵薇還遲公開啊!...今次會不會快入產房也要出番篇Blog..又或者哄掂Hannah才去醫院呢?...祝你順順利利啊!...我剛剛加了一個閱讀清單...果然好用...第一時間知你出Blog..一按就黎到了...

    ReplyDelete
  2. Mrs, Wu ...先預祝妳生產順利, 再做第二任媽媽 !
    Hannah 有多個妹妹, 年紀相差不多, 一齊玩, 必定開心哩

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都希望係,到時希望吾會識得jealous啦....不過講到尾,我最錫都一定係佢!

      Delete
  3. 太好喇媽咪過嚟幫手。
    我都覺啲媽咪好偉大,個個都話見到BB嗰刻咩痛都唔記得。唔記得都有經歷過架?不過第二胎會好好多,加油MRS WU。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 會開心都吾知發生咩事但之前點都會擔心一大輪既....真係希望一切順利呀!

      Delete
  4. 個個都話第二胎快好多出嚟,同埋易D生。所以唔好擔心咁多啦! :)
    有冇預備定份禮物比 Hannah,話係妹妹送比佢呢?好多人生第二個時會咁做,等家姐冇咁 jealous.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 會準備,不過多數D人會買D咩呢?

      Delete
    2. YOu should buy the toy that hannah loves. Tell Hannah that this is a gift from your sister.

      Delete
    3. um...need to think think what she loves...haha

      Delete
  5. Good luck!

    How long will your mom be here?

    Both my labors were about 5-6 hours.

    ReplyDelete
    Replies
    1. um..not sure but i hope she can stay as long as she can , hahhaha
      5-6 hours? wow that was short!!

      Delete
  6. hi妳好,我是最近留意妳個blog.
    恭喜妳當第二任媽媽.我都覺得有經驗之后嘅期待會仲擔心.
    祝妳一切順利啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都係架,不過而家都係吾好諗咁多lu

      Delete
  7. 爸爸要兩個都有party,無偏心呢!
    伯母來幫手,太好了,祝一切順利!
    第一胎咁快生,又幾好,我痛了12個鐘,又聞笑氣又打止痛針!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 咁我都痛左好耐既,不過之前既痛好minimal,所以無咩事咋....

      Delete
  8. 好多人都話第二胎生嘅時間減半,希望 Hannah 媽媽都係咁啦!
    最緊要多D prep Hannah BB 等佢知道有妹妹陪佢,唔係嚟爭走妳哋呀! ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 吾會啦,我最錫一定都係佢.....點都係我第一個寶貝呀!!

      Delete
  9. 嘩,真係眨下眼就到,妳唔影張大肚相俾我地睇下呀?
    妳有冇同Hannah講,佢遲D有個妹妹啦?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 大肚相?我好肥呀,吾好啦......
      有呀,日日都同hannah講妹妹,希望佢明白啦!

      Delete
  10. Auntie過黎幫手就好啦,真係可以放心晒!我唸突然有個人仔黎爭寵,起初小朋友都會唔慣,慢慢黎啦,我相信Hannah b一定係個好家姐呀^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我地都日日同佢講妹妹,希望佢明白啦!

      Delete
  11. 我都覺得生過係驚D...
    第一胎大無畏D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,不過我都係煮到埋黎就食算啦,而家諗咁多都無用!

      Delete
  12. 我朋友生第二胎後都話...超痛超辛苦, 加上有左第一次既經驗, 其實個人仲驚~

    ReplyDelete
  13. 我都31WEEK喇.... 開始覺得好辛苦。第一胎, 我非常之咁緊張!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 吾駛太緊張,放鬆D啦!
      你會開刀定順產?

      Delete
  14. 仲有個幾月咋? 時間過得真係好快呀!
    hannah一定會錫晒呢個阿妹既!
    呢邊無你果邊咁興registry呀. 印象中係有一個朋友試過結婚喺tiffany做左個registry咋...

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都吾出奇既....比現金點都方便D,哈哈!

      Delete
  15. 第一個咁順利,第二個都一定係咁!!放心~

    ReplyDelete
  16. 第二個會容易好多,多散步吧﹗唔好太擔心啦﹗﹗

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,呢排都會勁行,不過行得多又累.....

      Delete
  17. hannah咁乖,應該會好錫妺妹,唔會呷妹妹醋嘅!

    ReplyDelete
  18. 真係好快啊.....
    good 呀,你媽媽來幫手,咁你就可以輕鬆d 了~~
    香港好似唔十分流行baby shower party喔,反而流行滿月、百日宴咁,你地果邊多唔多人擺滿月、百日宴架?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我地都有搞滿月個D架,baby shower就比較西式化,同埋baby shower係比個mother, 而滿月係比個baby.....我地兩樣都會搞。

      Delete
  19. 個個都話第2個仲快d ga~ 唔好擔心~ 開心迎接妹妹出世啦~ 加油, 支持你呀~!!!

    ReplyDelete
  20. 唔駛擔心, 第2胎好多野都順利過第一胎, 不過生完真係時間好少, 好在有媽媽幫手~~ 加油!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都知會超忙呀,不過有三個大人係屋企應該OK既

      Delete
  21. Mrs. Wu:
    ~我聽身邊啲朋友講, 通常生第二胎會更第一胎更好. 努力呀!! 祝你順利
    ~你媽咪會過黎!! 你一定開心啦!! 希望你媽咪會留耐啲!!!

    ReplyDelete
  22. Hannah媽,放鬆 ~ 一定咩都得!有經驗始終都好d...不用太緊張!祝一切順利!:D

    ReplyDelete
  23. 有左一次經驗,第2次其實仲驚呀!

    ReplyDelete
  24. 媽媽過黎幫手又幾好wo,等你可以休息多d ma

    ReplyDelete
  25. hello, long time no c.恭喜你又有bb

    ReplyDelete