Tuesday, October 22, 2013

自食其力

吾知幾時開始,Hannah BB吾中意我地餵,要自己食,好彩既就吾用手啦,吾好彩既真係成頭都係呀,次次餵佢食野就好似打仗一樣,周地都係,成身都係,真係多得佢吾少呀,不過見到佢自己肯拎隻匙去食野,我又覺得好安慰。 其實雖然我成日話老公家人的不是,但我知道我99教識Hannah好多野,好似potty train, 教佢生字..等等,我係一個好公平既人,雖然佢有時做既野好難頂,但如果佢對我個女好既,我都會好appreciate.  同過亞媽講同佢地既關係,佢叫我搬開住,但我又明白而家咁樣真係好方便,一上一落就得,同埋佢又煮埋我地飯,我都無得點complain啦。 雖然佢始終都係錫第二個多D, 但我無得控制,同埋,有時老公既執著真係好難頂,不過都係99生既,咁比99受番啦,哈哈! 就算搬,我都起碼等到我既小朋友返學先,到時我就吾需要佢幫我湊,我可以自己搞掂! (最ideal就係咁,現實就要遲D先知啦!)
 有人換片都要玩,哈哈
獻上hannah BB自己食野,嘻嘻,雖然多數都係用手,但都算係咁架啦.....


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

36 comments:


  1. HANNAH B自己食嘢好似樣啊。我見到BY食完嘢荒原十里都有飯。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係食呢餐好似似模似樣咋,佢食食下就會想玩,跟住就fing哂D野食落地下,有排抹! 個刻真係想打人!

      Delete
  2. good girl. Bebi can use utensils, but he perfers to use hand. sigh

    ReplyDelete
    Replies
    1. it only works sometimes....when she's tired of using spoon then she uses hand....

      Delete
  3. Was Hannah eating bananas?

    When my 2yo eats, rice is everywhere. Plus rice is sticky, so it's a mess.

    ReplyDelete
    Replies
    1. yes, she loveeeesssss banana! but i don't let her carry the whole banana herself. i usually peel and feed her...too messy lol
      I know what you mean about the mess.....every weekend i have to clean my floor 3 times ~X(

      Delete
  4. 好攪笑,video 到左手拎叉,"右手"當匙用,食相仲好認真㖭, 哈哈!

    ReplyDelete
  5. 其實每樣野都有好有唔好, 忍忍下好快hannah 就大個架啦XD最多唔開心係blog 申下:P

    ReplyDelete
    Replies
    1. 所以我成日都係blog到呻架啦,嘻嘻嘻

      Delete
  6. 肯自己食幾好呀:-bd你地再教下佢,遲啲就會有改善架啦~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,其實已經比以前好....所以我都無所謂!

      Delete
  7. 肯自己食野都係一件好事, 証明媽媽好快就可以放手俾佢自己食, 唔洗再餵啦~

    ReplyDelete
  8. 好似動物園咁掟塊包俾佢 =))

    ReplyDelete
  9. hannah好乖,肯自己食唔洗人餵,媽媽好快可以可以專心湊妹妹

    ReplyDelete
  10. 哈哈,Hannah食嘢時好得意丫
    佢叻叻喎,肯自己食,我見好多小朋友好大個咗要人餵
    點解丟落張枱,唔俾個碗佢呀?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢好似比較自我,吾中意人地餵....搞到周圍都係!
      哈哈,因為無諗住佢會食,所以無比碗佢 :P

      Delete
  11. 哈哈 ~ Hannah bb好可愛,叻叻 ~

    ReplyDelete
  12. 希望媽媽萝想成真!
    点解無左個碗或盘既?
    Hannah B 对手仔好似幾大隻啊!?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 諗住佢吾食架啦...點知又食左好多,哈哈!

      Delete
  13. 又幾叻WO,咁快就識自己食野啦

    ReplyDelete
  14. Hannah 食東西時的姿勢好有氣勢...! 一定是有喜歡做 主導人 的性格 ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢係...食野又係,著衫又係....好有主見!

      Delete
  15. 有時好矛盾,想佢自己食但又怕佢整污糟,不過hannah真係叻呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都吾算好叻,OK啦.....小朋友都係吾好讚咁多

      Delete
  16. Mrs. Wu:
    ~自己都拮到啲食物放入口, 好叻女, 最重要係Hannah 表演出, 肯自己用餐具去食嘢. 同埋我鐘意Hannah 支Hello kitty 餐具呀!!哈~~
    ~但你奶奶一對三個小朋友都唔容易!! 從中仲教識咗Hannah都幾多野!! 真係唔係齋揍bb, 有埋教導. 出面請工人,就做唔到依一點.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢都算係咁,肯自己試食,不過就辛苦我地幫佢clean up,算啦,預左有今日,哈哈!
      其實係架,我99會教佢地野,所以我個女都算學到少少野,我都無complain呀!

      Delete
  17. 肯自己食飯都好呀~叻叻呀~~~

    ReplyDelete
  18. hannah 真係叻女呀!!!
    其實都係, 一齊住有好有唔好,唯有自己 睇開d啦~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 睇開左,不過點都有D野既...........

      Delete