Friday, October 25, 2013

腰酸背痛

仲有大約一個月咋,心情一般啦,不過呢排訓得好差好差,一訓落床就腰酸背痛,夜晚都會訓訓下痛醒,唉,陀B真係吾容易。 上胎雖然都會痛,但有用枕頭郎住又OK, 但今次真係吾得,有時痛到要坐起身咁訓,真係好痛苦呀! 不過捱左咁耐,仲有一個月左右,真係要加油呀! 

下個星期六亞媽就來,到時可以休息多D,同埋佢會煮多D野比我食。 點都好,自己亞媽點都係好D既,講句野都明白D,就算吾中意佢做既野,我都可以bilibala講出來,哈哈,屋企人,無問題! 以前同亞媽住時,成日都嗌交,但而家因為吾係成日見面,反而無咁多問題,一齊住真係有好有吾好呀! 不過我都決定,等佢來既時候,等我休息一下,雖然未必可以有機會好好訓一覺(因為back pain問題),但我都想spend D時間同父母一齊,畢竟一年先見一次,有時呢D野真係要好好珍惜呀! 

天氣開始寒涼,又係時候致新衫,哈哈! hannah BB好少衫,因為我都好少買,但呢班真係係咁買,因為再吾買,佢真係無冬天衫著呀! 不過, shopping能醫百病,雖然不能出去shopping, 但online shop一樣咁爽,哈哈! 大D有兩個女陪我shopping, 仲爽呀!!!! (不過銀包一定吾爽,哈哈!) 

好難train到Hannah自己訓,因為一來我地會好累(晚晚三點幾都無得訓好慘!),二來佢真係中意人地陪。好似琴晚咁,我同佢訓,不過我自己就痛醒左,佢仲訓緊,到左3點幾,佢又叫,我就同佢講媽媽係度,吾駛驚,拍左兩下,佢就訓左,不過我就無得訓lu....算啦,做媽媽既,只要個女訓得好,我都無complain啦!希望今晚我有覺好訓啦!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

20 comments:

  1. 係咪今次個肚大D,所以影響條腰,所以特別痛D呀?
    好同意丫,我未嫁同阿媽住時,成日嗌咬架,依家分開左感情仲好過以前tim
    Hannah冇乜衫?見妳之前係網上買左好多衫俾佢喎,個D係夏天衫黎架?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 個D係秋天衫,而家要買冬天呀,哈哈!
      不過都係我呢個亞媽enjoy, 佢未識住 :P
      我都吾知係咪個肚大定點,好煩!

      Delete
  2. 係唔係上胎用 epidural injection 後遺症?
    用 heating pad 有無幫助呢?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我上胎無用呀...所以應該吾關係!
      可能個肚太大吧

      Delete
  3. 母愛真偉大.....妳媽媽對妳好, 愛護妳, 妳對 hannah 無微不至, 愛心滿溢 !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 如果個日好mood就係,吾好mood就大鑊,哈哈

      Delete
  4. 今次個肚大d嗎 ? 所以影響到
    加油呀,時間過得好快嫁!! 仲有一個月

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係期待呀,我諗到時痛得會好開心,因為可以relieve啦,哈哈

      Delete
  5. nice to meet u here, 加油, 期待~

    ReplyDelete
  6. 仲有一個月咋,好快細妹出世就會冇咁腰酸背痛呢,加油呀 :)

    ReplyDelete
  7. 非常明白你嘅痛苦,我陀妹豬嘅時候又係成日條腰痛到醒咗,真係好辛苦,努力捱埋呢個月,加油!!!1

    ReplyDelete
  8. shopping能醫百病,好同意呀,嘻嘻....買多d,腰酸背痛 都冇晒呀,heehee ^^
    Mrs Wu, 對啊,我都覺得後期比較辛苦,嗯,希望你有覺好訓啦,支持你喔 ^^

    ReplyDelete
  9. 腰酸背痛呢個問題我都開始有...所以話做女人陀BB, 真係好偉大, 哈哈~

    ReplyDelete
  10. 叫MR WU幫你按摩吓啦。= )
    我都係晚晚一兩點就醒。。。比DONDON啲鼻寒聲嘈醒呀。

    ReplyDelete
  11. 第2胎明顯係累d, 好在, shopping能醫百病, hahahaha!! XD

    ReplyDelete
  12. 只可以精神上支持你,加油呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 剛找到這個给你參考,亦可试上youtube 找”產前運動”
      http://www.wppc.hk/clinic_new_antenatal.htm

      Delete