Tuesday, October 15, 2013

週末狂熱



而家既星期六日,當然都係以Hannah BB為主角啦!本來星期六打算去grocery shopping, 但最後都無去,因為我地晚上要六點鐘去朋友生日dinner。 早上我地就去左附近食brunch, 平時既我好少吾煮比Hannah BB食,但見佢個日同我地食brunch時都食左好多野,pancake呀,home fries呀, ham呀.....所以我都覺得佢好飽,無謂浪費我D心思啦,而且我煮既野,來來去去都係個幾樣,我自己都覺得悶,所以Hannah有時食下鬼佬野都係好既。 因為佢星期六訓到成9點,我地就推遲佢nap time到一點幾,好彩都訓左一陣,之後就食埋第二餐出發! 準時六點去到餐館,不過好可惜係一間日本餐廳,我都無機會食好野呀,黎黎去去都係個幾條roll,真係悶爆! 不過好彩,有另一個大肚婆同我一樣,嘻嘻,咁我都無咁慘!!! 大肚婆朋友一樣,都係有個差不多大既小朋友,我地兩個小朋友就當然一齊玩啦! Hannah都幾貪玩,以為佢係一個女仔會比較斯文,點知都吾係架,佢可以玩得好癲呀! 





星期日一早又起身,想訓多陣都吾得,老公又話佢night shift要我湊女,唉,無計啦! 而家晚晚大小姐都3:30am準時叫我地起身,好似提我要去尿尿咁,一醒左又吾係咁易訓到架啦,所以有時碌碌下又要起身啦,慘! 吾知做咩野,星期日個日Hannah BB成日都吾訓,莫非D奶有caffine??? 本來佢平時都會係一點鐘度訓起碼一個鐘,星期日個日真係完全吾訓,激到我比老公湊,我自己入房訓,諗住老公會搞到佢訓,點知我起身佢都未訓,真係嘛親我呀,因為由朝早8點幾到下午都未訓過,係咪咁利害???好彩既係,我5點幾比枝奶佢,佢就一飲完就訓左lu...我諗我地放電都幾失敗,次次放完,佢都仲係好多電,而我地就.........

Halloween就快到,大家會吾會幫BB玩costume呢? 我地就打算買個pumpkin既costume比Hannah BB著,希望到時好玩啦! 呢邊會同D小朋友去trick or treat, 不過都試過有D大朋友(十幾歲個D)扔雞蛋,有一年試過搭巴士既時候有條友扔雞蛋落架巴士到,好無聊,對我來說無所謂,但有咩咁好玩呢?? 我自己本身就對halloween一般,我只係想帶Hannah BB去玩下架咋,希望天氣會好啦!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

37 comments:

  1. Caffeine奶奶咁攪笑都比妳諗到,lol!!
    好鍾意睇妳同囡囡嘅合照,每次都真情流露,笑得超 sweet!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,我都好中意同愛女合照!! :X

      Delete
  2. 哈哈,同佢放電,變咗同你地放電!做父母真係少 D energy 都唔得!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,我而家都係陪放...多數係老公放多D,哈哈 :))

      Delete
  3. 係喎,日本嘢魚生個D生嘢妳唔食得,仲有其實熟嘢食,食個D咪得囉
    到時Hannah 著住南瓜衫,記得post上嚟俾我地睇下

    ReplyDelete
    Replies
    1. 吾係太多選擇呀,同埋咁多人,好難叫!

      Delete
  4. 好記待南瓜Hannah BB look呀!:D

    ReplyDelete
  5. 係啦,有左小朋友,每逢放假佢地就係主角了,heehee ^^
    嘻....唔緊啦,Mrs Wu,你好快可以食架啦,生完坐完月食,更開心興奮呢,嘻嘻 ^0^
    外國好似好流行Halloween,小朋友trick or treat真係無法抗拒呢 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 生完要餵奶,所以都係無得食,算啦,我都慣左lu......
      呢邊真係好興架,所以會同埋Hannah去拎糖,雖然都係我地食,哈哈 :D

      Delete
  6. 我都覺得佢地愈大日頭瞓得愈少呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 超少,仲少過我!!!有無搞錯!!

      Delete
  7. 臨訓前食少D甜野(生果), 會易訓D~
    同埋放電太多, 佢地太HIGH, 又難訓著架喇~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實都好少放架啦....不過都係吾訓我都無計!

      Delete
  8. 3:30am準時叫你哋起身??真係幾大鑊喎~#:-S
    見你抱住hannah個樣笑得咁甜,就知咩叫有女萬事足

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都想佢訓好D,都吾明點解會咁.....
      你抱住妹豬都會一模一樣啦!;)

      Delete
  9. 其實我大肚真係冇乜戒口的... 兩個BB皮膚都唔錯丫 :P
    HK冇乜氣氛, 好期待hannah的halloween costume look呀!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你得天獨厚,我點同你比....我寧願我自己犧牲少少都吾想將來BB有問題埋怨自己呀!

      Delete
  10. 你。。。點解仲可以面尖尖架?羨慕ing

    ReplyDelete
    Replies
    1. 你係咪睇錯左?我肥到豬頭咁呀!!!!

      Delete
    2. 我都覺得HANNAH 媽好似仲係面尖尖咁, 而我..好多朋友都已經話我肥左係塊面度啦, 唉~

      Delete
  11. 我無細路叫醒我都晚晚四點醒,難道真係老咗唔使瞓咁多。
    三個小朋友都差不多大,係咪玩得好開心?
    PUMPKIN HANNAH B,一定好過癮

    ReplyDelete
    Replies
    1. 總之叫你幫我湊啦,咁我可以休息下,哈哈!

      Delete
  12. 3:30am起身?! HANNAH 係咪好早訓覺, 所以咁早起身?

    睇相唔覺你有左BB呢~ 尤其個樣都冇脹到呀~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢吾係起身,係會叫同喊,有人拍下佢佢就會OK既,不過我地都要起身啦!
      張相角度咋,我個身好脹!!

      Delete
  13. Mrs Wu 唔該加返我落你閱讀清單,DONDON 改咗我個BLOG呀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 吾怪得知見吾到你啦,原來比dondon改左,陰功!

      Delete
  14. bebi will wear dragon costume this year,.

    ReplyDelete
  15. Kudos to your husband for taking care of Hannah at night!

    ReplyDelete
  16. Hannah 準時半夜 3:00 起身叫妳地....唉, 真玩嘢 ! 妳都辛苦,
    希望冬天時 hannah 會識做, 唔好再半夜叫妳呢 !!

    ReplyDelete
  17. Mrs. Wu:
    ~Halloween, 係小朋友最期待啦!! Hannah 南瓜樣, 一定要影低,留個紀念.
    ~你每次同Hannah 一齊影相, 你笑容好甜呀!! 一個好好的媽媽

    ReplyDelete
  18. 你仲係咁瘦, 好勁呀~~我記得我3十幾WEEK已經肥到好似豬頭咁

    ReplyDelete