Thursday, October 24, 2013

又傳染

呢幾日Hannah BB又比人傳染,搞到流哂鼻水,唉! 點解我個女成日都病架? 莫非似我? 吾好搞啦.....其實我又無得怪人既,我自己吾可以係屋企湊住個女,而99又要湊埋cousin哥哥,佢一病都知道會拿野, 唯有咁諗既係,佢遲下返學咪仲多菌,呢D算少事啦...我都係咁樣安慰老公,雖然我地緊係吾想佢病啦,但只可以諗小病是福,希望流鼻快快遠離! 

距離仲有一個月左右就要生產啦,心情當然係緊張,但當一諗到其實痛都只不過係短暫個幾十個小時,到生完湊住佢地,raise up佢地,個D辛酸係成世,咁咪仲長...!!!所以,我吾理啦,括出去,痛就由佢啦! 亞媽將會係下星期過來幫手,嘩,真係等到頸都長呀! 我明白佢又要照顧我家姐個仔,又要照顧我亞爸,真係分吾到身,我當然想佢過來幫我手啦,但我又吾可以咁自私,唉,如果係同一個地方你話幾好....算啦,認命吧! 因為佢黎既時候已經係11月頭,所以我怕煲吾切薑醋,99就幫我整薑煲....琴晚係第一晚煲,上一次覺得好臭,今次又有D期待,哈哈,快架啦,坐月日日有得食呀放心,哈哈哈!!!!!! 



又8下人地野先,琴晚成晚見人地亞媽係咁教女,8下發生咩事,原來cousin姐姐上堂成日吾專心,成日玩頭髮,又搞到其他同學都吾專心,老師就contact 佢個父母,同佢地講。 我吾知cousin姐姐點解會咁,不過佢愈大就好似愈反叛, 以前我老公話佢,佢都會識驚,而家....大大聲喝你到仲得,而99話佢返學就係用D咁既態度對同學同老師, 莫非真係愈大愈難教?雖然我吾知係咪因為佢由細到大都比人縱壞,而係99面前更加得寸進尺,因為佢知道99吾會吾理佢,佢就當係一個避風塘,有咩事就會去99度,所以.....真係好難教! 我個女未去到呢個階段,所以我吾知將來會係點,但如果我由細教到個女大,同佢傾計,令佢明白,咁樣會吾會好D呢? 希望將來我吾駛教女教到咁嘔血啦!!!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

20 comments:

  1. Yay! Your mom will be here in a week!

    You might get lucky with Hannah. My two kids are something else. My mom is very mild-manner, even my mom gets mad with my kids.

    ReplyDelete
  2. Take care. I hope Hannah gets well soon

    ReplyDelete
  3. Toronto 都係咁,小朋友一開始返學就好易病,然後就過埋比父母,無計!
    唯有"捉"小朋友食多D有 vitamin c 嘅食物打好個底啦! ^^

    ReplyDelete
  4. 我見D小朋友真係好易病,我朋友成帶D仔女去睇醫生
    遲D佢地三個返晒學更加容易tim
    哎呀,Hannah個堂家姐係咁,Hannah千祈唔好學佢丫
    其實美國D小朋友係咪咁㗎?

    ReplyDelete
  5. 應該係你最後一次煲薑醋, 期待係完全正常呀!!!! 祝你生產順利~ 第二胎好快架~~~ 加油!

    ReplyDelete
  6. 諗起煲薑醋都覺得好香呀..不過遲d會食到驚!!
    祝你生產過程順順利利呀, 加油~

    ReplyDelete
  7. 小朋友之間傳染係好難避免, 唉...

    ReplyDelete
  8. 下個禮拜阿媽過黎就好咯, 可以安心小小.
    hannah真係好似成日病...你要幫佢鍛練鍛練身體呀!

    ReplyDelete
  9. 有媽咪陪坐月真好, 佢會留幾耐AR?

    ReplyDelete
  10. 妳媽媽真係好, 有佢o係度補身冇煩惱啦~~
    不過hannah成日病真係個問題呢, 因為遲d好易會傳染埋細妹.. 打預防針work唔work呢??

    ReplyDelete
  11. 嘩,真係要由細開始教,返學咁對老師同學,大d 比人杯葛佢地就知c......
    Hannah 一定會乖乖,睇樣就知Hannah 係乖乖樣啦,嘻.....
    嘩,仲有一個月,真係好快,Mrs Wu ,加油呀,順順利利呀~~
    係嘻,妹妹會叫咩名呀 ? ^^

    ReplyDelete
  12. 其實cousin姐姐係咪似佢阿媽咋? 或者佢學番阿媽鬧佢嗰時D語氣咋喎!
    阿肶扭計嗰時都會伏去阿嫲度,佢知阿嫲鍚晒佢嘛,好彩我哋唔同住咋!同埋我都叫老公同佢阿媽講唔好係又鍚唔係又鍚,如果真係唔乖就要教佢。

    ReplyDelete
  13. 八珍甜 cho 份外香!
    我都覺得教細佬好難,都唔知點為之好。我最怕反叛,我寧願好似我咁。。。飯團一個

    ReplyDelete
  14. cousin sister's character is bad may be because she didn't go out a lot and can not gather with others, you and hannah always
    hangout in the garden and seaside, and play at the outside playground it's very good training for kids.
    drink more milk or stream eggs with milk good for the baby's skin. take care,

    ReplyDelete
  15. 希望 hannah B 早日康復啦, 小朋友病大人細路都辛苦!!!

    ReplyDelete
  16. Mrs. Wu:
    ~而家Hannah好返啲未??
    ~你阿媽飛黎, 你實happy!!
    ~唔識講, 有啲人天生係會難教啲, 但可能啲cousin知有人寵, 所以, 就越來越唔聽話!!

    ReplyDelete
  17. 教細路真係好難一概而論, 有愛心總會好過唔理D細路.....
    妳 hannah 一定無問題。。!!

    ReplyDelete
  18. 嘩薑醋好正呀,真係有啲懷念呢 :))
    唉,始終同其他小朋友一齊就好容易互相傳染,小病是福,Hannah b好快會好番晒架啦 ;)

    ReplyDelete
  19. 上次薑醋,我地出去買現成一大樽的,都ok!
    希望伯母快d到,等你可以休息多d,又食多d補野!

    ReplyDelete