Tuesday, October 29, 2013

好嬲好嬲好嬲

本來已經吾夠訓,比屋企個公主晚晚三更半夜叫醒,雖然老公已經陪訓,但佢都吾知足,你想點呀?????? 琴晚比我話又打,大肚婆脾氣係臭D架啦,不過亞女,都係你衰先,吾好怪我無情呀!!!!!!!!!!!! 

之後,上次係toysrus買野(已經係9月既事),叫佢地two days shipping, 點知ship ship下無左影,連我D錢都無埋,已經興架啦,打過電話去無數次,又話等7至10日就會credit比我,我頂,等左成個月都無哂影,上星期又打去,佢話會係幾個鐘之後credit比我,我仲以為搞掂啦,點知D鬼做野真係好吾掂,咁又等左一個星期,今日再打去,佢話叫我等多48小時,我就同佢講,listen, 我已經好有耐性咁等,但係呢個issue已經搞左成個幾月,你地無拿拿cancel我個order又吾通知我,跟住我又打左十萬8千個電話比你地,你地又搞吾掂,我要係今日之內拎番我D錢,我吾想再等,次次打去又要浪費我成half an hour時間,我D時間好寶貴架!!!!!!! 佢地吾好彩,我今日真係興到火屎,吾夠訓又無精神,仲要我等,no way! 吾怪得而家D business咁差,佢地D customer service簡直不知所謂呀! 吾好以為大公司就會有好既customer service, 完全係自欺欺人呀!真係好嬲好嬲好嬲,美國經濟咁差都係多得呢班好食懶飛既人咋,哼!!!!!!!!!!!!!! 好耐無試過咁嬲!!!!!!!!!!!!!!!!!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

50 comments:

  1. 冷靜! 冷靜! 重要的是不要影響細B女情緒! 提前出閘 no good arr~
    I wonder if they do it on purpose?!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都吾知,但我覺得佢地真係廢架!

      Delete
  2. 深呼吸...哈!條氣順返D味?

    ReplyDelete
  3. HANNAH好費有妹妹陪佢瞓, 到時你就甩難。
    呢度啲人做嘢真係好多時都比佢激死。唯有CALL多幾次啦。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我覺得妹妹一出世一定好累,因為成日係我入面無覺好訓,哈哈

      Delete
    2. 咁妹妹咪會乖乖成日瞓!好喎! 哈哈!

      Delete
  4. Why does Hannah cry every night?

    Try calling CC company to dispute the charge. It's much easier that way.

    ReplyDelete
    Replies
    1. I don't even know why she cries every night. No matter we sleep with her or not, she still wakes up same time and cries and on a good day, fall back to sleep after few minutes...on a bad day, takes her an hour to fall back to sleep...i guess that's her biological clock!!!! that kills me!!!!!!!!!

      Delete
    2. Have you let her cry it out?

      My husband spoils our 2yo daughter. Without 5 seconds of her crying, my husband will be comforting her. That’s why she doesn’t like me very much =((

      Delete
    3. I did let her cry but my friends said i have to let her cry for an hour....which i can't stand because i am preg, i need rest and my neighbor will complain (downstairs!) sigh........

      Delete
    4. Yep. Our pediatrician told us that he let his 1-month-old cry an hour at a time.

      Delete
    5. i just can't do that............i need to find a way to help her!

      Delete
    6. hannah wake up and cry I guess she had a bad dream and scare, try to play with her before bed time so she get tired and go to sleep without dreaming, may be this can help.

      Delete
    7. but literally she wakes up every night same time......i have no idea why

      Delete
  5. 希望Hannah 快D sleep thru night,咁你就無咁辛苦

    ReplyDelete
  6. http://www.mammydaddy.com/health_details.php?id=789
    还有白天会否玩得太多、吽牙都会夜晚喊醒。
    可以試下保婴丹、肥仔水。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我老公吾會試呢D野.....算啦,無計

      Delete
  7. Hannah B半夜醒都好似維持好耐,係咪日頭放電都冇用呀?我覺得每個BB都有一啲反常過程,希望Hannah B快啲回復正常啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 日頭都好少放電啦.....不過就算有,都真係晚晚差不多時間醒,就好似newborn你要餵奶一樣...點解會咁架?

      Delete
  8. calm down呀靚媽~~~
    會唔會hannah有d唔舒服先咁呀? 之前小寶試過幾晚都係度叫...自己企起身~ 後來我俾左2日珍珠未佢食, 就無事了~ 你都試下哎~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢呢個係habit.....而家開始要train佢.....不過我耳朵就有排受罪

      Delete
  9. 唔好動胎氣喇~ 激親自己, 你敗買佢地!!!
    至於阿囡, 佢可能知BB就出世, 有D痴身? 捱下捱下就過架喇, 加油!!!

    ReplyDelete
  10. 唔好咁嬲,動到胎氣就唔好!
    hannah比你鬧完應該會好啲架喇,比啲時間佢

    ReplyDelete
  11. 深呼吸,呼~吸~呼~吸~。。。而家解決到未?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 經過個多月,而家終於搞掂.....真係波折重重

      Delete
  12. 噢,睇到都知Mrs Wu 好嬲.....
    唔夠訓係會興d,明白的,希望嬲完鬧完好d 啦 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 日日都係吾夠訓架啦,都已經慣左

      Delete
  13. 唉, 我大肚時都有過d類似的激氣經歷, 真係嬲到震... 唔知點解d大公司可以咁無良/分工咁清搞到客人好confuse, 只希望依個issue盡快解決啦~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 雖然而家已經解決,但我依然想寫衰佢地,哈哈

      Delete
  14. 我個仔有一排都係晚晚半夜三更喊醒幾次. "wakes up same time and cries and on a good day, fall back to sleep after few minutes...on a bad day, takes an hour to fall back to sleep" same here same here!!! :(( 攰到爆!! 佢又咳咗好耐唔好, 有時咳到嘔, 所以唔想 cry it out..... 最近好似有好轉, 希望只是一個過渡期係咁!

    ReplyDelete
  15. 唔好咁嬲啦 !! 呵反呵反
    點解hannah晚晚都會咁嫁 ? 驚冇人係身邊 ?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 爸爸已經係身邊,不過都係咁,好奇怪!

      Delete
  16. 發洩啦、發洩啦,鬧完後就唔好嬲啦
    快D笑番啦:)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 今日都仲未搞掂,真係好廢呀!!!!!!
      個supervisor真係super拉柴呀!!!!!

      Delete
  17. Mrs. Wu:
    ~你而家需要多休息, 但Hannah又cry 唔sleep, 又真係好angry!! 會唔會Hannah有啲野係令Hannah 感覺唔舒服,所以cry?? 如果成日cry好耐都唔收聲. 又真係好奇怪?? 試下開支細嘅床頭燈仔, 睇下Hannah會唔會瞓到. 因為有啲小朋友瞓到中途打開眼, 見到黑抆抆,所以, 會驚到cry, 因為無安全感嗎!!
    ~大公司就冷係多rules, 調返轉頭諗, 一間大公司, 做一件事,要幾個人先完成一件事, 其中一個懶,成件事都係唔成事!! 而且, 依邊啲工作態度又.....真係只好打多幾次, 勤啲催下!!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都吾知點解,但如果開燈佢又會訓吾好,好煩!

      Delete
  18. Mrs Wu, 我亦有相同的經歷, 不過是另一間公司. 最先那一職員只是"夫犬", 可能是不懂得處理這事, 我經歷是要打多幾次 當遇上有經歷的職員, 那職員就幫你做. 不要太勞氣 自已健康重要.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 而家D人做野真係好差,求奇是但又一日,唉!吾怪得知呢個世界無進步!

      Delete
  19. Mrs. Wu,
    世界各地大公司的客戶服務都係差不多.....咁差 !!, 鬧完又係咁...無符. @^@
    等到第二個BB 出世, 就隨時有立體聲的歡笑聲....大家都祈待中....!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都知係無用,不過比我發洩一下啦!

      Delete
  20. Mrs.Wu 冇見妳up-date 個Blog難道早了入醫院生BB,加油呀!...唔好嬲咁多啊!

    ReplyDelete
  21. 不過後尾見到30 oct 的 reply就知未生住,繼續進補..加油!..

    ReplyDelete
  22. 真係好憎呢D公司~你心情好返D未呀!!!好快又多個活寶寶了~

    ReplyDelete