Monday, October 14, 2013

養不教,父之過?



早排講開樓下個家人去旅行,留低兩個仔女比6299湊,佢地個女5歲,見到佢呢排都係咁有好多bad behavior, 真係令人覺得可恥,其中一個就係,我地去佢屋企玩,我地叫佢吾好走來走去呀,坐係個電視隔離呀,佢就會駁話,this is my home....i don't care...(呢間係我屋企,我吾駛你理!) 跟住講D佢吾岩聽既野,就會話,i'll call the police (我會打比差人),i'll punch you in your face (我會打你塊面),最嚴重既係,i'll make you bleed..(我會令你流血)。 我第一次聽既時候真係突哂隻眼呀,我想像不到而家D5歲小朋友會講D咁既野,真係好得人驚,定係我個女未到咁既年齡所以我未認識呢? 我吾係想講人地既不是,就算佢吾係我地個niece, 我都覺得,嘩,咁細個就學識講D咁既野,幾時講到大。 或者佢既bad behavior係想拎我地既attention, 但我覺得好恐怖,搞到我都有少少怕左佢。 身教係咪真係好重要? 我覺得係....有時我做D動作,好似Hannah咁細個都會學,雖然我都吾係做D衰野,但小朋友就當我地係hero咁,佢見我地做到既野佢就好好奇又要想做,所以我地作為父母就係要小心言行,無謂影響下一代呀!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

33 comments:

  1. she is only English speaking? You probably has no time. But if you do, maybe you can ask her is she is unhappy. Maybe she will talk to you

    ReplyDelete
    Replies
    1. she mainly speaks english....i don't think i have the time to talk to her...she doesn't listen to me anyway....

      Delete
  2. yes you are right, never try to teach other people child, if she feel unhappy, she will call police said that your hit or hurt her, this is american's way of living, your 6299 is now getting into trouble to take care of those wild animals.
    good thing your mom will come to take care of you and Hannah, if possible don't let hannah play with them anymore.
    white paper will turn to other color if you don't keep them white.

    ReplyDelete
    Replies
    1. i m not planning to teach her...if her parents are not going to then why should i?

      Delete
  3. Dondon is naughty too, he change lala's blog into english and erase the sentence of except DD, now he got the full control of lala and her baby. ha, ha,

    ReplyDelete
  4. 雖然我覺得「教」嘅責任一定響父母身上,不過四大長老都冇出聲咩?
    依個時候小朋友都係學人,唔通美國幼稚園咁細個就咁暴力@@?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢仲惡過6299,就算我6299出聲都會比佢話...最要係大叫個隻! 有次吾知cousin姐姐做左D咩野,我62就話佢吾乖,佢就大叫話你先吾乖...咁你係咪嘔血?

      Delete
  5. 言教身教對小朋友來說真的非常重要求

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係,真係好重要呀!我都要watch out我講既野

      Delete
  6. 得5歲,真係好得人驚喎﹗ 我都會怕咗佢。太暴力, 點解會咁樣?I don't care, 美國人ABC朋友都好習慣講, 自由就係咁樣?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 就算需要自由都吾需要咁樣表達囉....校園暴力係咪咁樣而來?

      Delete
  7. 嘩!見到呢D細路真係火到嚟,妳小心佢整親Hannah
    不過又同情佢嘅,有咁嘅父母

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都怕架,Hannah有時拎左佢D野玩佢又發爛泎.....得人驚!

      Delete
  8. 每次睇到你講樓下嗰家人,都睇到眼火爆,都唔知點解可以有啲咁嘅人

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈哈哈哈,一樣米飼百樣人...不過佢地成日都吾理個女就係咁架啦.....你可能吾知,佢個女由細都大都係6299湊,佢一個星期先返屋企一兩日架咋.....

      Delete
  9. 真係好令人心寒, 絕對係父母管教有問題... @@ 唔好俾Hannah近佢地咁多呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 真係父母管教問題?我都吾係好清楚呀....
      咁我又吾想Hannah無左人陪佢玩,姐姐係心情好就OK,心情差就好得人驚!

      Delete
  10. 咁細個講啲咁既野, 好得人驚呀...
    咦, 你加左啲emoticons wo! 叻叻呀! :-bd

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我聽到都心寒呀,5歲咋......
      哈哈,終於整到D icon, 不過有時間要整埋D相呀!:D

      Delete
  11. 嗯.....咁串o既 @@"".....
    " i'll call the police "....佢冇野化.....call police 都冇用啦..... crazzzzzzzy @@""

    ReplyDelete
    Replies
    1. 冷靜D....小朋友咋!!
      佢係有D反叛,希望吾好持續落去啦!

      Delete
  12. 父母都冇/唔糾正,外人的話根本不會聽入耳. 不過真係要小心Hannah會受影響.

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我吾知有無糾正佢呀,不過希望吾好變本加厲啦!
      我又吾想Hannah無左Dcousin玩,不過係我睇實既情況下應該OK既...

      Delete
  13. wa....個小朋友咁細就講埋ed野既

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係,所以我都怕左佢,同埋都擔心佢會變壞!

      Delete
  14. 好震驚,咁細個會講啲咁嘅嘢,真係好有問題。我覺得係父母無教好佢哋,或者佢哋覺得無問題?
    SALINA 教佢啲細路講粗口添啦。我唔會理其他人點教小朋友, 但HANNAH成日同佢哋一齊怕唔怕架?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係咪真係父母問題呢? 我都仲未係好清楚...定係佢覺得自己父母吾係身邊就可以任意妄為? 我地作為長輩,糾正佢真係吾容易,所以我都係由佢啦!
      Salina咁激? 我就吾會教啦...咁我自己都吾講既.....
      而家Hannah仲細,應該OK既...不過如果佢學埋姐姐咁講野,佢就會比我打patpat打到開花!:D

      Delete
  15. cousin 姐 姐 原 來 0甘 惡 架 ? 聽 好 多 人 講 0係 呢 度 出 世 0既 人 都 係 會 難 教 0的 架 ~ 不 過 0甘 細 個 真 係 要 父 母 睇 實 唔 係再 大 0的 就 更 難 教 架 喇 ! 希 望 hannah b 唔 好 學啊 ~~ 學 壞 真 係好 容 易 ~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,學壞真係好容易! 我都會盡量教好佢,吾想令佢好似咩都做得咁! 不過cousin姐姐係比人縱壞,始終係第一個孫,可憐!

      Delete
  16. 唉! 小朋友好慘慘! 希望佢喺學校+教會(如果有返)仲會有機會學乖啦!
    否則,到 teenage 仲難攪!

    ReplyDelete
  17. 唉.....真係幾恐怖...! 他們是否常看一些粗魯, 粗俗的電視太多..??
    家長又可能講得太多粗俗嘢多....!

    ReplyDelete
  18. 令我想起美國9歲都會殺人==

    ReplyDelete