Friday, December 6, 2013

Emma BB @ day 19

呢排真係好鬼累,雖然吾駛返工,但晚晚都要三更半夜起身餵B食奶,真係吾係人咁品。 好既時候餵完可以即係訓番,吾好時,真係餵成個鐘都未食完,唉!琴晚就係咁,點幾起身餵奶,點知佢食少少又吾食,又吾訓,食下停下咁,認真玩野,真係要捱到下一餐奶,都係吾訓,到4點幾我頂吾順,放低佢我訓,5點幾亞媽聽到佢喊就餵佢一安就訓左,唉!我而家個黑眼圈大到......有朋友想來探我我都吾想佢地黎,費時又肥又殘個樣比人睇到啦! 

邊個三更半夜仲吾訓呀!!!




:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

20 comments:

  1. 好彩有媽媽在,emma睡妳也睡,hannah姊交給99打理先.

    ReplyDelete
  2. 有無諗過瞓喺度側瞓餵人奶? 邊瞓邊䀫休息一下. 初生幾星期成日餵真係好攰, 要爭取時間休息呀!!

    ReplyDelete
  3. 這段時間是辛苦d, 不過, 小朋友很可愛, 你心裡一定是很快慰.

    ReplyDelete
  4. Emma BB要乖乖呀,爸爸媽媽,仲有我哋呢班blog aunties都好錫妳架,希望妳快D適應到吃奶奶時間,咁媽媽就可以休息多D,可以提供更優質嘅奶奶比妳啦!

    ReplyDelete
  5. 所以我鍾意埋身, 夜奶冇咁辛苦呀! 不過bb真係好可愛, 媽媽加油呀!!

    ReplyDelete
  6. 做婦媽真係偉大啦,加油丫!

    ReplyDelete
  7. e段時間係辛苦少少,但加油呀

    ReplyDelete
  8. 加油呀! 過多半個月戒左夜奶會好D嫁啦!

    ReplyDelete
  9. 加油呀!眨多幾次眼,就好快戒了夜奶,無咁辛苦架啦!

    ReplyDelete
  10. Mrs. Wu加油呀~呢啲黑暗嘅日子好快捱過架喇!!!

    ReplyDelete
  11. Mrs Wu, 加油加油...好快可以輕鬆點!take care ~

    ReplyDelete
  12. Mrs Wu要輕鬆D否則好容易有產後抑鬰架!

    ReplyDelete
  13. Mrs Wu有經驗要再餵人奶應該冇問題呀,不過我朋友都話要睇個BB懶唔懶啜,咁你宜家都係埋身定泵呀?
    好彩有你媽咪support呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 泵咋,佢啜得好差,食奶都好差,成日噴奶

      Delete