Friday, December 13, 2013

學習進度 @ Hannah BB

下個星期三就係放監日子啦,都係Emma BB一個月大啦,時間過得真係好快! 不過今次我好多時都比亞媽做,因為可能真係想休息下,同埋始終第二個,無咁緊張既。 而家我只係想Hannah 可以痴下我,希望坐完月可以陪佢多D啦,佢點都係我最錫個女! 

因為坐月關係,Hannah BB都依然比99湊,而老公都如常落下面食飯先返家。 佢琴日同我講,Hannah 比人蝦,佢話第二個小朋友扯佢頭髮,佢又吾反抗又吾喊,呀,都吾知係好事定吾好事。 好事係佢係一個善良既人,吾會因為比人蝦而發脾氣之類,但吾好事係,我想佢學識say no, 始終第時返學後都會遇到其他壞小小既小朋友,我吾想佢比人take advantage, 點都好,我想佢學識保護自己。 雖然我明白佢吾介意,但都好應該係適當既時候做適當既事,我吾要佢扯番人地頭髮,我只係想佢學識避開呢D搞事既人, 希望佢大個會明白D啦。

其實係咁多個小朋友當中(包括樓下既兩位cousin姐姐同哥哥),佢應該係最林個個,次次搶玩具都吾夠人搶,而cousin姐姐始終都係大個人(五歲),所以更加吾夠人搶啦。 老公同我講,佢地而家成日都蝦Hannah, 搶佢D野玩,不過佢父母吾出聲,又可以點,都講過,養不教父之過,你既小朋友出到出面做D吾好既事,只會反應你點教你D子女,吾會話個小朋友,唉,我覺得佢地好可憐,咩都係利益行頭,不過一家吾知一家事,我吾理lu....最好吾好搞到我個女。 以前既我,仲會錫下cousin姐姐,自從佢D行為失當後,我真係將佢降低,我而家連講野都吾想同佢講,一吾中意就發脾氣,我吾係你既父母,吾由得你亂發脾氣,話完佢一餐佢就會話我會同番我爸爸媽媽講,即係想做25女,報吋,所以我都費事唗氣,吾想再做好人,自己湊好個女就算吧。 

而家Hannah既學習進度都幾好,老公話佢係99度已經差不多學識ABC同數字,不過我自己就未聽過佢講D數字啦,佢學野真係好快手,我前日同佢讀書,見到有蜜蜂,就教佢呢隻0翁0翁0翁,佢琴日拎起個本書,去到個頁,佢居然又記得個隻叫做0翁0翁0翁,真係好勁呀!而家又成日好好唱口,ABC首歌簡直就係飲歌,哈哈,個陣公公來NY,有時早上做運動,而家叫Hannah 公公點做運動架,佢又要搖下隻手stretching咁款,搞笑既係佢仲想學公公做掌上壓,不過當然,佢只不係爬係地下啦,好似break dance咁,好可愛! 

其他方面都OK,poo poo都算係學識係廁所度去,pee pee就未係好識住,不過都學習中,而食野方面,可能真係多D牙,所以而家可以食成一碗飯or麵, 佢吾會再比你餵,要自己吃,不過都算係咁,仲記得以前餵佢食野真係難過登天,希望keep住係咁啦(都係咪講啦!!!)係訓真係超級差,成日差不多訓著總會反抗一番,唉,希望大D會好D啦!!!

好期待佢地兩姐妹一齊玩既時候,到時我就一身輕啦(不過應該會好懷念呢D日子!)

同妹妹玩得好開心呀!


爸爸媽媽叫我錫妹妹,我會錫多D妹妹架啦


婆婆burp我......舒服哂!

我最中意就係睇書



 三更半夜食完奶,又眼訓lu


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

31 comments:

  1. Mrs. Wu, Hannah 真係超可愛, 日後一定是個好姐姐, 幫妳照顧 Emma

    ReplyDelete
  2. Hannah B d進度咁好, 好叻呀!
    又錫妹妹,媽媽可以放心la!
    Emma BB食飽又瞓,好可愛!
    Hannah B 一定要學識唔好比兩個cousin蝦,要識即時同女麻女麻投訴呀!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都吾知呀,我諗我地係度會好D,不過都吾係長遠計

      Delete
  3. hannah與虎為伍,真是要小心的,請99把二隻野separate開或多些請妳mom去看看她.

    ReplyDelete
  4. 介紹hannah看這片子:-
    http://www.youtube.com/user/LittleFoxKids/videos

    Website: http://www.littlefox.com
    Apple App Store: http://goo.gl/mNRi1
    Google Play: http://goo.gl/RaLSX

    ReplyDelete
  5. 好耐無黎探你了!
    見到最尾個張即刻笑左出黎,haaaaa

    ReplyDelete
  6. 其實hannah都幾乖,咁第日佢都唔會同細妹搶野玩ma

    ReplyDelete
    Replies
    1. 應該吾會,可能妹妹會搶贏,哈哈

      Delete
  7. cousin姐姐報串同你爸爸媽媽講.....佢都幾攪笑架喎,你爸爸媽媽又唔係佢爸爸媽媽,佢做咩要咁做.....好奇怪....@@"
    快啦,Mrs Wu,好快出獄 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係佢會同佢父母講,不過咁又點,我未驚過

      Delete
  8. Emma妹妹好可愛, 不過暫時妳覺得「(hannah) 佢點都係我最錫個女!」好明白, 我起初都係咁, 慢慢就會兩件都超肉緊架啦~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 可能而家成日對住個細女,搞到無時間陪Hannah, 我都覺得好內疚

      Delete
  9. Hannah面珠紅卜卜好可愛! Hannah係唔係好鍾意同妹妹玩架? 最希望佢唔好學bully Emma妹妹啦!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 妹妹未識玩,暫時都OK,遲下就吾知啦

      Delete
  10. Hannah b進度好好呀,佢已經成個家姐款識錫細妹呀 ^^
    又係cousin姐姐,就算佢父母唔理,爺爺麻麻都唔出聲嗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,係呀,所以都有D安慰!
      cousin姐姐脾氣好臭,就算人地話佢,佢會話番人,生番來架!

      Delete
  11. Hannah妳最錫個女,咁Emma呢@@
    Hannah個兩咁cousin咁衰㗎,妳奶奶睇到唔出聲阻止嘅?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,兩個都錫!!
      有時99要煮飯吾得閒睇住,我62睇又吾多理,不過佢地都係脾氣臭既人,我都係避得就避

      Delete
  12. 比我都寧願個女搶輸。
    最尾幅相EMMA好精靈呀, 仲單眼電我哋。 = )

    ReplyDelete
    Replies
    1. 輸贏吾重要,我係吾想佢比人蝦咋,同埋要識protect自己。
      嘻嘻,有無電暈你 ;)

      Delete
  13. My oldest is like Hannah. He usually doesn't fight back.

    I have learnt over the years to enbrace him as is. I know easier said than done :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. i just want her to protect herself.... hope she'll get better in the future!

      Delete
  14. 可以自己食成一碗好叻呀, 我仔只係開頭肯自己食幾啖>< 每餐餵成個鐘><

    ReplyDelete
    Replies
    1. 一時時啦,佢中意食既野就食得多....女人都係善變,哈哈

      Delete
  15. Mrs. Wu:
    ~我覺Emma出咗世之後, Hannah大個好多!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 吾知係咪emma出世,但我都覺得佢大個左好多!

      Delete
  16. Mrs Wu, 你幾好嗎?累嗎?好喜歡第一張相,好有姊妹情深feel ~ LIKE!:D

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都幾累呀,所以少左寫blog同回覆,有時間都想休息多D呀!

      Delete