Monday, February 3, 2014

必看


註:有少量恐怖成份,不過都係兒童適宜既

睇完記住比comment :D





:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

27 comments:

  1. 哈哈,個後期製作又到有 D 恐怖喎!咁啱影倒定係專登拍㗎?

    ReplyDelete
    Replies
    1. 下,真係咁恐怖咩??? 咁岩影到咋,哈哈哈

      Delete
  2. 真係比Hannah笑死!XD
    咁都比妳捕捉到,勁啊Mrs. Wu!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實係想錄下亞妹,點知呢個突然間爬出來, 真係幾得人驚 :))

      Delete
  3. 哈哈...配樂配得好, 造成有點恐怖感覺,,!
    Hannah 頭髮好濃密呢....

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我特登配樂比佢架,哈哈哈,唔係就無咁好睇

      Delete
  4. 唔制呀, 我又睇唔到喇, SEND條LINK嚟吖?我想睇呀。

    ReplyDelete
  5. 睇到喇!!!Hannah —出場笑C我!
    兩母女快D進軍娛樂圈啦,—個做女主角—個配樂 *^▁^*

    ReplyDelete
    Replies
    1. 哈哈,原來我都有份讚。 其實係擺係個女先咁有心機,其他我都懶得理

      Delete
  6. 好想睇,但我睇唔到呀><等我一陣換過部電腦試下先……

    ReplyDelete
    Replies
    1. 又會咁既? 有d 人就睇到,有d 就睇唔到。。

      Delete
  7. 超正, 不過點解唔搵返貞子o既音樂呀???

    ReplyDelete
  8. 開頭果幾秒都唔知咩事...之後我就狂笑啦~XDD

    ReplyDelete
  9. 不得了,真係笑c.......初初我有少少驚...以為係恐怖嘢...加上燈光效果,Hannah 出場果秒...我以為係小動物添!XXXD

    ReplyDelete
  10. 新年流流攪D"恐怖"野出黎嚇人O既~ 好好笑

    ReplyDelete
  11. 嘩哈哈,超正,真係笑左出聲 XD
    Hannah b出場真係爬咁慢定後期製作架?同埋你最終用咩software整架?

    ReplyDelete
  12. So funny! Initially, I thought it's a puppy!

    ReplyDelete
  13. 我又睇唔到啦><
    好彩我已先睹為快啫:p

    ReplyDelete
  14. 好好笑呀,Hannah爬爬 + 你d 恐佈音樂,好配呀,笑左////

    ReplyDelete
  15. Mrs. Wu,
    -可能hannah大個咗睇返依段video 會唔知有咩特別. 但我哋依代, 實會知負子齣戲. 所以Hannah 無啦啦爬出黎, 啲頭髮仲cover晒面, 真係笑到我吖! 但又會咁啱比你影到

    ReplyDelete
  16. 哎呀~笑死我!!! 我响公司笑到我啲同事以為我傻咗=))=))=))=))

    ReplyDelete