Monday, February 10, 2014

哎呀哎呀,近日真係好好好懶,無update了很耐了! 因為仲係work from home, 有時間都想休息下,寫blog就待慢了! 不知不覺Emma BB都已經兩個多月,其實平日佢都十分訓得,所以我都可以好優閒。不過我都係吾讚,佢地個個都好小氣! 關於介夜奶,其實無特別幫助架,只不過係比個schedule 佢,最後餐奶就幫佢教到大約11點幾食,所以佢食完就可以訓到六點幾,而家日漸大,就將佢十點幾食,有時都可以訓到7至8點,當然佢都有時失手,但我夜晚就吾再餵奶奶啦,吾想佢慣左! 開始時好難,因為佢實在訓得,次次奶同奶之間清醒時間好少,所以有時8點幾餵佢,佢都訓左,叫醒佢又好似好慘,所以個排佢晚上吾訓,要hea到成兩點先食奶覺覺豬,不過經過我地調節,同埋晚晚8點就叫醒佢,所以佢10點多就會好累好累,咁就食完奶訓了! 其實之前講過佢食奶好差,吾知點解好易噴奶,所以次次食奶都好驚,時間耐左,覺得係因為佢成日都郁身郁勢,一郁咪嚇囉,所以食奶時要夾住佢,吾比佢郁! 佢....真係成條蛇一樣!不過而家最大問題,係佢面上既ezcema好似都無點退,雖然醫生話會好番,但見佢面上起哂紅粒粒,好肉酸呀! 話哂都係女仔....吾知有無媽媽比下意見呢? 

講完呢個細,講下個大啦! 佢呢排都係咁啦,次次訓覺..都係差,食都係一般,而家要用藥粉比佢傢先可以去poo poo, 不過起碼佢吾會喊到好可憐先啦。 而家開始介片,教佢去pee pee or poo poo要出聲,雖然佢都吾多出聲,但我次次食完lunch, 就叫佢去廁所poo poo, 當然吾係次次都有啦,但起碼都叫做成功既half, 哈哈! 吾易架,要陪佢痾,又要佢肯坐....而pee pee應該都OK,都係定時定候湊佢去痾,遲下應該都OK了。 雖然未係十分成功,但起碼都離成功不遠,哈哈! 而坐係度pee pee, 佢成功pee時(聽到水聲),佢就會同我講叻叻,哈哈! 好搞笑! 希望可以keep住係咁啦! 

奉上數張相片,費時你地掛住佢地,嘻嘻嘻!




偷左lala幾張相....我地去左食buffet, Hannah見到cotton candy超興奮!不過吾多中意食,哈哈!




:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

43 comments:

  1. Eczema 真係好煩!有人話媽媽介口(餵人奶的話)/轉 formula 有用。我好多嘢都試過,介口,轉洗衣粉,揸 cream, 開放濕機, 勁抹䴤,嚴重時揸 hydrocortisone... 仔仔塊面自己慢慢好,不過依家佢成日腳仔痕痕,日日要同佢修甲防止 "r" 損。我都想揾方法斷尾!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 聽人講隻rosebud幾好用,打算試試,有人又話飲coconut water會好,你都可以試下呀!

      Delete
    2. 我睇過一個人氣blogger出嘅書,話浸芫茜水醫好個仔超勁濕疹,不過上網睇都有人話唔work,但如果都係天然野,不防一試呀~

      Delete
    3. 記得之前聽人講過話椰子油好喎。芫荽水天然野,可以試吓喎!

      Delete
  2. HELLO EMMA B,乜你大個咗咁多嘅?
    噴奶。。。。。個場面係咪好轟動架?
    你話你哋啲媽咪幾勞心勞力呢。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀lala ee,我食奶架ma, 嘻嘻嘻.....
      佢噴我都好驚,不過無計!
      唉,做媽媽真係好Q忙!

      Delete
  3. 你女女好叻可以介夜奶
    我的LO8個星期大了 有時候會醒兩至三次
    她是FF也有小小constipation, 我比infant's friend 她食 it works, 但唔知NY 有無得買

    ReplyDelete
    Replies
    1. 亞女都係小氣之人,講完佢就夜晚醒,不過抱陣又訓番,以後都唔講佢d 野

      Delete
  4. 帶住兩小寶貝真忙碌,好在可以work from home,係temp定perm架?

    ReplyDelete
  5. Mrs Wu你仲放緊產假梗係休息緊要啦,不過算你啦,知Hannah & Emma多fans都post下相幫我地止渴 XD
    兩個月就戒左夜奶仲可以瞓到咁長時間,真係叻叻,Emma b要keep住乖乖豬呀~
    咁橋,我地最近都去左食buffet(肚B唔洗錢,衰佬話3歲前要去食多啲 XD),不過我淨係畀啲包肚B食,我地就大魚大肉 ;P

    ReplyDelete
    Replies
    1. 點解比包 only? Hannah 都係唔駛錢,不知幾多選擇,佢唔食我又唔駛怕,哈哈哈

      Delete
    2. 因為唔想佢咁快食咁重口味囉XD
      不過我認我係嚴啲嘅,我奶奶都有畀朱古力肚B就試下,我最多畀啲冇咁濃味嘅野食架咋

      Delete
  6. 兩姐妹好叻,一個已介夜奶,另一個離戒片不遠矣!
    嘩,仍未放完產假? 香港只得10wk,US的長d嗎?有pay的嗎?
    上次介紹買果款粉紅色盒的cream NY有買嗎?原來香港無停售,我屋企附近商場的藥房仍有得買呀。如果你要,我可以幫你買,給我NY朋友帶給你,她都係住Bklyn,3月回香港/China玩呀。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 一d 都唔叻,仲好衰,哈哈!放假無錢架,不過當休息下囉。 暫時唔需要住,不過都多謝先

      Delete
    2. 放產假no pay,US 既婦女勞工福利咁差的嗎?

      Delete
  7. 多謝你咁忙都上嚟SHARE~~EMMA真係好瞓得!HANNAH大個咗,又靚咗呢,我諗佢應該咁叻應該好快戒到片片~~

    ReplyDelete
  8. 依張真係影到hannah大個女左好多呀! 唔知係咪心理作用, 總覺得個細一出世, d家姐哥哥就馬上成熟大個好多咁!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都覺hannah 大個左好多!但都只不過係一個一歲多既0靚妹,哈哈

      Delete
  9. 有得WORK FROM HOME真係好, emma BB 都算鍚住你, 夜晚肯乖乖訓覺~~~~gdgd~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. Temp 咋, 好快返工!
      都係咪講,佢地好小氣

      Delete
  10. Mrs. Wu, 揍住兩個bb, 真會忙到c....不過 hannah 好定性, 而emma 就好乘巧, 無扭計扭抱....妳有福哩 !!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢要人陪傾計架,不過我都想陪佢多d, 但有個 hannah 已經擺哂我地 d 時間

      Delete
  11. Replies
    1. 哈哈,我雖然唔好,但又不知於覺得難食既 :P

      Delete
  12. 你好叻呀,又做嘢又揍住兩個咁細個嘅BB。

    ReplyDelete
  13. 唉!做阿媽真係好辛苦呀!我試過一次都怕怕喇!
    加油呀!你兩個囡囡咁可愛,辛苦D都值得嘅!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 所以寧願返工,仲可以吞pot 下,哈哈,做亞媽就只可以 24小時 on call

      Delete
  14. 好野,miss u so....見你更新,真好,heehee^^
    cotton candy,我見到都開心啊,可想像到hannah 有幾興奮呢 ^^
    Emma 好乖呀,成日訓,其實 new born 真係要訓多d,聽人講訓多d 會肥 d 架 ^^

    ReplyDelete
    Replies
    1. 嘻嘻,我懶嘛,其實可以 update 得快d....... 我都掛住你地架!
      佢個日真係好興奮,係咁望住人地個cotton candy.... hehehe

      Delete
  15. Hannah要食藥粉先可以去poo poo?驚唔驚食慣左呀?
    妳老公剃左鬚呀?後生左好多喎

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都唔想比藥佢,但唔比佢又痾唔出,好麻煩。
      哈哈,多謝讚我老公,佢有無鬚我都咁中意 嘻嘻嘻

      Delete
  16. Mrs. Wu:
    ~你照顧兩個, 都唔容易!!
    ~hannah and Emma, 兩個都好女仔樣!! 大個會好靚女!!

    ReplyDelete
    Replies
    1. 而家d 人話佢似爸爸,希望大d 會轉番似我啦,嘻嘻

      Delete
  17. 初生BB介咗夜奶就好湊好多。。。你一人分做三個角色,梗係忙碌啦!你有時間update已經好叻喇

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我成日偷懶架,一日訓成幾十個鐘,補番之前陀b 無得訓既慘狀,哈哈

      Delete
  18. Emma looks like your husband!

    You are done with your 12-week maternity leave?

    ReplyDelete
    Replies
    1. Yea, everyone says the same..I hope she will look like me in the future haha
      Almost done..... will miss my two kids again

      Delete
  19. Mrs Wu, 早呀!你要湊兩個,又要爭取時間休息,可以打到blog邊算懶?小高就...真係懶la :)

    ReplyDelete