Friday, February 14, 2014

恨女

前幾日去左老公cousin個仔生日,好多小朋友,不過大部分都係男,佢地見到我個女,好似兩眼發光,真係咁恨生個女咩? 係咁話Hannah好得意,好靚,好叻......ummm......佢一時時啦,不過我都係為女而發狂,哈哈哈! 

hello 姨姨,仲有幾日我就3個月大啦! 我而家識食,訓同痾,不過有媽媽陪我玩我都識得笑,嘻嘻嘻!我而家叻叻,仲識食手指, 食到jap jap聲tim呀 :P




Hannah: 媽媽,我想大個做太空人
媽媽:好,咁你實習下點做先啦 :))



:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

26 comments:

  1. EMMA B,你識嘅嘢同我識嘅一樣喎。
    好呀,HANNAH 做第一個香港太空人,為港爭光。

    ReplyDelete
  2. 通常吃不到的葡萄是酸的,哈

    ReplyDelete
  3. 我都係鐘意生女多D.....聽話易教D !

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我覺得都係,但又怕比男人握,做人亞媽什艱難

      Delete
  4. 通常身邊都係仔就恨女架啦~ 不過Hannah b咁可愛又真係引到人雙眼發光o既 XD

    ReplyDelete
    Replies
    1. 其實女真係sweet d, 肚b 都好可愛,好期待佢地雙妹嘜見面,好難得兩個係blog 度識個女又係同一日出世

      Delete
    2. 我都好期待呢,唔知兩個見到會點呢 ^^

      Delete
    3. 下次比多D肚B D相hannah睇先,嘻嘻

      Delete
  5. Hannah b 為女性增光喎!做太空人!

    ReplyDelete
  6. 我真係中意囡~ 乖架嘛!!! 你兩件都好可愛 :)

    ReplyDelete
    Replies
    1. 佢地唔發脾氣就可愛,嘻嘻!
      哈哈都好可愛,希望可以快d 見面

      Delete
  7. 仔女都可愛!!不過生左仔又會想要女嫁
    HAHA

    ReplyDelete
  8. 女更係好喎,你生左兩個女真係好幸福架

    ReplyDelete
  9. 其實我最羨慕見到Hannah呢個年紀小朋友,最鬼得意!

    ReplyDelete
  10. 你生兩個都係靚女, 梗係多人羨慕啦!

    ReplyDelete
  11. Hannah同Emma都咁得意,羨慕都真係好正常 :-bd

    ReplyDelete
  12. 恭喜Hannah媽呀,好羨慕呢,兩個女女, 我同你一樣,都係為女發狂架~~~
    冇見Hannah b幾個月, 大個左好多, 同埋好靚女呀!

    ReplyDelete
  13. Girls usually aren't as busy, so it's easier to raise them.

    But girls are usually very sassy, so just another kind of pain.

    ReplyDelete
  14. 無計啦!Hannah同Emma都咁得意、乖巧,實多人鐘意!講真小高未見過佢兩位小可愛都好喜歡她們呀!
    而且生女真係開心d,女仔嗲d又顧家,仲可以同佢o也扮靚靚,齋諗都開心!YEAH ~

    ReplyDelete
  15. hehe, 生女真係幾開心, 睇+揀bb衫時尤其爽YY~~~ XD
    同埋女仔點都較嗲, 個感覺係sweet d架

    ReplyDelete