Monday, February 17, 2014

靚衫

有兩個女既好處就係可以扮靚靚,係,雖然係貴左少少,但我覺得扮靚真係值得架!

買左呢件比 hannah,  不過下身襯咩好呢?



仲有好多靚衫,不過買唔起lu....... 同大家分享下就ok.....







:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

25 comments:

  1. 呢條裙襯碎花襪褲同埋漆皮辦帶鞋已經好靚啦~
    你說得對~我而家扮靚靚d錢都花晒係個女身上lu~
    同佢扮靚仲開心過同自己扮靚~~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都係,已經好耐無買過衫比自己,哈哈!自己扮吾扮靚都無所謂

      Delete
  2. 簡簡單單襯襪褲已經好好睇, hannah emma d 衫可以一齊著, 慳番D $$可以買多D衫=P

    ReplyDelete
    Replies
    1. 都係既,不過要大D先..而家Hannah D 衫好多都吾岩妹妹著,因為佢地一個出世夏天,一個冬天,時間吾岩呀,不過大過D應該size可以好D

      Delete
  3. D小朋友衫真係好靚,如果我係妳件件都想買

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都想呀,不過再咁買落去會破產,哈哈!

      Delete
  4. 兩個女BB扮完靚, 便到 Mrs Wu 扮靚靚...!!

    ReplyDelete
  5. How about with leggings? I really like the 2nd one. Where did you get it from?

    ReplyDelete
    Replies
    1. what color leggings? i am debating.....
      I bought it from Zara....quality is not bad but not cheap either..but you can return it for free hehe

      Delete
    2. Take a look at these: http://www.hannaandersson.com/style.asp?from=SC&pcid=56&styleid=41164&simg=41164_990.

      I am too cheap for Zara.

      I love dresses from Tea Collection but have yet to buy anything from them.

      Delete
  6. 條條都好靚!你係咪買咗第一條比HANNAH?
    你哋個個都肯徙錢幫BB扮靚,我諗住用條毛巾包住佢咋。

    ReplyDelete
    Replies
    1. 係呀,買左,諗緊點襯先好.......
      到你個B出世就吾係咁講啦

      Delete
  7. D裙仔真係好靚! :)
    細個屋企人會買姊妹裝比我同家姐,通常著完自己嗰件,幾年後佢哋又會攞番家姐嗰件比我著XD

    ReplyDelete
  8. D 衫仔好靚呀!好在我個係仔,如果唔係我實破產!

    ReplyDelete
  9. 女孩子的靚實在太靚,買極都有,咁靚,難怪令媽媽愛不釋手!

    ReplyDelete
  10. D3仔真係好靚,會想要曬嫁WO

    ReplyDelete
  11. 好靚呀,件靚衫連埋裙,咁簡單襯番leggings或者襪褲就已經索到爆啦!
    有冇大人款架?整番套做孖公仔啦 :)

    ReplyDelete
  12. 好靚呀,而且好可愛,BB 女的衫仔裙仔真係特別得意的 ^^
    襯襪褲仔啦,好可愛呢

    ReplyDelete
  13. 衫仔裙仔真得意,唔好買啲貴嘅,佢哋又快趣唔啱著,有啲平平哋都好得意架,你有冇去Century21呀?

    ReplyDelete
  14. Mrs. Wu:
    ~我覺女仔啲衫, 多花款啲!!

    ReplyDelete
  15. 女仔衫真係靚好多,好彩你兩個都係女可以一個接一個咁著

    ReplyDelete
  16. BB女的衫真是好靚, 好cute~~

    ReplyDelete