Monday, December 28, 2009

又要返工啦~

感冒未清之下又要去一連串0既party, 真係好累~ 又係星期一﹐ 希望可以多多休息﹐ 唔想由2009病到2010呀~!!! 己經病左差不多有成個月﹐ 唉~ 唔好咁對我啦!!!!

今個christmas真係好累! 基本上由24晚開始就打MJ打到星期六晚﹐ 當然有返屋企訓﹐ 但連續打幾晚通宵MJ真係想死﹐ 不過其實我又唔打MJ﹐ 係佢同
佢D 朋友打﹐ 佢又唔想我自己一個﹐ 所以我又要去。其實有時都幾討厭﹐ 因為我無野做﹐ 只可以訓同傾計! ﹐ 不過算啦﹐ 都唔係可以玩好多年﹐ 結婚之後都無機會啦﹐ 哈哈!! 不過可能都係因為咁﹐ 所以個病都無咩起息。。唉!!

christmas 正日去左 see Avatar! 我地買左3:00﹐ 不過2點前就去到﹐ 好彩咋! otherwise 就好多人排隊﹐ 我地去lincoln center 間imax, 我好中意個到因為個screen實在太大﹐ 好正!! 所以一定要坐係最高個行~  真係唔錯! 雖然好多graphics, 但係D graphics 真係好正! 仲有D 3D真係好真!!! highly recommend~~~~ 之後食完飯就去左 rockafeller center 睇樹﹐ 雖然係無咩氣氛﹐ 但好過無啦~~~~ 只要同
佢一齊就開心! 嘻嘻!

今年同朋友又有個christmas party, 其實本來幾開心﹐ 不過病病地真係有D辛苦~ 我地年年都有交換禮物﹐ 今年我個christmas gift 好特別﹐ 哈哈!!! 本來都expect 有D野﹐ 點知又比人玩野!!! 我個little brother 今年又抽中我﹐ 我開頭都唔知﹐ 見到我份gift得一張爛紙真係唔知好嬲定好笑﹐ 開左之後原來係一張metrocard, then我就知一定係佢玩野! 因為
佢之前扮問我想送一份gift 比一個人﹐ 咁我又唔識佢就是但比個answer佢, 我又唔知點解會講metro card, 不過係真係有用﹐ 但係。。。。。真係好搞笑!!! 比佢激死我!!!!!

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

3 comments:

  1. haha...the surprise is metro card.
    It's a good idea. I can think about it for next year
    [版主回覆12/28/2009 23:53:00]haha yeah....such a surprise lol

    ReplyDelete
  2. Avatar的確很好 但有些傷感o 因 在看Avatar中, 我想起八國聯軍和鴉片戰爭...
    [版主回覆12/29/2009 23:07:00]really? i didn't think of that....

    ReplyDelete
  3. 實是反戰 有人指是以 American Indian為背後的故事.. 理論上, 山是用magnetic field 吊起 強大的magnetic field可destroy人類的haemoglobin  那場入侵戰 在地上的人在地上走, 很不安全...
    [版主回覆12/30/2009 00:42:00]yah..people think the story is based on American indian... i enjoy it not only the graphics, but also the meaning of the movie..

    ReplyDelete