Thursday, March 28, 2013

子女好與壞,在乎溝通與關懷

其實我既生活都幾悶,日日都係返工放工湊B,就算weekend有時都係咁。 我地放工之後就會係99度食飯,不過最吾中意就係見到我老公細佬個家人,佢地成日扮哂野,又話自己幾窮幾窮(但身上既係prada, burberry...我真係好討厭人地扮窮) ...又話自己份工好辛苦呀,而我琴日都係同99講兩句啫,因為都成8點,我又肚餓,幫手開飯時問下佢兩個係咪返黎食飯,咁我99就話係呀,返緊,都吾知咩工黎既,成日都咁多野做,blahblah,又話個女既要開OT,補番之前早走既時間,咁我咪話(當普通conversation咁),佢地係銀行做,做耐D咪有commission攞啫,跟住我就開始比99轟炸,話,邊有commissions攞下,而家佢地份工係一個收入架咋,個老細又做C人,無野做都吾比人走.....blahblahblah, 我心諗,有邊份工吾係咁? 同埋,你自己之前早走,咁be fair你梗係要開多幾個OT架啦! 好明顯,我99係好buy佢地兩個,我就真係吾buy啦,佢地兩個好奸架,係後面做過D咩都吾知。人心隔肚皮,佢地吾係我自己屋企人,我點都吾會信。 我好吾中意另一樣野係,佢地次次返親黎,都吾會幫手開飯,就算點遲/都好啦,兩個翹埋雙手等食,飯呀碗呀fork呀,無樣野係會幫,食完拍拍pat pat就走,我真係覺得,喂,我同99吾係工人,99都已經煮完,仲要人地serve,  99願意,但我吾願意湊多兩個大人囉,我覺得佢地好懶同stupid.  跟住,話個女學校老師吾識教,我同我老公都費時出聲,咩係養不教,父母之過,你地自己吾好好教好自己個女,仲要話人地教吾好自己個女,咩係以身作則? 佢地好明顯係一個吾好既榜樣啦,咁懶,個女食飯,又吾會好有禮貌叫人,跟住好多時就只會抱個細仔返屋企先,等99食完同佢上去, 有時見到佢個女好可憐咁等,我真係覺得佢好慘呀!佢一心等自己父母返屋企,但點知父母都吾點理佢,最關心就係,做哂功課未?有無食菜? 究竟有無真係打算關懷自己個女架?


我同老公係搵錢吾多,但我地知道一個道理,你想你將來既小朋友點對你,你就要點對你自己既小朋友,將心比心,你都想你父母spend多D時間同自己一齊啫! 


吾好意思,好多悶氣,真係不吐不快架! 如果吾係我需要99幫我湊,我一定吾會同佢地同枱吃飯。  我老公之前見佢地話個女點點點,都會出聲,之後我返屋企就話佢,佢地點教女佢既事,你講既野佢地又吾中意聽,咁下次咪鬼講咁多野啦。 我知,佢係好心想教好佢個niece, 但既然人地有自己個套,咁就吾好多出聲啦,好彩而家佢都少出左聲,費時唗氣  

我自己覺得,小朋友既童年係好需要父母,我同老公吾可以日日陪住個女因為要搵錢既關係,但我地都會將所有自己其他時間放係個女上。 子女好與壞,在乎溝通與關懷,我自己就好buy, 你地又點睇?

:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

22 comments:

  1. For me, the fondest memory of my childhood was to read with my mom :)
    [版主回覆03/29/2013 05:16:25]good...at least you have a memory with your mom.....i'll try to be a better mom to make my baby have a happy life

    ReplyDelete
  2. 我 都有 見 過 有 人 成 身 名 牌 但 周 身 債 架 ...
    你 講 得 0岩 , 有 時 好 心 做 壞 事 講 多 錯 多~
    我 都 覺 得小 朋 友 0既 童 年 會 影 響 到 佢 0既 成 長 ~小 朋 友 都 係 學 大 人 ...有 教 養 0既 父 母 通 常 仔 女 都 一 樣 ~
    [版主回覆03/29/2013 23:09:32]我吾敢話我自己好有教養,但起碼由細到大我父母都會有耐心咁教我同家姐,為我地鋪條好路。 我吾係要個女做president又或者好勁既人,最重要對得人住,吾好埋沒良心咁就已經夠。

    ReplyDelete
  3. 算啦, 真係好難同咁多人都夾到, 聽落反而妳同99關係ok喎, 已經好難得啦! 第時佢地個女長大學壞, 妳都冇得理得多, 繼續做好自己本份就夠!

    最後, 非常覺得教養比$$$同名牌都重要好多!!
    [Yan回覆04/04/2013 17:01:39]算啦, D衰佬邊有咁好心機睇我地打咩丫, 我個blog寫乜老公都係一樣唔知的
    [版主回覆04/01/2013 23:34:46]所以呢個blog只可以比blog友睇,比我老公見到就打C我,講咁多壞話,嘩哈哈
    [Yan回覆04/01/2013 23:02:15]妳好叻呀! 其實將個衝突位轉移左咪好囉, 否則真係好難合作照顧BB呢! 同埋真係有咩就寫出黎呻下囉, 真係會舒服好多呢
    [版主回覆03/29/2013 23:44:10]其實之前同99有衝突架(未一齊住之前),不過而家要比亞女佢湊,我就隻眼開隻眼閉,中意就講句,吾中意咪吾出聲囉。
    [Yan回覆03/29/2013 23:12:18]衝突位唔係妳同99相處之間, 而係對其他人睇法, 都算易handle啦!
    同埋難得妳老公對教養小朋友都有自己心得, 要繼續加油呀~~
    [版主回覆03/29/2013 23:07:39]你係咪睇錯左呀?我99係想話我知佢地兩公婆好辛苦,blahblah.....是但,佢地兩個既事我都吾想理。
    係呀,我老公成日話,搵錢吾難,但要得人尊重就難,有D野係無價架

    ReplyDelete
  4. 佢哋扮窮目的係咩?
    一講起老公屋企人啲衰嘢, MRS WU 你知我實企喺你嗰邊啦。
    係呀, 我哋細細父母都好多時間陪我哋, 所以關係好好。第時 HANNAH 都會好黐你, BONDING 好重要架。
    [冬日 Winter回覆03/30/2013 00:05:25]好彩我女細時, 我和家人好少回亞媽家中食飯, 全是我自己揍番....
    所以現在女兒仍好黏我......
    [版主回覆03/29/2013 23:42:54]佢知架,不過咪話佢地做咩吾理得咁多,算啦,佢地做咩都吾會覺得係問題
    [Annie回覆03/29/2013 23:37:07]咁你有無係99面前篤爆佢地有$買名牌?
    [版主回覆03/29/2013 23:04:47]扮窮等99可憐,咪吾駛比錢佢湊BB囉,真係好cheap!
    哈哈,我知呀,因為你dondon個邊D人都係咁

    ReplyDelete
  5. 教小朋友, 身教幾時都最緊要...
    人在做, 天在看. 最緊要過到自己良心果關...人地做乜, 真係控制唔到囉...
    [版主回覆03/29/2013 23:06:00]無控制呀,所以我咪叫我老公吾好出咁多聲囉,費時又比人話我地吾明架啦。 我都係做好自己本份就算

    ReplyDelete
  6. 嘩,十元美金=八十元港幤呢,扔了太可惜!
    可能香港流行唛印花都要,7-11/ OK/ 惠康/百佳,每次有新的,就算自己唔要,幫朋友同事要,我都会同一仔爸講幫我留起(好彩無嫌我煩),訓練有素之下,有時入油佢都会留意入油站有什么優惠!为了不再比你老公激c,你可以考慮好似教Hannah B 咁訓練你老公,當然教Hannah B 時是温柔细語,但訓練你老公時可以声大夾恶,免得他左耳入右耳出!
    [版主回覆03/29/2013 23:13:33]真係激C左我架,而家又要再努力搵靚deal, 哈哈。
    佢吾會聽我講野架,我都費時理佢

    ReplyDelete
  7. 自從做人父母后,又在公司聽個同事講她哥嫂極嚴重重仔輕女后,对你叔仔兩公婆的行为好反感>_<最可憐既係小朋友,嚴重影响佢地心智發展-_-||而我们又愛莫难助-_-!
    [版主回覆03/29/2013 23:49:03]我係愛莫能助,我都要湊自己個女,無時間理人地個女呀。既然佢地自己覺得咁樣OK咪得囉,我地身為人地既哥嫂又點可能比意見呢(最大問題佢地係吾會聽人意見,哈)

    ReplyDelete
  8. 同意你講法,小朋友成長係由父母去做好,唔係學校。

    我都係要搵錢,所以無奈要請工人,但唔係返工時間我就會陪阿囝,我都唔知自己識唔識教囝,但我會放哂時間係佢身上。
    [版主回覆04/02/2013 01:10:25]因為D人怕煩,唉,我聽到都覺得心酸!我老公就係一個人板,都係細個比人地湊,所以佢一定吾會比自己個小朋友比人地湊囉(除左返工日子例外啦)
    [嘉路回覆03/30/2013 11:45:13]我都有朋友送bb去澳門,俾婆婆湊,倆公婆就係香港。

    其實我都唔明,點解佢地會咁做,一星期一次接bb返香港,我都明白要搵食,但一星期只見一次,實在太少。
    [版主回覆03/29/2013 23:52:46]我覺得肯放時間落去自己子女度已經係好事,我知有D人會生完將個BB比人湊(係直頭送番大陸),為左生活真係可以咁? 大家一齊努力啦,我都吾知自己識吾識湊,但我地有心BB feel到架!

    ReplyDelete
  9. 妳老公屋企人咁似我老公屋企人既
    老公D兄弟姊妹又係唔會幫手開飯翹埋雙手等食,每次只有我同弟婦幫我99
    我老公個家姐又話自己搵得少,但又搵身名牌,出街食飯唔俾錢,每次一定係佢D細佬請埋佢(包括我老公)
    [版主回覆04/02/2013 01:08:50]愛C你呀OLI
    [Oli回覆03/30/2013 22:27:59]妳係度呻啦,我都會一定撐妳
    [版主回覆03/30/2013 00:57:19]咦,咁都好喎,有個人同你一條船,你就好,我只可以係度呻,好彩老公吾睇我blog啫
    [Oli回覆03/30/2013 00:08:11]哈哈,多謝妳
    不過我會係blog度寫,因為我老公會見我blog,而且我絕少係佢面前講佢屋企,我只會同我弟婦互呻的(因為我地好fd的)
    [版主回覆03/30/2013 00:04:08]所以如果有一日你又呻你老公個邊D人,我一定撐你架!其實我覺得,咁大個人仲要自己亞媽幫咁多,我覺得好醜囉。

    ReplyDelete
  10. Mrs. Wu 妳說得對, 想子女行一條好路, 就要自己以身作則, 多點關懷, 多明白子女想法...!
    [版主回覆03/30/2013 00:05:00]我未必可以百份百做到,但我要努力做好媽媽本份,教育小朋友

    ReplyDelete
  11. 子女好與壞,在乎溝通與關懷: yes, my parents were very busy when i was young. We had helpers at home to take care of us. But when my parents had time, they would spend time with us.
    [版主回覆03/30/2013 04:26:03]it's understandable to have a helper to help out during the day.... my parents did spend time with us too when we were little

    ReplyDelete
  12. oh, just wondering. You think their Prada etc. are real?
    [版主回覆03/30/2013 05:02:34]haha...good question...i never paid attention

    ReplyDelete
  13. Hannah有你地咁識諗既父母真好
    [版主回覆04/02/2013 01:08:24]我有時都好naive架,不過日日都學緊野,希望自己會係一個好媽媽啦

    ReplyDelete
  14. 我都一定會放晒係子女身上,同埋身教真係好重要...
    有錢真係唔係大晒,搵到錢,個仔女學壞左或者變左港童...或無自理能力
    咁有咩意思...
    我見太多細路仔係咁..真係怕怕...
    希望我地大家都做好呢份工啦...HAHA
    [版主回覆04/02/2013 01:07:40]完全認同架,其實就算academic上小朋友點好都好,如果自己無修養,都一定吾得人中意,定係而家既家長覺得,生得出比學校湊就要學校take responsibility???
    [小東回覆03/31/2013 08:58:55]仲有好多人大安旨意要學校老師教好個仔女...我覺得真係好奇怪....
    其實個仔女好定壞真係好睇個父母點教

    ReplyDelete
  15. 父母真係要做好榜樣, 身教比言教更重要呀
    [版主回覆04/02/2013 01:05:59]我都希望自己做好本份啦

    ReplyDelete
  16. 好認同,其實生得小朋友都預左會少左自己私人時間啦,生完又唔理當初點解要生呢?
    其實佢地除左唔理個小朋友,其實佢地個行為都教(壞)緊小朋友囉
    [版主回覆04/02/2013 01:05:30]係架,所以大人都要做好本份,我叔仔有時講埋D 粗俗語,好似 piss off 呀,shit呀咁,個女係面前都照講,佢而家5/6歲,學野就係呢D時候,有時佢會問,咩係piss off呀,我都吾知點講.....

    ReplyDelete
  17. Little Panda MommyApril 1, 2013 at 12:00 AM

    好認同呀!你叔仔個女真係好可憐,可惜唔係她父母,真係講完都無用,傷感情又幫唔到她。見到她咁,真係好替她心痛。小朋友真係最在乎父母陪自己的時間。
    太多呢類"學校教唔好我個女"的父母,真係生出來等人湊又等人教,事不關己咁款,生小朋友出黎為乜?
    [版主回覆04/02/2013 01:02:58]呢個問題我都諗左好耐,不過都係無答案,哈哈,因為大家既思想吾同,所以好難去研究,而且我99又吾介意,一個願打一個願捱就係咁既道理喔

    ReplyDelete
  18. 絕對認同父母身教真係好緊要!
    [版主回覆04/02/2013 01:01:23]希望大家努力做好自己本份啦!

    ReplyDelete
  19. 非常同意~身教真係好重要! 你叔仔個女真係好慘,爸爸媽媽成日唔理佢
    [版主回覆04/03/2013 04:16:34]佢由細都係99湊大,所以我相信大個左都吾會好痴父母。佢地自己攞黎架,吾好怨天尤人

    ReplyDelete
  20. 父母唔做好榜樣... 第日佢地就知...
    [版主回覆04/03/2013 05:25:37]我都覺架,我同老公background好吾同,可以見得出佢同我既家庭方式有分別,但我地大家都有共同目標,就係教好Hannah, 所以應該大個時Hannah B都吾會太差既。

    ReplyDelete
  21. 的確身教比言教重要,盡可以多陪小朋友,不過...現實歸現實...為糊口無法子!:(
    [版主回覆04/05/2013 01:26:08]所以返工唯有自己湊,到weekend就一定自己湊,比多D時間落去照顧BB

    ReplyDelete
  22. Mrs. Wu,
    -仔女都係要自己教, 學校....就算名校, 都教唔得幾多. 品格和修養全是父母行為感染㗎!
    -你叔仔, 就係依賴成習慣, 連下一代都依賴晒比人楱, 你叔仔佢哋成日講出負能量出黎, 生活都唔會開心, 小朋友雖細, 但識聽咩係好定唔好. 影響小朋友心志成長㗎!
    -仲有呀! 好多嘢都係成正比, 你叔仔咁唔關心自己啲小朋友, 啲小朋友feel 到㗎! 將來你叔仔老咗, 唔好呻啲仔女唔理佢哋呀! 因你叔仔d小朋友都未曾比人關懷過, 長大咗點識關心返人喎!
    -我其實好明白你感受, 我屋企都有依d人, 又係成身名牌, 自己出去置埋業, 都返屋企呻慘, 工作唔愉快,同冇錢, 仲要係咩都要人幫. 仲要我出埋手幫, 幫完唔會講聲多謝㗎! 但最幣我父母好buy.完全唔覺有問題. 所以我而家好知你感受.你即本係blog 呻下, 個心會開懷d
    [版主回覆04/05/2013 01:33:42]原來都有人同我差不多situation, 不過我個D吾係我屋企人,係我老公屋企人,所以有分別。如果個個係我家姐,我一定會話佢架。但因為而家個個係老公既人,所以我吾會出聲。其實真係好多謝你同其他blog友成日聽我呻,有時同老公講,佢又話吾想聽,咁吾通同hannah講咩?更加無可能,所以blog真係一個好好既地方比我呻訴下,就算無用,起碼自己心情舒服D架。 其實佢地養成咁,最主要都係太依賴99,覺得有咩事都有99湊,咁仲邊駛獨立。 算啦,一個願打一個願捱,吾恨得咁多架啦!(其實我都吾係太恨,我寧願BB痴我地多D好!)

    ReplyDelete