Wednesday, October 1, 2014

第一次返學



今日10月1號,係我屋企隻 hannah 豬第一次返學。 未去之前都好calm,  好淡定,湊佢返學之前已經洗哂腦,話返學好好玩,好多小朋友一齊學野,搭車個陣仲好好奇tim,  一去到,見到老師都無咩野,仲叫老師morning,  入到課室,可能見到另一個小朋友喊,所以佢開始驚,係咁抱實我,好好奇係咩地方,不過點解釋都好,佢開始狂喊,但我又唔可以留係度,唯有忍心d,  有個老師抱起佢我就快快地走,唉!我個心真係酸哂,但無辦法呀!之後11 點左右打比老師問佢hannah 點,佢就話我走左之後就喊左成半個鐘,食少少野,不過緊張一濟癩尿,醜怪,好彩今日係半日咋,如果唔係都唔知會點,不過我相信佢地會handle 度既,始終辦學校嘛,同埋hannah 喊都好正常, 希望明天會好d啦。 

Hannah b,  加油!!!


:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

20 comments:

  1. Hannah加油!!!

    希望佢可以快D適應學校生活吖! :-bd

    ReplyDelete
  2. 通常都係一個喊就攪喊哂。Hannah 大個女,成個學生妹look,點似兩歲人仔呀。

    ReplyDelete
  3. Mrs. Wu:
    ~我當年, 第一日送最細個妹入幼兒園, 我都喊......心都酸埋!!
    ~不過, 依一日, 個個人, 都會經過, 希望Hannah 越來越習慣返學!!

    ReplyDelete
  4. 哈哈.....不論男女小朋友, 個個開學第一天, 都有喊....無法啦 !
    Mrs. Wu, 天天要妳帶 hannah 去返學 ?

    ReplyDelete
  5. 哩個係小朋友成長過程之一,唔駛太擔心嘅~~聽媽咪講,我最初返學都喊得好緊要,不過一兩日就無事~~

    ReplyDelete
  6. 喊左半個鐘咁唔算長呀,Hannah會一日比一日進步架,加油!

    ReplyDelete
  7. Half hour is OK. Bebi cried, stopped, and then cried again for the whole morning.

    ReplyDelete
  8. 見到其他小朋友喊所以喊都唔出奇呀~~Hannah 咁叻好快會習慣架~加油!!

    ReplyDelete
  9. Hannah 加油呀~
    EE支持你~
    好快就會同mama 講好鐘意返學架啦, 哈哈~

    ReplyDelete
  10. 原來hannah唔笑更加似妳~~~
    add oil ar!! ^3^

    ReplyDelete
  11. 原來係見到人地喊佢先喊。
    加油呀,Hannah !
    Hannah 已經戒晒片嗎?

    ReplyDelete
  12. hannah 加油呀~ 你好快會適應學校生活, 仲會覺得好好玩添~

    ReplyDelete
  13. 哎呀,小朋友係咁架,見人喊自己本來冇野但又會想喊,所以我都好怕巨龍返學時見到人地喊呢.....=.=""
    hannah 加油,支持你,一定好快適應更叻叻 ^0^

    ReplyDelete
  14. 我見到都心痛~~~
    Hannah B 加油,Mr Wu 同 Mrs Wu 都要堅強啲呀!

    ReplyDelete
  15. 返左幾日啦,依家Hannah仲有冇喊呀?

    ReplyDelete
  16. Hannah 好白淨呀~
    小朋友適應能力遠比大人想像高, 相信Hannah會好快溶入校園生活,加油

    ReplyDelete
  17. 小朋友好快就好鍾意返學架啦~Hannah好似大左好多呀

    ReplyDelete
  18. Hannah已經好叻叻!應該都係連鎖反應,一個喊接住另一個又喊......
    不過睇住阿b我都好易心軟....

    ReplyDelete