Thursday, October 23, 2014

雜炒

多謝大家仲有留意我個blog 呀, 以前我係 office 打 blog 都不知幾爽,自同事離職後,我workload 真係 double,  日日都要開 ot,  99 雖然講過話咁樣唔得,小朋友仲細既偉論,但我都係打份工,可以點? 再加上兩個寶貝早排一齊病,而我都比感染,個刻都不知幾辛苦呢,但無亞媽幫手就係咁,而99 weekend 都唔要出手幫我地(幫都幫樓下殘障), 所以真係忙到無停手,好彩地揾到個人幫手打理屋企,下星期開工,就算來清潔一下,我都已經少左d 野做, 湊住兩個化骨龍真係唔係路, 我累c 了!!!!!!我係呢邊有無姑媽,不過都唔係成日聯絡,有時同佢講好忙,佢都唔會話想過來幫下我之類,算吧,亞爸個邊d 人都係怪怪的。 妹妹就一歲,我又係時候要搞 party 呀,咁忙既時候都唔知點算,唉! 而早排99 又問幾時介人奶,其實我個 goal 係一歲,但佢就話妹妹好瘦,應該飲下奶粉,我唔明囉,其實佢瘦唔瘦唔關人奶事,佢本身吸收得唔多咪咁囉,唉,好煩,點解咩都係關我事?我自己要堅持已經好努力,唔support 我就算,唔需要係度咁講,好 discourage.... 希望可以 keep 到一歲啦,仲有一個月,應該ok 吧!!!加油!!!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

22 comments:

  1. 终於揾到人幫手,太好了!
    老人家唔明白人好既好處,算吧,唔好理佢,Mr. Wu 支持你吧?

    ReplyDelete
  2. 雙職媽媽真係辛苦架,搵到人幫手就好啦~~
    人奶一定比奶粉好,而且瘦又唔代表唔健康!D老人家總係覺得肥好D,聽完就算,唔好放係心~~加油!支持你呀^^

    ReplyDelete
  3. Mrs. Wu:
    ~我都明你嘅!! 自己有兩個小朋友, 樓下嗰個又兩個小朋友, 點解樓下啲人會咁梳呼, 你自己就做到無停手!! 唔好成日放依啲野係心. 人哋有得人哋. 好彩, 你請到個幫手, 係香港以外地方生活, 請人幫手唔容易, 你好本事就真!!

    ReplyDelete
  4. 嘩, 原來你仲餵緊人奶!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! 勁
    要俾10 個叻你呀
    之前香港有個電視節目, 話人奶有好多嘢係奶粉代替唔到架, 所以只要媽媽你覺得對女兒好, 就唔好理其他人點睇, 唔一定肥就好架
    支持你

    ReplyDelete
  5. 好難令老人家明白人奶有幾好,我阿爸阿媽初初都唔明o架,我6299就更加,但係好彩四老冇迫我,就算係佢都迫唔到你,因為你先係阿媽,最緊要BB健康。加油呀!

    ReplyDelete
  6. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  7. 加油啦..好快又捱過左啦!

    ReplyDelete
  8. 太好啦,話咁快就請到人幫手,咁你至少可以輕鬆小小了.....呼.....替你開心喔 ^0^

    ReplyDelete
  9. 人好當然好過奶粉啦!支持繼續餵人奶!

    ReplyDelete
  10. Is Emma eating solid food? If so, she should be fine. Solid food provide nutrient too.

    ReplyDelete
  11. 小朋友病真係好辛苦, 因為交叉感染真係不得了, 有姐姐幫手都辛苦, 何況妳呢~~~

    真係好討厭咩都賴人奶, 冇左人奶佢地可能仲易病仲瘦, 唔好理D noise, 梗係堅持落去啦!!! 加油~~

    ReplyDelete
  12. 而早排99 又問幾時介人奶 <-- For my mom, I usually tell her I don't want to talk about the topic and leave it as that.

    Just one more month, you can do it!!!

    ReplyDelete
  13. 你咁忙仲餵緊人奶?好勁呀~佩服佩服!
    加油呀,等兩個女大少少就會無咁辛苦!

    ReplyDelete
  14. 加油!
    在職媽媽真係辛苦、壓力又大,妳都要放鬆D,小心身體!

    ReplyDelete
  15. 一個月好快過,而且好快有人幫輕吓,實捱得到﹗

    ReplyDelete
  16. 我都贊同Yan講嘅,一般北美洲醫生都鼓勵BB飲人奶嘛,正所謂"人奶寶寶身體好!"--->其實呢句我加ja!

    我都係最鍾意喺公司睇blogs所以都好明妳連呢少少自由時間都無埋有幾橙(慘)!

    ReplyDelete
  17. 你奶奶竟然都唔明白,人奶緊係對BB最好啦,仲有一個月,好快捱埋架咋,Mrs Wu你咁叻一定做到!
    OT邊個想呀,希望你公司可以快啲回復正常冇咁忙啦

    ReplyDelete
  18. 其實有得放工,邊個唔想早點放...不過...Mrs Wu 不用介懷,你99不嬲都唔善解人意o既!:P
    唔好放o係心,你要繼續加油喔 ~

    ReplyDelete
  19. 99講既野當耳邊風得嫁啦, 講比佢聽人奶有咩好處佢都唔明嫁啦~

    我都請左個鐘點幫手清潔, 之後真係輕鬆左好多~

    ReplyDelete
  20. 有個人幫手做吓家務, 妳就可以鬆番多少......Mrs Wu 加油

    ReplyDelete
  21. i agree. office打blog真係幾爽! hehe

    ReplyDelete