Monday, October 13, 2014

又病

近日真係十分忙碌,除左工作上因為同事離職但老細又吾會請多個人之外,另一個同事又話下星期vacation, 真係吾知好嬲定好笑,明知咁忙都要話去vacation, 真係會做C我呀! 上星期都開左幾日OT,我99話咁樣吾得wor, D小朋友仲咁細,點可以OT, 我心諗原來到我選擇咩? 我老細知道我吾可以留太耐,佢都吾好意思,但工作起上來真係無得選擇,況且而家所有workload都係我身上,真係十分困身呢!唉,為左錢,唯有頂硬上,雖然佢地加左我人工,但真係吾夠架,特別係我而家一腳踢,真係十分十分地辛苦! 本來想係weekend休息下,當然啦,weekend仲邊有得休息,加上兩位小姐又病病,一個咳到嘔奶,一個就咳到嘔肺,打比醫生都話無藥可以食,唯有吾好比生冷野佢地食啦,唉! 佢地一病,你地都估到我係點啦,首先係照顧佢地已經頭痛,到第二日連我都病埋,真係好討厭呀!!!!!! 可惜而家weekend已經無得再休息,想清潔下屋企都要趁佢地訓哂先OK,今個weekend真係身心疲累呀,無其他人幫手係咁架啦,真係好想請個人來幫手,at least clean up下都好呀!希望病魔真係快D遠離我地啦!

訓成咁,點會吾凍親?? 不過一put blanket就會醒同踢開,真係吹佢吾脹!



呢隻豬因為咳訓得好差,搞到我都無得訓,慘!
如果我無寫blog好耐,吾好覺得奇怪,係因為我係office真係忙左好多好多,唯一既時間寫都無左,好想喊呀!!! 
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

21 comments:

  1. Hope they are getting better soon. Add oil. Hope your 99 understand your situation and help you to clean up the house.

    ReplyDelete
    Replies
    1. no she won't....... she only helps the two disabled people but not us...i was working until 12am last night.....

      Delete
  2. 我o個兩個訓覺都係咁,唯有著睡袋~
    你地o個邊興唔興鐘點EEga?? 有就起碼幫手執下清潔下好好多~~

    ReplyDelete
    Replies
    1. 我都想幫佢著睡袋呀,細個個未識反抗都OK,大個個著多件衫都會喊,好煩!
      吾興呀,但我努力問緊人,錢真係吾係問題.....我怕我真係有錢無命享咋!

      Delete
  3. Hope they feel better soon. Got sick from preschool?

    Don't worry about a messy house. You can clean it when everyone feels better.

    ReplyDelete
    Replies
    1. i don't know if she gets it from school....but her cousin has been sick and made them sick for a while....ummmm
      but it's so sticky on the floor.....

      Delete
  4. 可唔可以襯 Hannah 瞓咗至幫佢著睡袋?希望佢快 D 好返啦!
    快 D 請做吓清潔幫輕吓啦,我呢邊 D 人興揾墨太,或者清潔公司,你邊應該都有嘅。。。。

    ReplyDelete
  5. 你咁忙都幫我妹,reaaly millions thanks!
    我依排公私都兩忙,但你比我更忙!
    Hannah 爸呢?都要OT?
    一仔都好似Hannah B 咁,唔like 冚被,而一仔爸一定要开冷氣瞓添!
    一仔啱啱又病了,再次扁桃缐發炎!
    希望病菌快d遠離我地啦!

    ReplyDelete
  6. 希望Hannah同Emma快D好返,咁Mrs. Wu可以唔駛咁辛苦啦!

    至於OT,可唔可以攞返屋企做,至少唔會咁夜放工,好似安全D,雖然對住兩個B可能困身D,但喺屋企環境,豈碼舒服少少。

    ReplyDelete
  7. 你ot幾日奶奶就詐型, 咁個家人成日唔湊d仔女, 你奶奶又唔出聲, 真係過份!!
    不過媽媽你忙還忙, 記得好好照顧身體呀, 快d請個人返黎幫手清潔下, 幫輕下你啦, 如果唔係乜都要你一個做晒真係太辛苦啦.
    加油...支持你啊~

    ReplyDelete
  8. 想像到你有幾辛苦,加油呀。

    ReplyDelete
  9. 我都唔明點解小朋友好似同張被有仇咁架, 一冚就踢架喇
    所以我都依家都會俾onesie 蛇仔明著, 包埋個肚肚唔會冷親嘛

    ReplyDelete
  10. halo睡袋好似件衫咁,兩隻腳可以free出黎,你睇下吖,咁樣訓真係會凍親架。
    有無鐘點可以幫忙cleaning?
    我都知你一定好辛苦,真係要搵人幫輕下,長期咁怕你會頂唔到好耐。

    ReplyDelete
  11. 噢,聽到都覺辛苦,Mrs Wu,你仲撐得住,好叻呀~

    ReplyDelete
  12. Hannah Emma快D好返, 媽媽頂住, 加油呀!

    ReplyDelete
  13. 揍兩個女, 又要返工, Mrs Wu真係辛苦 !
    妳撐住呀

    ReplyDelete
  14. HANNAH B病咗都面色咁好,等我錫返啖先. JUET~~~

    ReplyDelete
  15. 希望妳地快D好返哂, btw, 可唔可以俾hannah著大碼o既夾衣呢? 至少唔好露出肚仔...

    ReplyDelete
  16. 係...為生活無計,做媽媽o既有邊個想成日OT架!可以的話都返屋企陪寶貝啦!
    其實我都覺得就算係FTM有多對手做下家務都好,尤其你又要返工,回來又要湊小朋友,邊有咁多時間做家務。
    病魔、病魔快d走,願你們一家都健康平安!忙時忙,小心保重身子呀!

    ReplyDelete
  17. 瞓到成個肚腩仔凸出黎,加埋又返學,唔怪得會易病啦!
    Hannah b肯唔肯著睡袋呀?

    ReplyDelete
  18. 等個同事放完假返黎就好啲架喇。。。頂住呀!

    ReplyDelete