Wednesday, October 22, 2014

hannah 學校

返學後既 hannah 我覺得識多左野,但就比以前難纏d,  不過都唔係纏我,哈哈! anyway,  近排有轉校感覺,因為覺得呢間學校成日都唔同家長溝通,有時見 hannah 唔開心,問佢佢就話比老師罰,雖然唔知真or 假,但我都想知學校發生咩事,但佢地次次都話好乖呀,無野wor..等等,所以唔太中意。感覺太表面了,我唔怕 hannah 唔慣,佢適應能力ok,  所以如果轉校都應該ok 既, 而家等緊第二間學校消息,希望有位啦!
:) :( ;) :D :-/ :x :P :-* =(( :-O X( :7 B-) #:-S :(( :)) =)) :-B :-c :)] ~X( :-h I-) =D7 @-) :-w 7:P 2):) :!! \m/ :-q :-bd ^#(^

11 comments:

  1. 如果轉校,地點會唔會方便D架?

    點樣"難纏"呀?係咪成日嗲住Mr. Wu呢?

    ReplyDelete
  2. 係啦,點樣難纏呀?
    唔同家長溝通?間學校咁衰嘅

    ReplyDelete
  3. Mrs. Wu:
    ~Hannah 間學校, 會唔會係chinese 經營. 所以, 比較少同家長有溝通環節??

    ReplyDelete
  4. 小朋友適應力比我地想像中強, 所以如果hannah 媽媽覺得間學校唔OK, 而又有其他好D既學校選擇, 我支持你嫁~
    有時學校好唔好, 感覺好個人, 岩人地既又未必岩自己, 最緊要係hannah媽媽同hannah都覺得OK~

    ReplyDelete
  5. 咁老師真係講得唔夠具體啊,作為家長,當然希望知多d 啦,老師有責任講多d example ,讓家長更了解啊.....
    希望有位啦,等你好消息喔 ^^

    ReplyDelete
  6. Will they have any parents conference? or any meetings? Can you talk to them when you drop her off? If you don't like this school, then change another one.

    ReplyDelete
  7. 最緊要HANNAH B開心。
    我記得你好似講過MR WU想佢讀中文學校,係咪?

    ReplyDelete
  8. 學校唔認有罰Hannah,咁都既擔心!希望第2間學校快d有好清息!?

    ReplyDelete